Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live Marketplace - Uusia demoja ja muuta ladattavaa?

Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Uusia leffatrailereita ladattavana (vaativat jenkkitilin):

  • Hard Candy Trailer (720p/480p)
  • Akeelah and the Bee Trailer (720p/480p)
  • See No Evil Trailer (720p/480p)
  • Peaceful Warrior Trailer (720p/480p)
  • La Mujer de mi Hermano Trailer (720p/480p)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Oon edellee Marble Blast Ultra koukussa. Beginner ja intermediate levelit elle paarin ja vaikein taso kaikki läpi, mut ei toivookaa et saisin alle paarin niitä :)

Etenki Schadenfreude, ihan mahottomalta tuntuu
My Best Time: 52:07:16
Par Time: 3:30:00

:(
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Ronkka sanoi:
Oon edellee Marble Blast Ultra koukussa. Beginner ja intermediate levelit elle paarin ja vaikein taso kaikki läpi, mut ei toivookaa et saisin alle paarin niitä :)

Etenki Schadenfreude, ihan mahottomalta tuntuu
My Best Time: 52:07:16
Par Time: 3:30:00

:(

Jos tuo Schadenfreude oli se viimeinen kenttä, niin minullakin oli siinä lievästi sanottuna ongelmia. Varmaan tunnin hakkasin sitä, että yleensäkin pääsin sen läpi. Siihen pari tuntia lisää niin paarikin alittui. :rolleyes: Harvoin on pelatessa ollut hermot niin koetuksella.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Hitman demo löytyy Marketplacelta. Älkää vielä ladatko että mä saan omani ensin. :D
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

mikaju sanoi:
Hitman demo löytyy Marketplacelta. Älkää vielä ladatko että mä saan omani ensin. :D
Latasin tuon juuri ja sehän on aika mahtava peli, vaikka välillä melko vaikea(jos ei jaksa lukea ohjeita...).
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Perfect Dark Zeron demo tullut markettiin. Kokoa 860 megaa.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Oblivioniin The Thieves Den, Wizard's Tower, Orrery ja Pimp my Ride lisät on täällä Suomen puolellakin. Pitääpä hankkia noita pisteitä, että saa imuteltua.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Janus sanoi:
Oblivioniin The Thieves Den, Wizard's Tower, Orrery ja Pimp my Ride lisät on täällä Suomen puolellakin. Pitääpä hankkia noita pisteitä, että saa imuteltua.

Joo, Thieves den tuli ekana olikos se viime viikolla ja heti perään pistettiin nuo aikaisemmatkin. Kai tulevatkin lisäykset tulevat sitten ajoissa Suomeen tästä lähtien.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Japanin Marketplacelle on näköjään ilmaantunut Love Footballin demo (tai ainakin tiedosto on demon kokoluokkaa: yli 600 megaa). Jau! :p Laitoin valumaan Dashboard-päivitystä odotellessa...

EDIT: Jaha! Tämä on jotain uutta. Demoa käynnistettäessä tulee virheilmoitus "This disc's region code is incorrect for this console." Kiitti hei... :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Hakkiz sanoi:
--

EDIT: Jaha! Tämä on jotain uutta. Demoa käynnistettäessä tulee virheilmoitus "This disc's region code is incorrect for this console." Kiitti hei... :(

Heh---
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Olipas mukava yllätys kun latasi uuden hienon dashboard päivityksen, ei tullut kuvaa :eek:
Suunnilleen 6-7 bootin jälkeen tuli taas kuva. Muilla käynyt näin?
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

fDiamond sanoi:
Olipas mukava yllätys kun latasi uuden hienon dashboard päivityksen, ei tullut kuvaa :eek:
Suunnilleen 6-7 bootin jälkeen tuli taas kuva. Muilla käynyt näin?

Täällä päivittyi ihan normaalista. Kuitenkin hieman sekoilee tuo marketti palacee...jotain ihme virheilmoitusta pukkaa esiin...tuntuu että olisi hieman tukossa.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Itellä päivittyi, käynnistyi ja toimi aivan normaalisti. (koputtaa puuta):cool:
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Dash toimii huomattavasti sutjakkaammin ja vga-kuva vaikuttaa hiukan kontrastikkaamalta. Eli kaikki hyvin tähän asti.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Rumble Roses XX demo ladattavissa. Kokoa on 854,31 Mt
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

NviperO sanoi:
Rumble Roses XX demo ladattavissa. Kokoa on 854,31 Mt

Aika hyvin, kun just tossa aamulla katoin Tilt.tv ja siinä oli toi Rumble Roses XX, niin ajattelin et koskakohan tulis demo ja nyt se onkin tullut tonne ladattavaks.:p

Ei varmaan ole mikään hyvä, mutta pitää nyt edes päästä kokeilemaan sitä.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

NviperO sanoi:
Rumble Roses XX demo ladattavissa. Kokoa on 854,31 Mt

Ja kuten odotinkin, tytöt ovat kyllä kauniita, mutta itse peli on ihan kamalaa kuraa. Kauniita tytteleitä näkee halvemmallakin. :)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Minulla tuli tänään taas jälleen kerran jokin päivitys konsoliin. Tiedä sitten, kun ei missään mitään ole lukenut, että mitä päivitys teki...(siis tänään 13.6.)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

sCeNtEd sanoi:
Minulla tuli tänään taas jälleen kerran jokin päivitys konsoliin. Tiedä sitten, kun ei missään mitään ole lukenut, että mitä päivitys teki...(siis tänään 13.6.)

jollekkin muullekin siis tuli.
itse pelasin pgr:ää ihan rauhassa kunnes jäi pädi täriseen ja tuli ilmotus että disconnected from live ja perään teksti että olemme pahoillamme, käyttäjä on vaihtunut.
ihmettelin että mitä vittua kun ei koneellakaan ole kuin yksi profiili joka latautuu aina kun vehkeen laittaa päälle, menin siis dashboardiin ja siellä se tyrkytti jtn päivitystä.
yhtä kauan kesti imuttaa kuin se dashboard päivitys joten ajattelin jo että kone hukkasi sen jotenkin ja päätti imuttaa uudestaan.
 
Ylös Bottom