Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox hyytyi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tontsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonni...8+ tuntia SC:tä pelattu. Ei vieläkään jumittumista.

EDIT: Kuka on poistanut mun statuksen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ohi aiheen:

Ei mua toi mun arvonimi haitannu. Mua vaan ihmetytti mistä mä sen sain, varsinkin kun sen jälkeen ku mä sen sain oon nähny täällä vaikka minkänäköistä viestiä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FlashMaster
Te jotka selitätte Splinterin jumittumisesta, saisitte käsitellä boxianne paremmin niin ei tarvis vikistä kokoajan.

Siinä se on hyllyssä ollu sen reilu 3 kuukautta mitä oon sen omistanut. Hyvin tuuletettu, eli ei johdu siitä. Kolhittu ei ole. Toi poksin dvd-asemahan oli jotain made in vinkuintia- tasoa, ainakin noissa vanhemmissa koneissa. En sitten tiedä että onko mun kone niin uus että siihen ois jo älytty laittaa parempia komponentteja. Toi kenkkuilee myös dvd-leffojen kanssa välillä.(huonohko virheensieto). Ei kaikki pelit tilttaile, mulla on jsrf ja sc vasta jumittanu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Ohi aiheen:

Ei mua toi mun arvonimi haitannu. Mua vaan ihmetytti mistä mä sen sain, varsinkin kun sen jälkeen ku mä sen sain oon nähny täällä vaikka minkänäköistä viestiä...

Ei hajuakaan mistä se tuli alunperin, mutta näin Uuden Vuoden kunniaksi poistimme sen ;)
 
Hmm.. Kuulostaa ihmeelliseltä noi teidän virheet Xboxissa?!?!? Itselläni on ollut Xbox kohta vuoden eikä ole koskaan tullut minkäänlaista virhettä... ei levyvirhettä eikä mitään muutakaan. Ja olen kyllä pelannut koneella sikana.. Pelejäkin löytyy reilusti yli 10. Jospa mulle vaan on sattunut erikoisen hyvä kappale =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tontsa
Siinä se on hyllyssä ollu sen reilu 3 kuukautta mitä oon sen omistanut. Hyvin tuuletettu, eli ei johdu siitä. Kolhittu ei ole. Toi poksin dvd-asemahan oli jotain made in vinkuintia- tasoa, ainakin noissa vanhemmissa koneissa. En sitten tiedä että onko mun kone niin uus että siihen ois jo älytty laittaa parempia komponentteja. Toi kenkkuilee myös dvd-leffojen kanssa välillä.(huonohko virheensieto). Ei kaikki pelit tilttaile, mulla on jsrf ja sc vasta jumittanu.


Itselläni on joku ensiversion beta versio, sillä ostin sen heti kun euroopasta sai... ja silti ole kohdannut vain muutaman ongelman (blood omenin kanssa) Taitaa minullakin sitten olla joku ihme yksilö.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Itselläni on joku ensiversion beta versio, sillä ostin sen heti kun euroopasta sai... ja silti ole kohdannut vain muutaman ongelman (blood omenin kanssa) Taitaa minullakin sitten olla joku ihme yksilö.

Ooot sitte onnekas. Ei muakaan oo noi tilsuttelut kauheasti vaivannut, kun ne on tapahtunut niin harvoin. Eikös poksit kasata unkarissa tai jossain? Ei siis ihme jos on maanantaikappaleita, eihän ne ryssät ole ennenkään osannut mitään tehdä.(heh) Ja ihmisiähän ne XBoxin suunnittelijatkin on eikä mitään jumalia jotka pystyy suunnittelemaan täydellisiä koneita. Boxihan perustuukin pc- tekniikkaan niin onks se sitten ihme että tilttaa... Ei vaiskaan, tilttaileehan pleikkaritkin. Vanha N64:kin jumitti välillä. Cubesta en tiedä kun en ole tutustunut, mutta kai se pitää paikkansa mitä ne sanoo että Nintendolla on paras laadunvalvonta...
 
Jep, nyt se tapahtui. Splinter Cell tinaan.

Oon tossa tokan kerran siellä Kiinan lähetystössä, siinä just ennen sitä ovea mistä pitää kattoa 'lämpölaseilla' se koodi. Mulla oli kaksi vartijaa perässä ja noi hälyttimet soi ja kaiken näkösiä kuulutuksia oli ilmas, menin nurkkaan heittää kranaattia, töks. Siihen jäi.

Noh, ei se haitannu mitenkään. Tuli vaan todistettua toikin.

Aika kauan sain hakata ilman noita tinoja.
 
Ylös Bottom