J.Sunderland
Well-Known Member
Enkö nyt tajua jotain, mutta eikös Stalker 2 ole jo game passissa?
Tulee myös Standard-tasolle saataville.
Ja kyllä, tämä tasoille jakaantuminen on tympeä ratkaisu.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Enkö nyt tajua jotain, mutta eikös Stalker 2 ole jo game passissa?
Game Pass uutiset ei siihen lopu. Sieltä on näköjään tänään tullut uusi Retro Classics osasto, jonne on julkaistu yli 50 peliä Activisionin katalogista vuosien takaa. Peleihin on ilmeisesti lisätty Achievementteja ja muuta modernia mukavuutta, kuten tallennukset.
![]()
Xbox May Update: Retro Classics Come to Xbox Game Pass, PC Gaming Updates, and More - Xbox Wire
Big updates this month for Xbox - Retro Classics are now on Game Pass, GeForce Now streaming is live for Xbox PC, tons of new Xbox Play Anywhere games, and more.news.xbox.com
Tulevat pelit.
Näiden isojen day one julkaisujen lisäksi juuri tähän Game Pass on ihan paras.Edelleen olen tyytyväinen valintaani jättää GP tauolle. En ehdi pelata edes ostamiani pelejä, saati jotta "joutuisi" kaikkea tätä sisältöäkin vielä läpikäymään. Ikävä tosin kaikkea GP:n indie-kamaa, mihin ei viitsi "uhkiksella" laittaa rahojaan. GP:n kautta pystyi helposti laittamaan tuntemattomia teoksia testiin ja ei haitannut jos ei iskenyt kun seuraava oli jo usein asennettuna valmiiksi jonoon.
Steamin kahden tunnin palaustusoikeus toimii vähän tähän tapaan. Toki siinä pitää pelistä maksaa, mutta jos ei nappaa, niin alle kaksi tuntia pelattuna saa rahat takaisin.Mikähän siinäkin on ettei vieläkään ole mitään kunnollista systeemiä, jolla pelejä voisi yksinkertaisesti testata tunnin tai pari. Eihän se tietysti kunnolla pelin tarjontaa esittelevää demoa vastaa mutta varmasti voisi keikauttaa ostopäätöksiä johonkin suuntaan.
Minä maksoin muunnoksella vuodesta ja 4 kuukaudesta noin 117 euroa. Jos pelaan tämän ajanjakson aikana edes kolme isompaa peliä Game Passin kautta, niin palvelu on maksanut itsensä takaisin.Itselle GP olisi paras silloin jos sen saisi sillä taannoisella tarjoushinnalla. Nykyhinnoin tai edes muunnoksin tilattuna tuntuisi vähän samalta kuin tilata Netflix ja katsoa yksi jakso jotain sarjaa viikossa. Rahanhukkaa ja stressi siitä että pitää käyttää kun tilaakin. Ihan kuin ei jo ostetuista peleistä tulisi morkkista ja/tai stressiä.![]()
Juuri se eka osa oli yksi muistettavimmista GP-löydöistä ja tuo jatko-osa on nyt kummitellut mielessä. Ehkä kuitenkin silti parempi että ei tule enää enempää pelejä jonoon tai pelaukseen kun eilen asensin Clair Obscurin, aloitin Choruksen ja Switchillä on DK Returns kesken. Saati sitten se iso pino pelejä, jotka odottaa vuoroaan joko koteloissaan tai kovalevyillä. Ei ehi, ei ehi.P.S. pelatkaa Lonely Mountains: Snow Ridersia. Se on huippupeli, johon juuri julkaistiin ilmaisena lisäsisältönä kokonaan uusi vuori laskettavaksi (ja pari uutta tähän liittyvää achievementtia).
Eipä se paljon Steam-käytännöt konsoleilla lämmitä. Olen yksinoikeudella konsolipelaaja.Steamin kahden tunnin palaustusoikeus toimii vähän tähän tapaan. Toki siinä pitää pelistä maksaa, mutta jos ei nappaa, niin alle kaksi tuntia pelattuna saa rahat takaisin.
