Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Mitenkähän paskaa tänne gamepassiin pitää tulla että joku ei sano että olipa taas ihan vitun hyvä kuukaus. Ollu monta vuotta tuo peli pelaamatta kun on niin paska että en halunnu maksaa enkä pelaa nytkään. Mutta nyt se on onneks saatavilla. Tuo pelitarjonta on kuukaudesta toiseen ihan paska oikeasti. Forza ja halo suunnilleen ainoat hyvät ollu vuosiin. Ja sitä ennen gears of war tactics. Voi sitä itelleen yrittää valehdella että on loistava palvelu. Oikeasti on korkeintaan kohtalainen.
 
Mitenkähän paskaa tänne gamepassiin pitää tulla että joku ei sano että olipa taas ihan vitun hyvä kuukaus. Ollu monta vuotta tuo peli pelaamatta kun on niin paska että en halunnu maksaa enkä pelaa nytkään. Mutta nyt se on onneks saatavilla. Tuo pelitarjonta on kuukaudesta toiseen ihan paska oikeasti. Forza ja halo suunnilleen ainoat hyvät ollu vuosiin. Ja sitä ennen gears of war tactics. Voi sitä itelleen yrittää valehdella että on loistava palvelu. Oikeasti on korkeintaan kohtalainen.

Sehän on aivan täysin totta että eihän mikään tilauspalvelu palvele ja tarjoa sisältöä kaikille. Edes Game pass, silloin sitä ei kannata tilata ja maksaa turhasta vaan lopettaa sen tilaaminen.
 
Mitenkähän paskaa tänne gamepassiin pitää tulla että joku ei sano että olipa taas ihan vitun hyvä kuukaus. Ollu monta vuotta tuo peli pelaamatta kun on niin paska että en halunnu maksaa enkä pelaa nytkään. Mutta nyt se on onneks saatavilla. Tuo pelitarjonta on kuukaudesta toiseen ihan paska oikeasti. Forza ja halo suunnilleen ainoat hyvät ollu vuosiin. Ja sitä ennen gears of war tactics. Voi sitä itelleen yrittää valehdella että on loistava palvelu. Oikeasti on korkeintaan kohtalainen.


Meikäläiselle on kyllä lähes kuukausittain tullut laadukasta pelattavaa tuonne mutta mielipidekysymyksiä kai nämä on. En kyllä kaipaile tuonne Forzan ja Gearsin kaltaisia AAA pelejä kuukausittain muutenkaan.
 
Mitenkähän paskaa tänne gamepassiin pitää tulla että joku ei sano että olipa taas ihan vitun hyvä kuukaus. Ollu monta vuotta tuo peli pelaamatta kun on niin paska että en halunnu maksaa enkä pelaa nytkään. Mutta nyt se on onneks saatavilla. Tuo pelitarjonta on kuukaudesta toiseen ihan paska oikeasti. Forza ja halo suunnilleen ainoat hyvät ollu vuosiin. Ja sitä ennen gears of war tactics. Voi sitä itelleen yrittää valehdella että on loistava palvelu. Oikeasti on korkeintaan kohtalainen.

Aikamoista yleistämistä. Kyllä Game Passista on löytynyt minulle pelattavaa enemmän kuin tarpeeksi. Aika ei edes riitä kaikkien kiinnostavien pelien pelaamiseen.
 
pointti nyt olikin enemmän se että pitää kehua pelejä joita on meinannut pelata ja jättänyt ostamatta ja sitten ei pelaa edes passista. Mutta on saatavilla. Ite saan kaks peliä ilmaiseksi viikossa pc:llä ei niitä jaksa ylistää koska 95% niistä jää pelaamatta.
 
Palvelua luonnollisesti verrataan kilpailevien valmistajien palveluihin.
Eli normaalisti Gamepassin pelitarjonta voi olla korkeintaan kohtalaista, mutta muihin vaihtoehtoihin verrattuna se on monipuolista ja laadukasta.

Näin hieman kärkevästi ilmaistuna.
 
pointti nyt olikin enemmän se että pitää kehua pelejä joita on meinannut pelata ja jättänyt ostamatta ja sitten ei pelaa edes passista. Mutta on saatavilla. Ite saan kaks peliä ilmaiseksi viikossa pc:llä ei niitä jaksa ylistää koska 95% niistä jää pelaamatta.
Sinulla. Onko tähän joku sääntö, että näin on kaikilla muillakin? :)
 
tuo oli hyvin sanottu jirzalta. Toisaalta moni sanoo tietokonetta kalliiks konsoliks. paljonko mä säästän kuukaudessa nettimaksuissa? PS+ ja gold liveen verrattuna?
Sinulla. Onko tähän joku sääntö, että näin on kaikilla muillakin? :)
No mä vastasin 95% mukaan. Tietyt mututuntumat kun asioissa on niin helpottaa elämää. Faktoja ne ei oo mutta aika lähellä totuutta.
 
tuo oli hyvin sanottu jirzalta. Toisaalta moni sanoo tietokonetta kalliiks konsoliks. paljonko mä säästän kuukaudessa nettimaksuissa? PS+ ja gold liveen verrattuna?

