Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live PSO ongelma -406 (Tietoa Microsoftilta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
No nyt ainakin pelaan, kun sain sen toimimaan - enkä lopeta ennen kuin se lakkaa toimimasta. Hahmo on vielä tosin 16 levelillä, joten pari tovia menee, että pääsee sinne Ultimatelle.

No ei se m'tän. Kyllähän se siitä - kun vaan pääsee pelaamaan jotain muuta kuin räiskintää...

Gamertagillä Rokanoid (Päähahmo Fonewearl).

Tällä hetkellä LV 121/68 ja minut löytää pelistä yleensä päivittäin. Headsetin saan tässä parin viikon sisällä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Gamertagillä Rokanoid (Päähahmo Fonewearl).

Tällä hetkellä LV 121/68 ja minut löytää pelistä yleensä päivittäin. Headsetin saan tässä parin viikon sisällä.

Hienoa että oot kehittyny aika paljon, mutta etkö enää käytä duupattua kamaa? Sillon ainaki käytit ku mun kans pelasit.
Sain pelata 4kk/+600h ilmasena tuota hienoa peliä ja se riitti.
Toivottavasti kuitenki tämä porukka seikkailee yhessä TFLO parissa. Jos se nyt joskus sieltä tulee...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Hienoa että oot kehittyny aika paljon, mutta etkö enää käytä duupattua kamaa? Sillon ainaki käytit ku mun kans pelasit.
Sain pelata 4kk/+600h ilmasena tuota hienoa peliä ja se riitti.
Toivottavasti kuitenki tämä porukka seikkailee yhessä TFLO parissa. Jos se nyt joskus sieltä tulee...

Kyllä, valitettavasti duuppaan ja käytän dupattuja esineitä, se nyt kaikille ennakkoon tiedoksi. Mutta en kuitenkaan kuulu vähemmistöön dupattujen esineiden käytöllä.

Kuitenkin pelailen mielelläni suomalaisten kanssa ja olen luultavasti ihan hyvää peliseuraa jos minun vain annetaan käyttää niitä tavaroita mitä haluan.
Muille siitä ei kuitenkaan ole mitään haittaa. Fonewearlina en kuitenkaan voi tehdä liiaksi damagea ainakaan ultimatella ja magini yleensä kasvatan itse.

Ainakin joululomalla minuun törmää varmasti useampaan kertaan. :)

Kyllä, valitettavasti duuppaan ja käytän dupattuja esineitä, se nyt kaikille ennakkoon tiedoksi. Mutta en kuitenkaan kuulu vähemmistöön dupattujen esineiden käytöllä.

Kuitenkin pelailen mielelläni suomalaisten kanssa ja olen luultavasti ihan hyvää peliseuraa jos minun vain annetaan käyttää niitä tavaroita mitä haluan.
Muille siitä ei kuitenkaan ole mitään haittaa. Fonewearlina en kuitenkaan voi tehdä liiaksi damagea ainakaan ultimatella ja magini yleensä kasvatan itse.

Ainakin joululomalla minuun törmää varmasti useampaan kertaan. :)

Säälittävää cheattaamista.

Kokeilin jokaista hahmoluokkaa PSO:ssa ja reippaasti mukavin oli Ranger. Ampuminen on aina ollut mun alaa.

Ramar 136lv.

Guld Milla +9 (100/95/95/0)
DF Field
*Mag (ATP +255)
*Mag
*God/arm
*God/luck
Red Ring (se pakollinen)
Sato (vaaleanvihreä, statseilla ei ollut merkitystä)

ATP, ATA ja LUCK oli täynnä.

Humar 108lv.

Black King Bar +80 (95/100/95/0)
Chu Chu Fever
*Mag
*Mag
*God/arm
*God/luck
Tripolic Shield
Sato (musta, DFP 10 ATP 160 ATA 30 MIND 0)

Noiden lisäksi oli 102lv Ramar, 78lv Humar, 82lv Fonewearl ja 60lv Ramar.

Kertokaa minkälaiset ukot teillä on.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Säälittävää cheattaamista.

Joidenkien mielestä kyllä ja useimmat taas ovat kiitollisia avusta.

Otan kyllä kritiikin vastaan, mutta pelaan PSO:ta niin kuin siitä parhaiten nautin. Ja tällä kertaa näin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Kertokaa minkälaiset ukot teillä on.
Itse pelasin GC:llä usein hunterilla, mutta nyt aloitin pelin vaihtelun vuoksi forcella. (Tämänhetkistä Hunteria kehitän harvoin)

Tällä hetkellä: 18.12.03

Fonewearl 121lv.

Evil Curst (0/0/0/0) (Prosentit lisään myöhemmin)
DF Field
*God/Mind++
*God/Ability
*God/HP
*Cure/Freeze
Tripolic shield
Devil's wing (Tähtäimessä Mind)

Hucaseal 67lv

Double Cannon (0/0/0/0/95) (Prosentit lisään myöhemmin)
Stink Frame
*Al rappy
*Al rappy
*God/ability
*God/Ability
DB's Shield
Diwari (5/80/115/0)

Joidenkien mielestä kyllä ja useimmat taas ovat kiitollisia avusta.

Otan kyllä kritiikin vastaan, mutta pelaan PSO:ta niin kuin siitä parhaiten nautin. Ja tällä kertaa näin.

