Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PaavoGold
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Olen vähän pihalla noista nimityksistä, eli Euro - Marketplace yms. eli onko niitä Marketplaceja enemmänkin, kuin yksi?
Sitten mielipiteeni kokonaisuudessaan Microsoft Pointseista ja Marketplacesta.
Kyllähän siis tuolta Marketplacesta löytyy pienellä etsimisellä kuitenkin aika paljon ilmaista sälää, mutta huomattavasti enemmän kuitenkin maksullista tavaraa. Olen monesti miettinyt, että olisiko tarvetta Microsoft Pointseille kaupassa käydessäni, mutta aina tähän mennessä olen passannut koko ostoksen. Suurin syy varmaan, miksi olen jättänyt ostamatta kyseiset pisteet, on ollut hinta.
Prismassa muistaakseni 34.90 maksaa 2100 MP:tä. Tästä minulla heräsikin kysymys, että heruuko pienempiä määriä kaupoista, kun käsittääkseni luottokortilla saa pienempiä ja suurempia määriä vingutettua kortilta pois. Vai onko näin?
Kuitenkaan koskaan ei ole tarvetta ollut Arcade peleille tai muulle tavaralle, mitä Marketplacesta saa. Paitsi ilmaistavaralle. ;)
Topicin vastauksista päätellen kuitenkin aika moni teistä ihmisistä noita Microsoft Pointseja ostelee. Vielä ei ole ollut pakottavaa tarvetta noita hommata, mutta eiköhän sekin aika tule jossain vaiheessa, sitten kun sinne sellaista tavaraa tulee, mikä on vain saatava.

Olen vähän pihalla noista nimityksistä, eli Euro - Marketplace yms. eli onko niitä Marketplaceja enemmänkin, kuin yksi?
Marketplacen sisältö vaihtelee vähän riippuen siitä minkämaalainen gamertag on käytössä. Valtaosa sisällöstä on täysin samaa, mutta jenkkien tunnareilla pääsee ns. US Marketplacelle, jossa saattaa toisinaan olla pelien demoja etuajassa ja jotain leffojen ilmaisia mainosteemoja ja pelaajakuvia.

Elikkäs, jos haluat ns. päästä sinne US Marketplaceen, joudut tekemään Gamertagin, joka on asetuksiesi mukaan jenkki? Näinkö se sitten onnistuisi? :o Muuten kyllä ymmärsin idean, mutta toteuttaminen vielä hieman epäselvää.

Elikkäs, jos haluat ns. päästä sinne US Marketplaceen, joudut tekemään Gamertagin, joka on asetuksiesi mukaan jenkki? Näinkö se sitten onnistuisi? :o Muuten kyllä ymmärsin idean, mutta toteuttaminen vielä hieman epäselvää.

Jeps, juurikin näin. Katsot vaikka googlella itsellesi jonkun osoitteen jenkkilästä, ja sen jälkeen vaan tagia luomaan.

Streets of Rage 2, vaikka sen saakin emulaattori pelinä, niin ostimpahan kuitenkin. Sen verran hyvä se on. Castlevania on sanomattakin hyvä.

Tuolla kauppapaikalla itsellä näkyy Oblivionin Stronghold kahteen kertaan. Onko siinä bugi vai onko ne eri linnoja.

Itse olen melko tuore tapaus Liven suhteen. Joten paljon en ole kerennyt pisteitä kuluttamaan, tahi ostamaan. Kaksi ostosta olen kuitenkin tehnyt. Ensimmäinen oli Bejeweled2 peli. Koukuttaa, koukuttaa niin maan vallattomasti! Tykkään. PC:llä joskus demoa koittanut, niin oli ihan mukava nyt sijoittaa siihen. 800pojoa toi maksoi, joka on kyllä meleko kallis, vaikka kiva peli onki. Toinen ostos oli Call Of Duty4 karttapaketti, joka kustansi myös tuon 800pointsia. Ihan ok ostos, vaikka tuossakin ilmaa hinnassa. Noita ostoksia ei ole vielä tarvinut katua, tykkään!

Osaisiko joku neuvoa pienessä Guitar Hero kyssärissä.

Elikkäs, jos lataan Marketplacesta Guitar Hero 2 biisi paketteja, niin toimivatko ne sitten kolmosta pelattaessa?

Luulishan tuota että tottakai, mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

Eivät toimi. Pitää pelata GH2 peli konsolin sisällä.

Saanko mitään potentiaalista ostettavaa 200 pointsilla? Jäi pahasti vajaaksi, kun kuukausia sitten ostin sen CoDin map packin. Löytyykö tuolle hyvää ostokohdetta, vai kannattaako jättää hautumaan ja ostaa lisää pisteitä?