No mä vastasin 95% mukaan. Tietyt mututuntumat kun asioissa on niin helpottaa elämää. Faktoja ne ei oo mutta aika lähellä totuutta.
Mielipide juttuja. Itselleni tuolla on liikaakin hyvää pelattavaa, että niistä iso osa jää kokonaan pelaamatta.
 
Vois toki parempiki olla mutta sen mitä ite maksoi n 3v setistä mikä ylettyy 2025 asti oon tyytyväinen. Hyvin usein löytyy pelattavaa.
 
Varmaan paljon hinnastakin kiinni tunteeko sen gamepassin kannattavaksi. 3 vuotta gold kikalla ultimatee 120€ tai voit vaihtoehtoisesti maksaa virallisia reittejä 3 vuoden ultimatesta 13€/kk =470€
 
Varmaan paljon hinnastakin kiinni tunteeko sen gamepassin kannattavaksi. 3 vuotta gold kikalla ultimatee 120€ tai voit vaihtoehtoisesti maksaa virallisia reittejä 3 vuoden ultimatesta 13€/kk =470€

Eikös tämä kikka myös suljettu nyt ihan viime aikoina? Sekin vaikuttaa monelle uudelle tulijalle, sillä tuo nykyinen vuosimaksu on kyllä kova.
 
pointti nyt olikin enemmän se että pitää kehua pelejä joita on meinannut pelata ja jättänyt ostamatta ja sitten ei pelaa edes passista. Mutta on saatavilla. Ite saan kaks peliä ilmaiseksi viikossa pc:llä ei niitä jaksa ylistää koska 95% niistä jää pelaamatta.
Miten niin ei pelaa? Puhu toki omasta puolestasi. Mutta kyllä minä ainakin pelaan Game Pass-pelejä lähes päivittäin. Esim. eilen Game Passiin tullut Ravenlok vaikuttaisi olevan aivan erinomainen indiepeli, johon tulen uppoutumaan ihan kunnolla, kun on aikaa sille. Toki sekin on indiepeli, ja jos ei niiden arvoa näe ja haluaa aina vain pelata isoja AAA-pelejä, niin ehkä se Game Pass ei sitten ole nimenomaan sellaisen pelaajan juttu. En silti näe korrektina kirjoittaa asiasta jonkinlaisena kaikkiin pelaajiin pätevänä yleistotuutena, vaikka sitten juuri sinulle totuus olisikin tuo. Itse olen maksanut Game Passista koko ajan täyttä hintaa ilman mitään alekikkailuita, ja olen siltikin ollut palveluun erittäin tyytyväinen.
 
Tästä sulkemisesta on ollut tietoinen. Jos näin on niin joutuu harkitsee jatkaako tilausta.

Ainakin PCWorld kirjoitti tästä, että kikkoja on alettu sulkemaan. Vergellä oli myös juttua, että tuo 1€/kk kikka on lopetettu (https://www.theverge.com/2023/3/26/23657627/microsoft-xbox-game-pass-trial-offer-stopped).

Voi olla toki, että vielä on keinoja näitäkin ohittaa, mutta luulisi Microsoftin jatkavan tällä linjalla aika ärhäkästi nyt, kun myynnit ovat alkaneet hitusen laantumaan.
 
Jos keskustelussa on aiheena juurikin halvin mahdollinen tapa hankkia tuo tilaus, niin eiköhän se ole se kikka.
Se onneksi vielä toimii. Eli Gold --> Game Pass konversio. Ainoa lisähinta aikaisempaan tulee siinä, että joutuu maksamaan yhden kokonaisen kuukauden hinnan yhden euron sijaan.

Toki voi olla että tämäkin kikka menee kohta kiinni.
 
Jos keskustelussa on aiheena juurikin halvin mahdollinen tapa hankkia tuo tilaus, niin eiköhän se ole se kikka.

Aivan, no mutta nyt tiedät sinäkin missä mennään. Sitten kun tämä konversio loppuu, niin se varmasti myös vähän enemmänkin herättää keskustelua kuin kokeilutarjouksen loppuminen, josta uutista linkkasit.

Oma sopimus on vielä 2024 kesään asti voimassa ja maksoi itsensä takaisin jo aikoja sitten, eikä horisontissa tosiaan näy syytä laittaa tilausta jäihin jatkossakaan, joten hyvin todennäköisesti tämä sukupolvi tulee menemään tauotta tilaajana.
 
Ylös Bottom