Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Seuraava vuoto, Mafia remake. 13.8. Kommenteissa sanoo Atlas Fallen 22 päivä.
Vuoto vahvistettu Xbox Game Pass -tilin toimesta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Seuraava vuoto, Mafia remake. 13.8. Kommenteissa sanoo Atlas Fallen 22 päivä.
On myös erinomaisesti tehty remake. Alkuperäinen peli oli mahtava ja niin on myös tämä remake.Tässähän nuortuu vähintään 20 vuotta. Oli aikanaan minulle (PC) kovempi peli kuin GTA3.
Saattaapa olla, että remake on vain 30fps. Tai ainakin on ollut alkuun, en tiedä ovatko sitten julkaisseet päivitystä sen jälkeen kun olen pelin läpipelannut.Muistanko oikein kun tätä ps plus kautta pelasin että tässä ei ole 60fps mahdollisuutta? Ainakin tällänen muistikuva itsellä on.
Edit. Taisinkin olla se 2 mikä ps plussassa oli.
Korjatkaa jos menee ihan väärin, mutta muistelen niin että kaikki Game Passissa olevat pelit ovat tilaajille aina sen -20%. Ja tämä siis niin kauan kuin peli(t) on Game Passissa, kun se/ne poistuu palvelusta, niin poistuu alennuskin.Onko kaikki game passissa olevat pelissä alessa game passin tilaajille? Texas Chainsaw Massacre sieltä kohta poistuu, ja täytyisi se sitten itselle hommata. On nyt -20%, mutta ei lue mitään alen loppumispäivää. Mietin vain että onko turvallista odotella sinne viime hetkille ennen passista poistumista ennen ostopäätöksen tekoa, josko se sattuisi tulemaan vielä kovempaan alennukseen?
Näin se menee.Korjatkaa jos menee ihan väärin, mutta muistelen niin että kaikki Game Passissa olevat pelit ovat tilaajille aina sen -20%. Ja tämä siis niin kauan kuin peli(t) on Game Passissa, kun se/ne poistuu palvelusta, niin poistuu alennuskin.
En ny tiiä mikä ketju tälle kyssärille olis paras mutta mutta. Mulla on aktiivinen passi oman tunnuksen alla ja vaimolla toinen boxi jolla hän sit pelailee omia juttujaan ja saadaan jaettua toi yks passitilaus molempien boxeihin. Hän haluaa nyt uudesta CoD:sta vault editionin ja ehdottelee nyt että ostais omalla tunnarillaan eurolla game passin kuukaudeksi,sitte ennakkotilais/päivittäis Black Ops 6:sen vault edition versioksi 30€:llä. Sit ku se kuukauden passi on käytetty niin pysyyköhän se versio sit hänellä kun siirtyy taas ns meikäläisen "siivellä eläjäksi" =D