Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Väitän kyllä. Ei aseita valmisteta vaan ne löydetaan, jonka jälkeen dupataan.
Voi voi voi... mähän sanoin jo sulle miten tää homma hoimii. Toi kommentti ei pidä paikkaansa!
Ensiksi hankitaan modattu xbox. Sen jälkeen katsotaan millaisista tiedostoista PSO koostuu. Etsitään sieltä se rakenne miten aseet tehdään ja saadaan mukaan peliin. Tehdään sitten oma ase tai vastaava tai käytetään esim. vanhoja DCn peli-koodeja ja poltetaan uus PSO kopio. Sitten hackataan oma save ja lisätään sinne tiedot tästä uudesta aseesta ja sillä selvä. Sitten vaan onlineen ja ase duuppaukseen.
Näin.
Jos pelin tarkoitus on löytää kaikki aseet, niin miten voi väittää löytäneesi aseen, joka itseasiassa on duupattu tai hackattu?
Mä en yksinkertaisesti ymmärrä sitä ajattelumallia mikä liittyy siihen, että käyttää laittomia aseita, suojia, jne. Se helpottaa pelaamista kyllä, tottakai, mutta miksi sen pitäisi olla helppoa? Saat kaikki aseet, kyllä, mitä sitten, et sä kuitenkaan käytä niitä kaikkia - onko kyse lopulta siitä, että sä voit sanoa toiselle, että sulla on jo se ja se ase.
"Ihmiset pyrkivät valoon, eivät paremmin nähdäkseen vaan paremmin loistaakseen?"
Eikö se ole paljon palkitsevampaa, kun voi sanoa, että mentiin ultimatella Dark Falz omilla tavaroilla, kuin se, että käytettiin eri lähteistä saatuja laittomia kamoja.
Se että te käytätte näitä aseita, johtaa ensinnäkin siihen, että mä en ainakaan luota teihin ollenkaan - Raurukin sanoi, että ei lähde tolle linjalle. Valehtelit. Kiitos.
Kun TFLO tulee ja tod.näk. sama porukka ostaa sen kuitenkin... niin älkää odottako, että mä vaan tosta noin rupean pelaamaan teidän kanssa taas... te olette valintanne tehneet. Se ei ehkä teitä haittaa, eikä muakaan, mutta olisiko parempi jos kaikki voisivat tulla toimeen keskenään? Näin se ei tule tapahtumaan.