Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Tähän asti halvimmat pisteet olen löytänyt tuolta -> www.gamepointsnow.com/

4200 pojoa maksaa 33.95£ elikkäs 34.65 euroa!Europisteitä ovat joten ei tarvi jenkkitilien kanssa kikkailla. Koodin lähettävät sähköpostiin kunhan maksu on suoritettu...
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Tähän asti halvimmat pisteet olen löytänyt tuolta -> www.gamepointsnow.com/

4200 pojoa maksaa 33.95£ elikkäs 34.65 euroa!Europisteitä ovat joten ei tarvi jenkkitilien kanssa kikkailla. Koodin lähettävät sähköpostiin kunhan maksu on suoritettu...

Kiitos erittäin paljon vinkistä. Vielä ei olisi pakollisesti tarttenukkaan mutta niin houkutteleva hinta että varmaan pakko mennä vähän shoppailemaan :)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

En ole hirveästi perehtynyt vielä noihin pisteillä ostamiseen eli paljon esim. yksi arcade tai xbox peli maksaa pisteissä?
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Suunnitelmissa on hankkia tuo 4200pistettä (ainekin) ja haluaisin hyviä ehdotuksia mihin ne kuluttaa :rolleyes:
alkuperäisissä suunnitelmissa on:
Braid
Castle Crashers

mutta lisää tarvitaan, mielellään niitä helmiä joita itse ei välttämättä tajua, kuin myös lisäosia peleihin (vaikka niitä vähän vastustankin oblivion horse armorin takia :mad: ) varsinkin nuo coop mahdollisuuden sisältävät samalla koneella olisivat varsin mukava lisä.

myös mahdollisia lähiaikoina tulevia pakko saada dlc tavarasta mielelläni kuulen :cool:
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

haluaisin hyviä ehdotuksia mihin ne kuluttaa :rolleyes:
alkuperäisissä suunnitelmissa on:
Braid
Castle Crashers

Tuohon listaan vielä Geometry wars 2 ja Portal niin siinäpä ne Live Arcaden parhaat pelit aikalailla on.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Braidia en ole (tyhmyyksissäni) koittanut, mutta Castle Crashers on ihan sikahauska peli!
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Braid ehdottomasti ja uudelleenlämmittelyistä voi suositella Bionic Commando Rearmedia. Siinä on ainakin omat 2 parasta Arcade-peliä.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Braid, tosiaan.

Muuten itse pidän noista lautapeleistä, eli esim. Catan, Ticket to Ride ja Carcassonne. Nämä ovat myös hauskoja porukalla (Livessä tai osa "hot seattina").

Ja jos hermot pitää, niin myös Puzzle Questia voi suositella varauksella. Siinä on ainakin pitkäksi aikaa pelattavaa jos "jewelz" -tyyliset pelit kiinnostavat.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Latasinpa Castle crashersin koko pelin vihdoinkin kun sain ms pojoja :D.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Mitäs arcade pelejä voi pelata nelistään yhdellä boxilla? TMNT2 on kova jota on tultu kavereitten kanssa pelattua.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Ainakin voi pelata castle crashersia.

Pääsee mukaan live guestillä tai jollain ettei tarvitse olla erikseen neljää gamertagia? Jos näin niin ostoon menee.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Suunnitelmissa on hankkia tuo 4200pistettä (ainekin) ja haluaisin hyviä ehdotuksia mihin ne kuluttaa :rolleyes:
alkuperäisissä suunnitelmissa on:
Braid
Castle Crashers

mutta lisää tarvitaan, mielellään niitä helmiä joita itse ei välttämättä tajua, kuin myös lisäosia peleihin (vaikka niitä vähän vastustankin oblivion horse armorin takia :mad: ) varsinkin nuo coop mahdollisuuden sisältävät samalla koneella olisivat varsin mukava lisä.

myös mahdollisia lähiaikoina tulevia pakko saada dlc tavarasta mielelläni kuulen :cool:

