Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Nappasin Game Passista Bramble: The Mountain Kingin ja pelasin yhteen sessioon läpi. Ja voi veljet, olipas kiva peli tonttu- ja skandimytologioineen. Toki pienen studion tuotos tuntuu pienen studion tuotokselta esimerkiksi pelimekaniikkojensa suhteen, mutta tässä tapauksessa nätit maisemat ja kiehtova teema riittivät mahtavasti. Vähän liikaa yritys/erehdys-meininkiä erityisesti lopussa, mutta ei vienyt peli-iloa kummiskaan. Kokeilkaa ihmeessä, mikäli skandinaavimytologia ja nätit maisemat kiinnostaa!

Noniin tuli nyt uusittua Game Pass Ultimate tilaus. 25kk maksoi 125€. Halvemmallakin olisi päässyt mutta en jaksanut alkaa kikkailemaan VPN kanssa. Hyvät säästöt tulee taas silti kun normi kuukausi maksuna hinta olisi kolminkertainen. 5€ kuussa ei ollenkaan paha.
Hyvän hinnan kyllä löysit! Mitä piti tehdä, että tuohon hintaan sai? Luovuttaa toinen munuainen?

Noniin tuli nyt uusittua Game Pass Ultimate tilaus. 25kk maksoi 125€. Halvemmallakin olisi päässyt mutta en jaksanut alkaa kikkailemaan VPN kanssa. Hyvät säästöt tulee taas silti kun normi kuukausi maksuna hinta olisi kolminkertainen. 5€ kuussa ei ollenkaan paha.
Hmm... Tuolla hinnalla voisin kyllä itsekin taas uusia tilauksen siitä huolimatta että sieltä pelaisikin vain jonkin lyhyen indien per kk. Nyt ollut siitä tarkoitus jättää tuo tauolle kun tullut vähemmän sitä käytettyä mutta jos saan 5e/kk niin sama sitten jatkaa.

Infoa kehiin siis! :D

Sen mitä itse olen katsonut hintatasoa, niin se on ollut noin tuplaten tuon, eli vastaavalla hinnalla saa vuoden. Itsekin olen täällä sormi napilla, kunhan tämä jumalallisen hinnan omaava ostosparatiisi kerrotaan.

itse veikkaan että kyseessä on Turkkilaiset Xbox gamepass ultimate gift cardit, itsehän esim käytän pleikkarilla nykyään Intian storea, koska se on halvin mahdollinen, ja turkki on sitten halvin xboxin puolella.

Onko näille ihan luotettavia sivuja mistä ostella vai ostaako porukka koodeja noilta harmaan markkinan sivuilta? Halpojahan löytyy vaikka kuinka, mutta ei paljoa kiinnosta saada bännejä tällaisen takia.

Onko näille ihan luotettavia sivuja mistä ostella vai ostaako porukka koodeja noilta harmaan markkinan sivuilta? Halpojahan löytyy vaikka kuinka, mutta ei paljoa kiinnosta saada bännejä tällaisen takia.

Ei niistä mitään bännejä saa kun ovat ihan virallisia kortteja kunhan tietää mistä ostaa.

joo itse myös käyttänyt niitä jo monta vuotta ja koskaan ei ole banneja tullut mihinkään, mutta onhan niissä aina omat pienet riskinsä esim joissakin paikoissa vaatii puhelin aktivoinnin, joten puhelinumero joutuu luovuttamaan. no pari kertaa on kauppa epäonnistunut mutta siinäkään ei ole käynyt mitään sen ihmeellisempää. kun varmistus lähtenyt tililtä mutta rahat palautuneet sitten parin päivän päästä. itsehän tosiaan googlettelen myös nettisivu kaupan nimen ja tyyliin Is this site/safe and legit ennenkö niistä mitään ostan.

ja itse en tosiaan sen takia linkkejä laittele koska ne on siellä harmaalla alueella ja tosiaan voi vaatia niitä puhelin aktivointeja ja muita ja sit tosiaan välillä se kauppa voi epäonnistua, esim vaikka sen takia että Gift cardit sattuukin olemaan loppu. vaikka siinä ei mitään sen ihmeellisempää käykkään muuta kun kate lähtee pariksi päiväksi. sen takia juuri jokainen voi itse etsiä ne kauppapaikat halutessaan. en siis halua itse ottaa vastuuta siitä, että jos joku menee pieleen.

Viimeksi muokattu:
joo kerta Eneba on tuota nyt esille, niin sanotaan nyt sen verran että itsekkin käytän juuri sitä eli ostelen sieltä Intian psn valuutta gift cardit, mutta se on myös saitti joka usein vaatii sen puhelin varmistuksen että lähettävät koodin puhelimeesi millä varmistetaan kauppa, niin siihen kannattaa varautua että joudut laittamaan sinne oman puhelin numerosi että kauppa onnistuu.

Ylös Bottom