Saanko mitään potentiaalista ostettavaa 200 pointsilla? Jäi pahasti vajaaksi, kun kuukausia sitten ostin sen CoDin map packin. Löytyykö tuolle hyvää ostokohdetta, vai kannattaako jättää hautumaan ja ostaa lisää pisteitä?

Ei taida oikein mitään järkevää saada ostettua. Varmaan jonkun pelaajakuva/ teema- paketin saattaa saada ostettua, mutta niihin sijoittamisen mielekkyydestä voidaan olla montaa mieltä. Itse melkein säästäisin pisteet tulevaisuuden varalle. On sitten parisataa pongoa lisää käytettävänä, kun uuden satsin pisteitä ostat.

Ajattelin Ninja Gaiden Blackin ostaa kauppapaikalta, nyt kun Ninja Gaiden 2 on matkalla aasian mantereelta..

Descriptionissa sanotaan että peli on testattu toimivaksi, mutta jotain ongelmia saattaa esiintyä. Onko porukalla kokemusta Blackista? Ei viitsisi 1200 pistettä maksaa rikkinäisestä raakileesta :)

Descriptionissa sanotaan että peli on testattu toimivaksi, mutta jotain ongelmia saattaa esiintyä. Onko porukalla kokemusta Blackista? Ei viitsisi 1200 pistettä maksaa rikkinäisestä raakileesta :)
Eiköhän kaikki nuo Marketplacella myytävät Originalsit ole testattu MS:n toimesta sen verran hyvin, ettei niissä ole kuin korkeintaan jotain pieniä graafisia fiboja. Mitään etenemistä estäviä showstopper-bugeja niissä ei saa olla.

Ajattelin Ninja Gaiden Blackin ostaa kauppapaikalta, nyt kun Ninja Gaiden 2 on matkalla aasian mantereelta..

Ei ole ollu minkäänlaisia bugeja edes graafisia. Pelasin 5 chapterii asti sitten muuttu sadistisen vaikeeksi ni jätin siihen.

Itse olen melko tuore tapaus Liven suhteen. Joten paljon en ole kerennyt pisteitä kuluttamaan, tahi ostamaan. Kaksi ostosta olen kuitenkin tehnyt. Ensimmäinen oli Bejeweled2 peli. Koukuttaa, koukuttaa niin maan vallattomasti! Tykkään. PC:llä joskus demoa koittanut, niin oli ihan mukava nyt sijoittaa siihen. 800pojoa toi maksoi, joka on kyllä meleko kallis, vaikka kiva peli onki. Toinen ostos oli Call Of Duty4 karttapaketti, joka kustansi myös tuon 800pointsia. Ihan ok ostos, vaikka tuossakin ilmaa hinnassa. Noita ostoksia ei ole vielä tarvinut katua, tykkään!

Yleensäkin ottaen tuntuu, että hinnoissa on todellakin rajusti ilmaa tuolla, ja jotkut ovat jopa ihan ryöstömentaliteetilla hinnoiteltuja. Esimerkiksi juuri joku yksittäinen arcade-klassikko, jonka saa netistä ilmaiseksi emulaattorille. Ja tavallisesti esim PC-puolella karttapaketit, myöskin ns. "viralliset" sellaiset, ovat olleet yleensä ilmaisia. Puhumattakaan huikean laajasta modi-scenestä esimerkiksi autopeleille (satoja autoja, ilmaiseksi), GTA-peleille, Battlefieldeille jne... Yhdestä sellaisesta nyt maksaa sitten... Maksullisista musiikkivideoista nyt en edes viitsi sanoa mitään... :rolleyes: Tulee oikeastaan mieleen vähän joskus ennen internetin yleistymistä Suomessakin firmat, jotka myivät Public Domain- ja Shareware-softaa korpuilla. :)

Laitoin tuossa aamusella Fahrenheitin lataantumaan originalsseista, sattuukos josku tietämään onko tuo sensuroitu versio?
Varmasti on, tuskinpa mitään hc-matskua laittavat marketplacelle. :-/

Laitoin tuossa aamusella Fahrenheitin lataantumaan originalsseista, sattuukos josku tietämään onko tuo sensuroitu versio?
Varmasti on, tuskinpa mitään hc-matskua laittavat marketplacelle. :-/

Jos tarkoitat "intiimejä kohtauksia," niin koko helahoito kyllä näytetään, mutta ruutu on hieman sumea. Hyvä peli kyllä oli, itsekin ostin sen viikonloppuna ja viime yönä tuli pelattua läpi.

Ylös Bottom