Noiden lisäksi Live Arcaden puolelta löytyy esmes Geometry Wars 2 ja Portal: Still Alive. Xbox Originaleista löytyy Blackia, Fablea, Jade Empirea, Halo. DLC:tä löytyy lisämappeja räiskintöihin Halo 3, CoD4, Gears 2 tai vaikkapa Mass Effectin Bring Down The Sky. Tulevia DLC:tä GTAIV: Lost and Damned ja Fallout 3:n 3 lisäosaa. Jos musiikkipeleistä tykkää niin löytyy vaikkapa Guitar Hero World Tour: Metallica, Death Magnetic, Full album.

^^Tuossa nyt niitä mitä itse olen ostanut/ostaisin/tulen ostamaan.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Pääsee mukaan live guestillä tai jollain ettei tarvitse olla erikseen neljää gamertagia? Jos näin niin ostoon menee.

Hmm, taitaa olla niin että jokainen pelaaja vaatii tagin. Minulla on tuota varten aina valmiina tukku "vierastageja" satunnaisille kyläilijöille.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Heipä.

Mitäs pelejä olette "perheen pienemmille" tai muille perheenjäsenille ostanut ja ovat pitäneet?

Itsellä mutsi ja sisko sellaisia mitkä tykkää kaikenmaailman (PopCap, Gamehouse...) pikkupeleistä, kuten Zuma, Tumblebugs ja vaikka siskokin on jo ihan aikuinen, voi kuitenkin verrata "perheen pienimpiin", kun ei ole tuo xbox 360 ohjain tai mikään muukaan tuttua.

(Ette voi uskoakaan kuinka ulkona voi 57 vuotias äiti olla, kun sille vaan lyö ohjaimen ja antaa pelin auki valmiiksi. Vaikka ei luulis että ongelmia tulee, neuvomassa saa olla 10min välein :) Eipä tuo kyllä haittaa.)


Nyt olen Hexiciä, bejeweled 2:sta (vai olikohan se senniminen.. menee jo sekaisin) ynnä muuta tarjonnut..

Astropopiakin yritin, mutta lisenssit väärällä koneella, eikä alakerrassa ole nettimahdollisuutta, eli eipä toimi.
Mutta kiitokset DocWeirdille lisenssiensiirrosta kertomisesta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Kun olen huoneessani ja xbox 360 on livessä kiinni, astropop näkyy "full game":na, mutta kun siirrän konsolin alakertaan (eikä konsoli ole livessä silloin), näkyy astropopista vain trial game versio, eikä "unlock full game" ainakaan mitään tee, luonnollisesti, kun ei live ole kiinni.

Braid taisi tehdä samaa.

Astropop oli kovalevyllä kun ostin aikoinaan ekan 360:nen. Nyt kovalevy on kiinni uudemmassa xbox 360:ssä.
Syyhän on tuossa viimeisellä rivillä, eli peli on rekisteröity omalle Live-tunnuksellesi sekä sille koneelle jolle se on ostettu.

Ellet pääse kirjautumaan Liveen ja kone on uusi, niin peli ei usko että olet sen virallinen omistaja.

Tuohon on kaksi vaihtoehtoa; laita kone verkkoon tai etsi Microsoftin sivuilta paikka jossa saat vaihtaa (kerran vuodessa) ostamasi materiaalin konsolia. En muista missä tuo on, mutta se on tehty juuri uuden konsolin ostaneita ihmisiä varten, jotta ostettu materiaali toimii offline.


Edit: se sivu taisi olla täällä: http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/default.htm
:)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Castle Crashersiin tullut ladattavaksi King Pack hintaan 160 MP. Sisältää kaksi uutta pelattavaa hahmoa, lisää aseita ja animal orbeja.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Näkyykös muilla San Andreas originalseissa?
Itellä ei näy.
 
Ylös Bottom