Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live -pisteet jne.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L1QU1D-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

L1QU1D-

New Member
Mistä voi ostaa microsoft pisteitä Visa Electron kortilla ja saada se koodi sähköpostilla tai jotenkin heti kun on tilannu?

kiitos
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Voit ostaa microsoft pointseja suoraan boksin kautta. En nyt muista missä, mutta jossain siellä on "add microsoft points" kohta
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

niin tiedän, mut haluisin tietää mistä voi ostaa Visa Electron kortilla?
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

niin tiedän, mut haluisin tietää mistä voi ostaa Visa Electron kortilla?

No sieltä boksin valikoista voi ostaa visa electronilla. Se on kaikista nopei vaihtoehto
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

niin tiedän, mut haluisin tietää mistä voi ostaa Visa Electron kortilla?
Boksista etsit kohdan "Add Microsoft Points", jonka pitäisi tulla esiin ainakin ostaessasi jotain maksullista sisältöä marketplacelta. Sinne täytät sen jälkeen boksin kaipaamat tiedot kortista ja pitäisi lähteä toimimaan.

Tämän lisäksi netistä löytyy useita sivuja, joissa ihmiset myyvät pisteitä juuri tuohon "maksu tilille ja lunastuskoodi sähköpostiin"-tyylillä. Muun muassa täällä: https://www.gamepointsnow.com/
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

hmm, mulla ei toiminu mikään noista. pitää yrittää uudestaan.

Gamepointsnow.comista pystyy tilamaan Visa Electronilla, käytä Google Checkouttia (GC). Itse sain n. tunnissa koodin kun olin tilannut. Sivujen mukaan se pitäisi GC:n kautta tilattuna tulla heti sähköpostiin.
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Gamepointsnow.comista pystyy tilamaan Visa Electronilla, käytä Google Checkouttia (GC). Itse sain n. tunnissa koodin kun olin tilannut. Sivujen mukaan se pitäisi GC:n kautta tilattuna tulla heti sähköpostiin.

Itse tilasin myös äsken tuolta 4200 pistettä ja tuli minuutissa spostiin koodi. Toisessa minuutissa lisäsin pisteet Live-tililleni xbox.comissa.

Loistava palvelu! Lisäksi edukas, kun punta kierii talouskriisissä.
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Onko verkkotunnuksia? verkkopankissa piti ruksittaa se kohta et voi maksaa verkkokaupoissa. Jos se vaik auttais...?
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

pystyin maksamaan amerikan gamestopissa, siis niitten verkkokaupassa.

hmm
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

xbox.com-->kirjaudu-->oma tili -->muokkaa luottokortin tietoja
tuollaista meinasin
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Tähän tiliin ei liity luottokortteja tai muita maksuvälineitä. Sinulla on maksutapa vain, jos olet ostanut tilauksen, Microsoft® Points -pisteitä tai muita kohteita tällä tilillä.
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

xbox.com-->kirjaudu-->oma tili-->lisää microsoft points pisteitä-->valitset mitä haluat ostaa-->laitat visan tiedot
jos ei toimi joutuu verkkopankista ruksasta kohdan että voi maksaa netissä näin ainakin itsellä toimi nordea electron
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Itse tilasin myös äsken tuolta 4200 pistettä ja tuli minuutissa spostiin koodi. Toisessa minuutissa lisäsin pisteet Live-tililleni xbox.comissa.

Loistava palvelu! Lisäksi edukas, kun punta kierii talouskriisissä.

Hienoa, että joku sai vastauksen gamepointsnow.com:lta... Koodia ei ole tullut eikä mitään vastauksia asiallisiin yhteydenottoihin moneen viikkoon. Neuvoisin välttämään ko. puljua ja kokeilemaan jotain toista.
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Hienoa, että joku sai vastauksen gamepointsnow.com:lta... Koodia ei ole tullut eikä mitään vastauksia asiallisiin yhteydenottoihin moneen viikkoon. Neuvoisin välttämään ko. puljua ja kokeilemaan jotain toista.

En ymmärrä mistä kiikastaa?!?

Itse just ostin tuolta 4200 pistettä. Spostiin tuli koodi jonka sitten xboxlive.comissa tililleni. Kaikki kesti noin 3 minuuttia.....
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Hienoa, että joku sai vastauksen gamepointsnow.com:lta... Koodia ei ole tullut eikä mitään vastauksia asiallisiin yhteydenottoihin moneen viikkoon. Neuvoisin välttämään ko. puljua ja kokeilemaan jotain toista.

Oletko katsonut, ettei viestit mene roskapostiin?
 
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Toimiiko tuolta gamepointsnow.comista ostetut pisteet 100 % varmasti Suomeen liitetyssä koneessa? Etusivulla lukee, että toimii EU-maissa, mutta sivujen apuosiossa lukee taas, että "Our EU Xbox codes will work on any Xbox Live account registered to the UK."

Ajattelin ostaa 800/2100 pistettä, kun ei enempää tällä hetkellä tarvitse. Täältä pari on ilmeisesti koodeja ostellut onnistuneesti, mutta varmistus olisi vielä mukava saada ennen ostoa...
 
Ylös Bottom