Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live beta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alpha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Tosiaankin aion käyttää. Noita muunneltuja ääniä ei kai montaa ollut, voisiko joku listata ne?

Niitähän on kai joku 10 ja sitten pelintekijät pystyvät itse lisäämään niin monta kuin jaksavat. Ja joissakin kuten MotoGP:ssä pääsee kuulemma säätämään äänen taajuuksia jolloin siitä saa sellaisen kuin huvittaa.

Itse varmaan pelaan ilman maskia. Tosin en vielä tiedä koska edes saan Liven.

Voi kyllä olla, että tämä suomen kielen laaja sivistyssanasto pääsee laajaan käyttöön kunhan pelit pyörivät. "Voi saatana pojat, nyt vallataan toi mäki ja vedetään hurreja turpiin niin maan perkeleesti!"

Hmm... pitääkin ottaa sitten jotain maaotteluja ruotsalaisia vastaan. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Hmm... pitääkin ottaa sitten jotain maaotteluja ruotsalaisia vastaan. :)

Hih, kaikki ostamaan nyt heti Unreal Championship ja harjoittelee sitä. Sitten Liven tultua haastetaan hurri-kei-ryhmä taistoon, josta eivät selviä.

UC:stä tullut nootattua, että kannattaa ennemmin mennä ryhmässä/tiimissä, kuin yksin ramboillen.

Siis sen saa jos on joku joka tilaa sen osoitteeseen joka on joko Englannissa, Ranskassa tai Saksassa. Ja sitten se kaveri lähettää sen sulle. Tilasin itse englannista kaverin osoitteeseen omalla luottokortilla tietenkin. Ja se lähetti mulle paketin.
Moto gp on pojat aivan ***vetin siisti LIVE:ssä.
Just ja eikun takas LIVEen.
Hyvät joulut!!!!!

Jbl on jättänyt kämäset xbconnectit
kauas taakse ja vetänyt parrun auki v8:n kera,
eipä enää sitten sielläkään nähdä, niisk :>

No moro SEPI!!!!!!

Joo ei oo tullu paljo XBC:tä käytettyä.
Oon vällillä käyny kurkkaan onko tuttuja mutta ei niitäkään näy.
Ihan itkettää
:( :(

Koska SEPI meet seuraavan kerran XBC:hen??????
Vastaa jo!!!!!!!!!!

JBL: Sähän hommat mullekin ton Live-paketin. Saat vaikka muutaman euron "hakupalkan" sen Starter Kitin hinnan päälle... ;)

Se makso mulle about 43£ olise paketti joka veloitettiin mun luottokortilta ja sille kaverille meni 40 joka sisälsi lähetyksen ja bonukset.

Miltä kuulostaa?

Mää en tarvi mitään bonuksia!

voi helvetti jbl74:llä on xbox live :D oon vähän ihmetelly et missä oot ollu ku ei sua oo näkynny xbc:ssa . Sait aina turpaa multa . (mad3)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
JBL74: Asiasta kymmenenteen, mikä konnu sulla on? Uppi/downi nopeus.
hmm siis konnu = yhteys .
jbl74:llä on 256 upstream .

Viimeksi muokannut moderaattori:
Jbl, muuten saisit vanhalle kaverillesi joulun tehtyä jos nappaat mulle sen starter kit:in.ghost recon on tulossa postissa.Ikävä ollut todella :>

päästäisi vihdoinkin keskustelemaan..mut siis oisko sussa niin paljon miestä vaikkei silloin tullutkaan vaihtokauppaa aikoinaan..on vielä muuten osoitteesi tallessa :>

mut vielä jbl..saavu ihmeessä irc:iin niin siellä lisää.kyllä joku sut sinne opastaa.

your old pal Sepi :>

Ylös Bottom