No joo, vähän päälle 7 euroa, joten yksikin lyhyempi indie-teos kuukauteen jo enemmän kuin "oikeuttaisi" tuon rahallisesti. Kyse on kuitenkin enemmän ajasta kuin taloudesta. Ei se 7 euroa taloutta kaada mutta kun haluaisi saada tuota pelipinoa pienemmäksi, joten siinä ei kauheasti auta jos tulee uusi "tuutti" tuuttaamaan pelejä pelattavaksi.Minä maksoin muunnoksella vuodesta ja 4 kuukaudesta noin 117 euroa. Jos pelaan tämän ajanjakson aikana edes kolme isompaa peliä Game Passin kautta, niin palvelu on maksanut itsensä takaisin.
Jos olisi vain pelkkä GP, ei muita konsoleita, eikä ostaisi pelejä, niin kyllähän tuo olisi toimiva vaihtoehto.Tietysti tämä on tosi henkilökohtaista. Mieltymykset ja pelitavat ja kaikki vaikuttaa, mutta en kyllä keksi tämän parempaa diiliä. En pelien enkä leffastreamauksen puolelta. Aivan hitosti pelattavaa tosi edulliseen hintaan. Eikä ole kyllä tarvinnut ottaa tuolla hinnalla edes mitään stressiä pelien pelaamisesta, kun kyllä nyt vuodessa ja 4 kuukaudessa sen pari peliä pelaa läpi joka tapauksessa.
Jokunen viikko sitten meni 800 fyysisen pelin raja rikki omassa kokoelmassa, tarkka luku tällä hetkellä 817 peliä. Voin siis hyvillä mielin yhtyä tähän fiilikseen.Joskus tuntuu että tämä oma peliharrastus on nykyään enemmän pelien hankkimista kuin pelaamista.![]()
Toimii tuo palautus myös xboxilla.Eipä se paljon Steam-käytännöt konsoleilla lämmitä. Olen yksinoikeudella konsolipelaaja.
No ehkä unohtui se oleellisin laittaa että jos se täytyy silti ostaa ja kyse on vain rahojen ja tuotteen palauttamisesta, niin ei se ole sellaista testiversion tarjoamista mitä hain alunperin takaa. On siis tuon kautta mahdollista mutta ei huvittaisi itse kyllä lähteä tuollaiseen refundailuun.Toimii tuo palautus myös xboxilla.
Fyysisiä pelejäkin on vino pino kiitos aiemman konsolipelaamisen. Helmenä PS Vitalle on paljon fyysisiä. Jäin miettimään tuota 800 ja katsoin PC:n playnite sovelluksella omani, ihan kaikkia siinä ei ole, mutta digitaalisia on 1200.Jokunen viikko sitten meni 800 fyysisen pelin raja rikki omassa kokoelmassa, tarkka luku tällä hetkellä 817 peliä. Voin siis hyvillä mielin yhtyä tähän fiilikseen.
Ja silti pelaan Game Passista tosi paljon pelejä. Eihän tässä hommassa varsinaisesti mitään järkeä ole.![]()
Vitan fyyisiset on muuten aika haluttua tavaraa. Ovat hyvissä hinnoissa. Niitä ei täältä löydy kuin 11 kappaletta.Fyysisiä pelejäkin on vino pino kiitos aiemman konsolipelaamisen. Helmenä PS Vitalle on paljon fyysisiä. Jäin miettimään tuota 800 ja katsoin PC:n playnite sovelluksella omani, ihan kaikkia siinä ei ole, mutta digitaalisia on 1200.
Isohkosta backlogista johtuen olen suosiolla jättänyt game passin väliin, minulle tulee halvemmaksi vain ostaa pelejä sitä mukaa kun ne tippuvat alennuksiin.