Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox hyytyi

Hitmanin demo on jökänny on tullu jotain epämäärästä koodia ruutuun . Conflicti ylikuumenemisen takia pari kertaa (xbox kaapissa kuus tuntia päällä)
 
Olen saanut:

Splinter Cellin 4 kertaa tilttiin
Jet Set Radion Future kerran

liekö vika koneessa vai peleissä.

sc on tiltannut 2 kertaa samaan kohtaan. (Kalinatek building, hissin jälkeen. 1 kerran parkkihallissa ja 1 kerran CIA hq kentässä)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jaa-a. Olen Splinter Celliä pelannut 3h+ eikä ole vielä mitään temppuillut, eikä ole muutkaan pelit. Olisiko vaan pelkkää propagandaa toi tilttailu juttu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Kyllä mun xboxin asema lukee kaikkia levyjä. Xboxiahan ei kai kannata kannella dvd sisässä. Mun kaveri kanteli ps2 , niin dvd oli menny paskaks. no se oli ps2

Riippumatta siitä mikä masiina on kyseessä niin laitetta ei kannattaisi kantaa levy sisällä. Kun vehkeessä ei ole virta päällä niin DVD:n lukupäät voivat liikkua ja hakata/raapia levyä.

Olen onnistunut tuhoamaan CD-levyjä huonoilla autostereoilla: Ajetaan kuoppaan turhan lujaa ja CD:n lukupää hyppää, iskeytyy pyörivään levyyn tehden mojovat uransuuntaiset naarmut. Se sitten sen kappaleen kuuntelusta....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gaff
Pelien hinnat on sitä tasoa että kyllä toivoisi että hieman naarmuuntuneetkin pelit toimisivat kunnolla. Ei niitä uusia pelejä kaikilla ole varaa ostaa.

Ei luulisi vaikea olla sellasta DVD-asemaa tehdä joka lukee levyjä hyvin oli vähän naarmuja tai ei. Oma DVD -soitin lukee kaikki levyt ongelmitta ja toi mun alitehoinen PS2:kin ei valita vaikka olisi miten naarmuinen levy. Tehoa tosin saisi olla enemmän... No sen takiahan sitä XB:tä ollaan hankkimassa. :cool:

No on se kumma kun mulla tuo ei naarmuista välitä ollenkaan. Haloa eivät suostuneet ottamaan edes VPD:ssä vastaan. Eivät uskoneet että se edes toimii. Mutta kun se toimii ihan täydellisesti. Tosin nyt on ihan hyvä mieli siitä ettei kelvannut.
 
Jaa-a. Olen Splinter Celliä pelannut 3h+ eikä ole vielä mitään temppuillut, eikä ole muutkaan pelit. Olisiko vaan pelkkää propagandaa toi tilttailu juttu?

nooh, mulla toi peli on ollu jo joitain viikkoja ja meen nyt toista kertaa läpi. Tossa reilussa kahessa viikossa se on siis tiltannut ton 4 kertaa. Ja niin kuin kirjotin, niin noi kalinatek- kentät on kussut eniten. Vaikka ootkin varmaan aivan sairaan hyvä pelaan, niin en silti uskot että oot kolmessa tunnissa pelannut ihan sinne asti.

mistä rektaalista kiskaisit ton propagandateorian? Kannatta ens istunnossa psykiatrin kanssa ottaa puheeks toi piilevä paranoia. no offense...
 
Halo nykiminen...

Ostin xb joulu lahjaksi itselleni. (halusin varmistaa että myös saan sen.) mukaan tuli kolme peliä doa3(paketin mukana) sekä
erillisenä splinter cell, ja Halo. Kaikki pelit ovat toimineet loistavasti ilman kaatuiluja tai nykimistä, paitsi Halo.
Tarkoitan vain pelin aivan viimeistä osaa jossa rymistellään jeepillä räjähtävän aluksen sisässä, niin aina kun ruutuun tulee paljon savua niin peli hidastuu todella rajusti fps luku on varmaan jotain 7-10 luokkaa. Niin kysynkin onko tämä tapahtunut muillekkin?
 
Re: Halo nykiminen...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neo
Kaikki pelit ovat toimineet loistavasti ilman kaatuiluja tai nykimistä, paitsi Halo.
Tarkoitan vain pelin aivan viimeistä osaa jossa rymistellään jeepillä räjähtävän aluksen sisässä, niin aina kun ruutuun tulee paljon savua niin peli hidastuu todella rajusti fps luku on varmaan jotain 7-10 luokkaa. Niin kysynkin onko tämä tapahtunut muillekkin?
Juu, ihan normaalia on. Laiskasti tehty se vikakenttä, mutta eipä se hyvää peliä huononna.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tontsa


mistä rektaalista kiskaisit ton propagandateorian? Kannatta ens istunnossa psykiatrin kanssa ottaa puheeks toi piilevä paranoia. no offense...


Voi ku kiva. Sua varmaan hymyilytti kun pääsit purkautumaan?

Kuitenkin, jos et ymmärtänyt sitä propaganda juttua ilman hymiötä, niin kuvittele se sinne, sillä mä yritän olla laittamatta hymiöitä mihinkään viestiin. Miltä näyttäisi kirja jossa jokaisen läpän jälkeen on hymiö?

Ja ainiin englannin ja suomen kielen sekoitus on muodikasta eikö totta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Sua varmaan hymyilytti kun pääsit purkautumaan?

Kuitenkin, jos et ymmärtänyt sitä propaganda juttua ilman hymiötä, niin kuvittele se sinne, sillä mä yritän olla laittamatta hymiöitä mihinkään viestiin. Miltä näyttäisi kirja jossa jokaisen läpän jälkeen on hymiö?

Ja ainiin englannin ja suomen kielen sekoitus on muodikasta eikö totta?

Otit sitte ittees aika pahasti ton mun "läpän". Tuli noustua väärällä jalalla sängystä sillon kun kirjotin ton. Sori. Silti kiva päästä välillä päteen, niin kuin huomasit. Oon samaa mieltä noista hymiöistä, ne on aika ärsyttäviä ihan niin kuin ton enklannin sotkeminen. Mä oon pahoillani kaikesta.
 
On tuo Splinter Cell pari(lue 20)kertaa jumannut totaalisesti. Yleensä Save/Load kohdissa. Joskus ei edes suostu käynnistymään. Peli on _AIVAN_ naarmuton(jouluna ostettu) ja silti. Myös Hitman 2 valitti välillä "Disc Error" siis aivan yllättäen ja taaskaan levyssä ei ollut naarmuja. Halo&CMR3 ovat toimineet moitteettomasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
kröh höm:

offence
------------
loukkaus
pahennus
rike
rikkomus
rötös

Jaa. KAI NYT IHMISET SAA OLLA VÄÄRÄSSÄ PRKL! AINA TARTTEE LOUKATA!

yhyy...

*bäääääää!*
 
Te jotka selitätte Splinterin jumittumisesta, saisitte käsitellä boxianne paremmin niin ei tarvis vikistä kokoajan.
 
Ylös Bottom