Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Kyllä se kokoajan on siellä ollut ainakin Ultimatella kun on tullut pelailtua. Lisärin joutuu kyllä itse ostamaan.
On ollut koko ajan. Yksikään MS:n oman studion peli ei ole vielä poistunut hetkeksikään Game Passista. Toki silti poikkeuksena vanhemmat Forzat, joissa lisenssien vanheneminen aiheutti niiden kohdalla poistumisen.

Kun miettii johonkin kolmen vuoden takaiseen tilanteeseen, niin onhan tuo lista aika paljon "vaikea" lukuisempi nyt.

Kyllä, toivottavasti miettivät paremman tavan näitä ilmoittaa.

Itse pidän noin muutenkin yhden tason palveluista, mutta eipä näitä oikein nykyään enää ole, joten varmaankin excelit kertoneet kuluttajien rahojen olevan näin laajemmin saatavilla. Mielestäni tässä kuitenkin ollaan jo reilusti yli fiksun "premium ja karvalakki" myynnin, mutta mitäpä kuluttaja itse näistä ymmärtäisi.

Siitä kyllä kiitosta, että ilmeisesti tekevät jotain "handheld PC" optimointia, kun tuosta nykyään mainitsevat.

Semmoinen vinkki vitonen niille jotka kauhistelevat tuota ultimaten hintaa, niin vielä saa avainkaupoista 12€/kk. Toki tuo on jo paljon kun siihen vanhaan 3€ hintaan vertaa.

Itse pidän noin muutenkin yhden tason palveluista, mutta eipä näitä oikein nykyään enää ole, joten varmaankin excelit kertoneet kuluttajien rahojen olevan näin laajemmin saatavilla. Mielestäni tässä kuitenkin ollaan jo reilusti yli fiksun "premium ja karvalakki" myynnin, mutta mitäpä kuluttaja itse näistä ymmärtäisi.
Nykyään on jo kauan ollut tapana antaa näennäisiä valintoja. Oikeasti ne halvimmat on aina todella ylihinnoiteltuja siihen nähden mitä sillä saa. Essential on PS Plussassa pilattu ylihinnoittelulla ja samaa mallia on hyvin selvästi nähtävillä puhelinliittymissä. Olettaisin että myös Game Passin alin taso on ylihinnoiteltu siihen nähden mitä sillä saa.

Ainoastaan Switchillä on järkevä hinta palvelussa, joten sitä voi hyvin pitää päällä vaikka käyttö olisi vähäisempää. Itsellä on se kovin taso ja kun porukalla tilaa niin hintaa jää sellaiset huimat 10 euroa vuodessa. Vuodessa, ei siis kuussa. Ja itselle riittäisi vähemmänkin mitä tuo Switchin palvelu tarjoaa mutta eipä ole tullut pitkään aikaan tilattua Plussaa tai Liveä (minulle se on aina Live) kun hinta on järkyttävä ja tarve lähinnä hyvin satunnainen nettipelailu. Viimeksi oli Plussaa kun pelailin Helldivers 2:sta mutta ei enää viitsi ottaa yhden pelin takia.

Ylös Bottom