Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei ole Inside viime vuodelta, mutta tuossa statistiikassa on tietysti myös kaikki ei julkaisupäiväksi viime vuonna Game Passiin tulleet pelit.Onko Inside viime vuoden peli? Luulin siitä olevan joku viisi vuotta, kun sen pelasin. No aika menee äkkiä ja mulla on aivot vähän muussia.
Twitterissä tuli vastaan tällainen statistiikka. Huom. En ole tehnyt faktojen tarkistusta, mutta aika todenmukaiselta näyttää. Vaikka Microsoftin oma tuotanto tuotti vain muutaman pelin Game Passiin viime vuonna, niin se kyllä kompensoitiin 3rd party Day one -julkaisuilla. Huima määrä tuli pelejä suoraan julkaisupäiväksi Game Passiin.
Näytä liitetiedosto 11016
Casette Beasts on saanut ensimmäisiä arvioita ja ilmeisesti ihan hyvin maistunut, kun OpenCriticillä on 90 keskiarvo kahdeksan arvion jälkeen:
Cassette Beasts Reviews
Cassette Beasts is rated 'Mighty' after being reviewed by 36 critics, with an overall average score of 86. It's ranked in the top 5% of games and recommended by 88% of critics.opencritic.com
Peli on jo nyt PC Game Passissa, konsoleille tulossa myöhemmin keväällä.
Just kattelin eilen niin näky xboxin gamepassissa
Itse en muutama minuutti sitten löytänyt ja kotisivutkin sanovat julkaisun konsoleille olevan "myöhemmin keväällä":
Cassette Beasts - Adventure. Battle. Transform.
Fuse any two monster forms during battle in this indie open-world turn-based RPG!www.cassettebeasts.com
Uutisiahan tästä oli, mutta omaan silmään osui lähinnä niitä missä mainittiin PC Game Passiin tulosta. Siellä se nyt on ja jo silloin aikaisemminkin sanottiin että konsoliversiot (Xbox ja Switch) tulevat myöhemmin. Olisi kiva tietää onko tämä PlayAnywhere peli. Voisi huoletta aloittaa PC Game Passin kautta ja jatkaa sitten Xboxilla.Mitähän mä sit olen katsonut. Kun pelin srvioitakin katoin en niitä varmasti olis katsonut jos ei olis tullu jossain vastaan. Ehkä se siellä vahingossa oli aikaisemmin. Tai sitten olen nähnyt unta.
The Last Case of Benedict Fox julkaistiin muuten tänään. Siitä vielä uusi traileri:
Eilen illalla tuota kokeilin, ja en tiedä vakuutuinko ihan. Pelasin XSX:llä ja toimi kyllä sinänsä ihan hyvin ja näyttikin kohtuullisen hyvältä, vaikka ei ehkä ihan sellaista visuaalista tyylilajia ole mistä erityisesti pitäisin. Tuota lovecroftmaista tunnelmaakin pelissä oli ainakin jossain määrin tuossa alkuvaiheessa, mutta se mikä häiritsi, oli tietynlainen sekavuus, selkeyden puute ja ehkä tietynlainen päämäärättömyys. Jatkan varmasti vielä kuitenkin tämän pelaamista ainakin jossain vaiheessa. Mitään selkeää koukuttumista ei kyllä päässyt n. tunnin pelaamisella syntymään. Eli ehkä sellainen jonkin sortin pettynyt fiilis jäi ensipuraisun perusteella itselleni.Tätä peliä olen odottanut, koska aika lovecraftmaista menoa, mutta ikävä kyllä ainakin Xbox One X:llä en voi peliä pelata. Nykii aivan kamalasti. Voisi myöhemmin kokeilla xCloudin kautta toimiiko paremmin. Toivottavasti tulee päivitystä koska pelin aihepiiri lämmittää sydäntä kyllä ja vaikuttaa muuten hyvältä peliltä.
Tuli tuo äsken pelattua loppuun. Ihan jees. Yksi achievement tuossa tuntuu bugaavan (kaikki anchorit), mutta kuulemma olisi seuraavassa patchissa korjattu ja mahd. retroaktiivisesti aukeaisi jos on kaikki löydettynä. Voisi tuon toisenkin kerran pelata läpi, ekassa bossissa tiputin vaikeustason helpoimmalle eikä kaduttanut. Enemmän tuossa tutkimisesta tykkää kuin tappelusta. Kartalle olisi kiva saada markereita tai keräiltävät näkyviin (ainakin yksi jäi keräämättä kun jäi sivutehtäviin yksi auki). Peli varoittaa point of no returnista, mikä on ihan kiva. Muutama ei niin kauhean kiva osio tuossa oli (ja yksi suht ärsyttäväkin kun ei oikein hahmottanut että mitä pitäisi tehdä). Mutta kokonaisuutena tykkäsin, resursseja löytyy ihan riittävästi että saa kaikki ominaisuudet ja kamat päivitettyä.Eilen illalla tuota kokeilin, ja en tiedä vakuutuinko ihan. Pelasin XSX:llä ja toimi kyllä sinänsä ihan hyvin ja näyttikin kohtuullisen hyvältä, vaikka ei ehkä ihan sellaista visuaalista tyylilajia ole mistä erityisesti pitäisin. Tuota lovecroftmaista tunnelmaakin pelissä oli ainakin jossain määrin tuossa alkuvaiheessa, mutta se mikä häiritsi, oli tietynlainen sekavuus, selkeyden puute ja ehkä tietynlainen päämäärättömyys. Jatkan varmasti vielä kuitenkin tämän pelaamista ainakin jossain vaiheessa. Mitään selkeää koukuttumista ei kyllä päässyt n. tunnin pelaamisella syntymään. Eli ehkä sellainen jonkin sortin pettynyt fiilis jäi ensipuraisun perusteella itselleni.
Ravenlok näyttäs ihan mielenkiintoiselta tapaukselta. Saapuu siis huomenna 4.5 gamepassiin
Selittäkääs joku tietäjä, että miten tää gamepass pelintekijälle kannattaa? Olen joskus miettinyt, että miten tekijöiden kannattaa laittaa pelinsä tämmöseen palveluun, josta maksetaan pienempi summa kuin normaalisti ostettuna. Saako ne jonkin tietyn prosenttimäärän gamepass tilaajiin perustuen vai miten toi oikein toimii?