Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Voin lahjoittaa sulle flunssan, niin ehdit pelaamaankin kaikkia :D

PS: Tähän taas se pakollinen kysymys, että joko on tilattu se Ori: Collector´s Edition hohtamaan hyllylle? ;)
Loppuviikko lomaa, mutta sen jälkeen voin jonkun pikkuflunssan ottaa. :)

Ja ei, en vieläkään ostanut Orin Collector's Editionia ja nyt tämä houkuttelu saa luvan loppua! :D:cool:
 
Voisko joku vastata tähän tai vaikka privalla, että miten se Game Passin 1 euron upgrade onnistuu. Eli jos olen uusi käyttäjä ja ostan esim. 24kk Xbox Liveä ja syötän koodin Xboxilla niin sitten saan tarjouksen että päivitä eurolla per kk niin saa Game Pass Ultimaten samalle ajalle? Kiitän nopeista vastauksista!
 
Laitetaan välillä sarjasaa tyhmä kysymys. Nyt kun tuo uusi konsoli tuli niin pystyykö game passia käyttää uudella ja vanhall xboxilla?

Pyatyykö molemmille esim verkkopelata samaa aikaa ja jopa toisiaan vastaa?
 
Voisko joku vastata tähän tai vaikka privalla, että miten se Game Passin 1 euron upgrade onnistuu. Eli jos olen uusi käyttäjä ja ostan esim. 24kk Xbox Liveä ja syötän koodin Xboxilla niin sitten saan tarjouksen että päivitä eurolla per kk niin saa Game Pass Ultimaten samalle ajalle? Kiitän nopeista vastauksista!
Aktivoit gold konsolille maksimissaan kolme vuotta ja sen jälkeen otat gamepass ultimaten niin se muuttaa sen koko gold ultimateksi ja veloittaa yhden kk ultimatea.
Laitetaan välillä sarjasaa tyhmä kysymys. Nyt kun tuo uusi konsoli tuli niin pystyykö game passia käyttää uudella ja vanhall xboxilla?

Pyatyykö molemmille esim verkkopelata samaa aikaa ja jopa toisiaan vastaa?
Pystyt molemmilla käyttämään gamepass mutta en tiedä pystyykö yhtäaikaa.

Googleta game share ja lue se sellaista pystyy käyttämään.
 
Laitetaan välillä sarjasaa tyhmä kysymys. Nyt kun tuo uusi konsoli tuli niin pystyykö game passia käyttää uudella ja vanhall xboxilla?

Pyatyykö molemmille esim verkkopelata samaa aikaa ja jopa toisiaan vastaa?
Game Pass toimii kaikissa Xboxeissa. Ei ole väliä omistaako Series X:n ja/tai Xbox Onen.

Kaikki Game Pass Ultimaten ja Xbox Live Goldin hyödyt on kaikille Xboxin käyttäjille käytössä, kunhan kyseinen Xbox on merkattu omaksi koti konsoliksi. Tietysti jos haluaa yhtä aikaa pelata, niin kakkospelaajalle pitää kuitenkin luoda oma gamertag.
 
Tetris Effect tuli myös PC:n Game Passiin, nyt löytyi hyvä syy tilata palvelu taas eurolla. Kenties samalla sitten Halo1:stä taas pitkästä aikaa.
 
Minä en taas näe syytä maksaa euroakaan PC:llä, kun kaikki tarjolla olevat pelit on jo nähty tai ei muuten kiinnosta. Mutta ihan kattava valikoima sentään on ja joku saa varmasti rahoilleen vastinetta.
 
Tetris Effect tuli myös PC:n Game Passiin, nyt löytyi hyvä syy tilata palvelu taas eurolla. Kenties samalla sitten Halo1:stä taas pitkästä aikaa.
Tee gold kikka niin siinä on halvalla pelattavaa kolmeksi vuodeksi ;)
 
Luultavasti tuo gold-kikkailu loppuu ihan luonnostaan kun MS on lopettanut vuoden Goldien myynnin ja varmaan jossain vaiheessa loppuu ne kooditkin jälleenmyyjiltä.
 
Luultavasti tuo gold-kikkailu loppuu ihan luonnostaan kun MS on lopettanut vuoden Goldien myynnin ja varmaan jossain vaiheessa loppuu ne kooditkin jälleenmyyjiltä.
Gold tullee ilmaiseksi ensi vuoden kesällä, sillä kesällähän katosi mahdollisuus ostaa vuoden Gold. Näin ollen ennustaisin, että keväällä loppuisi 3 kuukauden tilaukset ja kesällä sitten Goldia ei voi enää ostaa, tai se brändätaan jotenkin uudelleen. Tällöin loppunee myöskin tuo kikkailu, mutta omaa mutuahan tämä on.
 
Gamepass meni tänään vanhaksi ja olin tilaamassa 3v goldia livekortilta. Jostain syystä ostotapahtuma kuitenkin jumii vaikka paypalilta tulee tieto, että maksu olisi hyväksytty. Olikoa jotain muita luotettavia paikkoja? Mieluiten sellainen missä voi maksaa paypalin kautta.
 
Gamepass meni tänään vanhaksi ja olin tilaamassa 3v goldia livekortilta. Jostain syystä ostotapahtuma kuitenkin jumii vaikka paypalilta tulee tieto, että maksu olisi hyväksytty. Olikoa jotain muita luotettavia paikkoja? Mieluiten sellainen missä voi maksaa paypalin kautta.
Cdkeys.com olen käyttänyt melkein aina.
 
Gamepass meni tänään vanhaksi ja olin tilaamassa 3v goldia livekortilta. Jostain syystä ostotapahtuma kuitenkin jumii vaikka paypalilta tulee tieto, että maksu olisi hyväksytty. Olikoa jotain muita luotettavia paikkoja? Mieluiten sellainen missä voi maksaa paypalin kautta.
Itsellä oli samaa ongelmaa, mutta meni kyllä läpi kun odottelin n. 30min.
 
Xbox Series X saapui ja otin kylkeen Game Pass Ultimate:n. En kuitenkaan pysty lataamaan EA Play:n pelejä...onko kenelläkään samaa ongelmaa?
 
Xbox Series X saapui ja otin kylkeen Game Pass Ultimate:n. En kuitenkaan pysty lataamaan EA Play:n pelejä...onko kenelläkään samaa ongelmaa?

Avaatko EA Play -pelit Game Passin kautta (et siis siis EA Play -sovelluksen)? Minulla ne kyllä näkyi nätisti kaikki osana Game Pass -valikoimaa.
 
Ylös Bottom