Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live Marketplace - Uusia demoja ja muuta ladattavaa?

Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Sniper3002 sanoi:
Missä viipyy Full Auto?
Tammikuun 25 päivä pitäisi tulla full auton demo marketplaceen.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Joku PGR3 esittely oli ilmestynyt. Yli gigan tiedosto. Mulla just latautumassa.

edit: oho, vähän mä oon taas myöhässä. Tästähän oli juttuu näköjään jo aikaa sitten :eek:
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Kuinkas nopeesti porukoilla tippuu tavaraa tuolta Marketplacesta? Mulla meni PGR3 latauksessa sellanen 4 - 5 tuntia.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Tuossa prosenttipalkin alla pitäisi ehdottomasti olla KB/s
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Computer and Videogames-sivuston mukaan Full Auton pelattava demo tulee ladattavaksi Liveen 25.1.No sehän pittee testata.
 
Vastaus: Live Arcade

Ei pääse tällä hetkellä käsiksi konsoliin. Onko se Full Auton demo tullu tänään?
 
Vastaus: Live Arcade

Tänään sen ainakin piti ilmestyä (en ole itsekään päässyt vielä tarkistamaan).

Gamasutra on julkaissut lyhyen jutun lähiaikoina tulossa olevasta Live Arcade -sisällöstä ja hieman kauaskantoisemmistakin Microsoftin suunnitelmista:
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=7902

Planeeta kovin gamerscore on tätä nykyä 18 000 pistettä...
 
Vastaus: Live Arcade

sCeNtEd sanoi:
Ei pääse tällä hetkellä käsiksi konsoliin. Onko se Full Auton demo tullu tänään?
Ei ainakaan vielä, mutta jos siitä on sanottu, että 25. päivä, niin luultavasti se meinaa sitten ensi yötä, koska päivitykset tapahtuvat Jenkeistä käsin.

(Siirsin viestin oikeaan ketjuun)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Battlefield 2: Modern Combatista ja Ghost Recon III:sta tässä mielummin odottaisi saavan jo jotain demoa ja traileria marketplacen puolelle. Kaahailua löytyy jo valmiiksi, nyt kaivataan kunnon mättöä next-gen live hengessä ;)

Quakesta, PDZ eikä CoD II:sta ollut tämän nälän täyttäjäksi.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Marble Blast Ultra löytyy nyt marketplacesta
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Ja tosiaankin Full Auton demoa on nyt tarjolla 646,47 megan edestä.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Xbugs sanoi:
Ja tosiaankin Full Auton demoa on nyt tarjolla 646,47 megan edestä.
Ai perkele, ei ole ollut näin hauskaa aikoihin ;) Millonkas tätä uskaltaa odottaa kaupan hyllylle?
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Morred sanoi:
Ai perkele, ei ole ollut näin hauskaa aikoihin ;) Millonkas tätä uskaltaa odottaa kaupan hyllylle?
http://www.konsolifin.net/julkaisul...ield=peli&searchplatform=--&keyword=full+auto

Tuossa tämän hetkinen tieto. Eiköhän se pidä paikkansa, sen verran valmis peli on tietääkseni kyseessä.

---

Mutta siis hii... Marble Blast ja Full Auton demo... pitäisiköhän huomisen vapaapäivän kunniaksi käydä vielä hakemassa joko DoA4 tai CoD2 kaupasta, niin olisi varmasti hupia koko viikonlopuksi :)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Morred sanoi:
Ai perkele, ei ole ollut näin hauskaa aikoihin ;) Millonkas tätä uskaltaa odottaa kaupan hyllylle?


Itse kyllä petyin pahasti... Ruudunpäivitys tökkii jne. Toivottavasti tuo tahmaaminen on demon ongelma, eikä samaa esiinny valmiissa pelissä :confused:
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Sniper3002 sanoi:
Itse kyllä petyin pahasti... Ruudunpäivitys tökkii jne. Toivottavasti tuo tahmaaminen on demon ongelma, eikä samaa esiinny valmiissa pelissä :confused:

Kaverilla ei ainakaan demo tahmannut yhtään :)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

gefilus A sanoi:
Kaverilla ei ainakaan demo tahmannut yhtään :)


No jospa tuossa minun boxissa on vika, mutta epäilen... PAL60 tilassa pelailen, en ole kokeillut PAL50.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Mjaa pakko myöntää että hitusen tökki, ei nyt mitään suurta mutta huomattavaa kuitenkin. Kaatuileeko kellään muulla tuo Full Auto? Kone kuumenee aika lailla ja peli jumahtaa.
 
Ylös Bottom