Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Eneba on sitä pahempaa harmaata kauppaa missää myydään välikätenä avaimia. Instant Gaming ja CDKeys sivustot itse ostavat avaimensa ja myyvät ne suoraan joten ovat turvallisempaa sen suhteen. Halvemmaksi tulee vielä kun ostaa 3kk avaimia.

 
gg.deals on hyvä paikka etsiä halpoja koodeja/pelejä. Siellä saa filtterillä valittua viralliset kaupat (Steam, Xbox, Green Man Gaming, Fanatic yms.) tai kaikki kaupat jolloin näkyy myös harmaanpuoleiset puodit. Niiden vieressä on aina pieni inforuutu, josta näppärästi näkee millaisia riskejä kyseinen pulju pitää sisällään. Ns. paremmissa paikoissa niitä riskejä on yleensä 1-3 ja niistä on yleensä ihan turvallista hankkia ilman mitään VPN kikkoja.
 
niin ja semmonen homma tosiaan että jos noita harmaan alueen mestoja käyttää niin älkää ikinä ostako suoraan visalla/pankkisiiirrolla vaan käyttäkää aina paypal accounttia itse olen jo kerran joutunut vaihtamaan pankkikortin kun ostin eräästä paikasta jonka nimeä et nyt muista niin visalla, ja jos tosiaan ei ole paypal mahdollisuutta niin sillon en osta kauppapaikasta ollenkaan. greenmangaming ja nuo legit paikat on sitten erikseen. ei tuossakaan onneksi mitään sen ihmeellisempää ehtinyt sattumaan ja todennäköisesti se ei oli pankilta vain varatoimenpide.
 
niin ja semmonen homma tosiaan että jos noita harmaan alueen mestoja käyttää niin älkää ikinä ostako suoraan visalla/pankkisiiirrolla vaan käyttäkää aina paypal accounttia itse olen jo kerran joutunut vaihtamaan pankkikortin kun ostin eräästä paikasta jonka nimeä et nyt muista niin visalla, ja jos tosiaan ei ole paypal mahdollisuutta niin sillon en osta kauppapaikasta ollenkaan. greenmangaming ja nuo legit paikat on sitten erikseen. ei tuossakaan onneksi mitään sen ihmeellisempää ehtinyt sattumaan ja todennäköisesti se ei oli pankilta vain varatoimenpide.

Tämä on juri se ongelma noissa Eneban tyylisissä välitys sivustoissa. Instant Gaming Ja CDKeys on paljon turvallisempia.
 
Jokainen varmasti osaa etsiä halvimman mahdollisen game pass core kortin internetistä ja täyttää sillä 36kk. :D
Lähinnä kai jännitysnäytelmä syntyi siitä, ettet kertonut ostaneesi Game Pass Corea, vaan uusineesi Game Pass Ultimaten. Mutta itse vinkki on todella hyvä. En tullut ajatelleeksi, että hinta/koversiotaso on vielä tuollainen, kun Gold jo poistui.
 
Lähinnä kai jännitysnäytelmä syntyi siitä, ettet kertonut ostaneesi Game Pass Corea, vaan uusineesi Game Pass Ultimaten. Mutta itse vinkki on todella hyvä. En tullut ajatelleeksi, että hinta/koversiotaso on vielä tuollainen, kun Gold jo poistui.

Ajattelin että se on kaikilla tiedossa että paras tapa hommata ultimate on ostaa game pass corea (vanha gold) 36kk ja sitten muuttaa se ostamalla 1kk ultimatea. No olisi pitänyt olla tarkempi, ajattelin vaan että se on niin päivänselvä asia.
 
Eneba.com

Olen ostanut kymmeniä Game Pass avaimia. Turkkilaisia, argentiinalaisia, brasilialaisia....

Ei ole kertaakaan pettänyt.
 
Olin juuri laittamassa mutta tällaisen apina vastauksen jälkeen saat kyllä etsiä ihan itse. :D
Niin no, luulisi että kävi selväksi että ihmiset ei tiedä mitä sivustoa käyttää ja ainoat vastaukset, jota sinulta sai oli tasoa "tietäjät tietää". Mielestäni ihan valideja kysymyksiä kun kuitenkin nyt myöhemmissä kommenteissä myös sinä sanoit että on sivustoja, joita ei kannata käyttää.
 
Activision Blizzardin tulevia Game Pass lisäyksiä odotellessa on tulossa paljon muutakin kiinnostavaa:


Tässä kuussa ainakin Forza Motorsport, Like a Dragon: Ishin, Dead Space ja Jusant kiinnostaa erityisesti henkilökohtaisesti.

Ja näköjään Persona 5 Royal siirtyy itsellä Game Passin "pelataan myöhemmin" listalta ostoslistalle. Nykyään ei enää edes vuosi näköjään riitä pelaamaan jopa näitä kaikista kiinnostavimpia pelejä.
 
Itsekkin tehnyt mieli pelata Dead Space uusiks PC:llä mutta ei ole viitsinyt maksaa siitä hirveesti kun pelin jo omistaa. No nyt ei tarvi maksaa.

Persona 5 Royalin latasin just PC:lle että alkais pelaa sitä mutta ei sitten näköjään. :D
 
Uus codi kun julkaistaan 10.11 niin voiskohan se tulla ens kuussa game passiin? Olis kyllä pirun siistiä jos vois uuden codin pelata passin kautta, säästäis jotain 60€. Kokoelmaan fyysinen sitten joskus kunnon alesta.
 
Tuli ostettuu Dead space 35e mut en oo ehtiny vielä pelaa, pieni takaisku lompakolle mutta pelaan silti PS5 version kun ostanutkin :D F1 Managerii kokeiluun
 
Uus codi kun julkaistaan 10.11 niin voiskohan se tulla ens kuussa game passiin?

Olen sellaisen käsityksen saanut, että Sonyn tekemä markkinointidiili estää Call of Dutyn Day Onet vielä toistaiseksi. Olisiko se sopimus ohi ensi vuonna ja 2025 eteenpäin sitten myös tämäkin siirtyy julkaistavaksi samaan tapaan kuin muutkin MS:n 1st Partyt.
 
  • Sad
Reactions: rap
Ylös Bottom