Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Rainbow Six Siege tulee Game Passiin (konsoleille ja Xcloudille) 22. lokakuuta:
Monta kertaa tehnyt mieli testata tuota, kun on ollut näitä ilmaisviikonloppuja konsoleilla, mutta sen verran helposti menee hermot näissä nettiräiskinnöissä, että tuon jälkeen olisi koko kämppä remontissa, niin olen jättänyt väliin
Mutta hyvä, että tulee niille jotka tykkäävät.
Ai, siellä on noin idioottia meininkiäItse pelannut aika paljonkin PS4:lla tätä ja ajattelin tämän myötä vaihtaa boxin puolelle. Pleikkarin puolella ainakin niin idioottia sakkia, ettei publicilla pelaamisesta tule mitään. Tappavat omia minkä kerkeävät ja pilaavat muutenkin muiden peliä. Oikeastaan koko pelaaminen on yhtä ilmiantoa nykyään.
Itse pelannut aika paljonkin PS4:lla tätä ja ajattelin tämän myötä vaihtaa boxin puolelle. Pleikkarin puolella ainakin niin idioottia sakkia, ettei publicilla pelaamisesta tule mitään. Tappavat omia minkä kerkeävät ja pilaavat muutenkin muiden peliä. Oikeastaan koko pelaaminen on yhtä ilmiantoa nykyään.
Ja EA Play liitetään Game Passiin 10.11Ea Access siirty EA Playhin.
Ja EA Play liitetään Game Passiin 10.11
Juu ihan varmasti..
Kohta varmaan Pass Gamella pääsee kuuhun,.
EA Play tulee Microsoft Game Pass -jäsenille
Tämän vuoden lopusta alkaen EA Play on saatavilla Xbox Game Pass Ultimate- ja PC:n Xbox Game Pass -jäsenille osana jäsenyyttä ilman lisäkustannuksia.www.ea.com
Joo itse peruin oman EA play tilauksen kun kohta sitä saa gamepass ultimatella niitä pelejä.
Toivottavasti et menettänyt tuon peruutuksen vuoksi aktiivisesta tilauksesta saatavia hyvityskuukausia. Taisi olla 3:1 hyvitykset Ultimaten kuukausiksi.