Se ei ole edes periaatteessa mielipide asia,vaan selvää cheattaamista,vaikka suurinosa sitä harrastaakin.Tavarat ovat tarkoitettu etsittäviksi,eikä millään cheatti ohjelmalla valmistettaviksi.

Se ei ole edes periaatteessa mielipide asia,vaan selvää cheattaamista,vaikka suurinosa sitä harrastaakin.Tavarat ovat tarkoitettu etsittäviksi,eikä millään cheatti ohjelmalla valmistettaviksi.
Ei millään pahalla, äläkä ota tätä kirjaimellisesti, mutta yleensä PSO:ssa dupattuja esinetä käyttävät ihmiset ovat niitä reiluimpia ja rennompia kavereita.

Jos legittinä olette tyytyväisiä esineihinne ja pelityyliinne niin miksi sitten aina valitatte? Minä en ole tätä vielä harrastanut.
Kerroppa esim. kuinka kauan aikaa menee löytää Double Cannon 100%hitillä legittinä? 1000h 2000h? Et oikeastaan taida löytää sellaista ikinä ja elämässä on muutakin kuin PSO.
Minulle on ihan sama onko ase monistettu vai ei kunhan se on sitä mitä etsin. Ainut ongelma dupattujen esineiden käytöstä voi olla se, että muut tulevat kateellisiksi. Battlea en harrasta ja muutenkin nautin PSO:n pelaamisesta.

Vielä huvittavaa on se, että en saisi pelata esineiden kanssa joita en ole itse löytänyt. Muistakaa, että tämä on vain peliä.

Eikä kukaan puhu aseiden valmistuksesta.

pelailen huomeniss siinä 12.00-24.00 koska ei ole muutakaan tekemistä joten tavataan huomenissa. On sitten Vaan HUmar lvl 18 jolla jopa aseena uskomattomat knifes +5:D

Ei millään pahalla, äläkä ota tätä kirjaimellisesti, mutta yleensä PSO:ssa dupattuja esinetä käyttävät ihmiset ovat niitä reiluimpia ja rennompia kavereita.

Jep,ja varmaan on luonnekkin aika heikko,kun ei voi olla cheattaamatta.

Jos legittinä olette tyytyväisiä esineihinne ja pelityyliinne niin miksi sitten aina valitatte? Minä en ole tätä vielä harrastanut.
Kerroppa esim. kuinka kauan aikaa menee löytää Double Cannon 100%hitillä legittinä? 1000h 2000h? Et oikeastaan taida löytää sellaista ikinä ja elämässä on muutakin kuin PSO.
Minulle on ihan sama onko ase monistettu vai ei kunhan se on sitä mitä etsin. Ainut ongelma dupattujen esineiden käytöstä voi olla se, että muut tulevat kateellisiksi. Battlea en harrasta ja muutenkin nautin PSO:n pelaamisesta.

Vielä huvittavaa on se, että en saisi pelata esineiden kanssa joita en ole itse löytänyt. Muistakaa, että tämä on vain peliä.

Jos jotain asetta ei löydä helpolla,niin sitä ei ole tarkoitettukkaan helposti löydettäväksi.Et selvästikkään ymmärrä pelin ideaa.Pelintekijät ovat tuskin tarkoittaneet,että joku britti tekee pelin parhaimmat aseet action replayn kanssa,ja jakaa ne idiooteille,jotka eivät älyä että ne aseet kuuluu itse etsiä,eikä saada joltain hämärä hepulta.

Duuppaamiseen olen ottanut ennenkin kantaa ja sanon vieläkin että se on ihan perseestä.
Mutta mikäs siinä jos haluaa oman pelikokemuksen pilata. Onneksi tämän edes jotkut tajuavat.

Jos jotain asetta ei löydä helpolla,niin sitä ei ole tarkoitettukkaan helposti löydettäväksi.Et selvästikkään ymmärrä pelin ideaa.Pelintekijät ovat tuskin tarkoittaneet,että joku britti tekee pelin parhaimmat aseet action replayn kanssa,ja jakaa ne idiooteille,jotka eivät älyä että ne aseet kuuluu itse etsiä,eikä saada joltain hämärä hepulta.

Aseita ei tehdä vaan ne löydetään ja jaetaan niitä haluaville. Jos molemmat meistä nauttii omasta pelityylistä niin mikä sinulla on ongelmana?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Duuppaamiseen olen ottanut ennenkin kantaa ja sanon vieläkin että se on ihan perseestä.
Mutta mikäs siinä jos haluaa oman pelikokemuksen pilata. Onneksi tämän edes jotkut tajuavat.
Olen itse pelannut myös legittinä ja pidän peliä paljon addiktiivisempana ja parempana näin. Jos et ole itse dupannut niin miten voit tietää pilaako se pelikokemuksen?

Sama kysymys: Jos molemmat meistä nauttii omasta pelityylistä niin mikä sinulla on ongelmana?

Suurena haasteena voi pitää myös jokaisen raren keräämistä PSO:ssa, mistä avautuu aivan uusi maailma. (Tämähän on mielenkiintoinen keskustelu)

Aseita ei tehdä vaan ne löydetään ja jaetaan niitä haluaville. Jos molemmat meistä nauttii omasta pelityylistä niin mikä sinulla on ongelmana?

Väität siis,että joku on löytänyt sinun Double Cannonisi?

Väität siis,että joku on löytänyt sinun Double Cannonisi?
Väitän kyllä. Ei aseita valmisteta vaan ne löydetaan, jonka jälkeen dupataan.

Legittinä otatte kyllä itsekkin muiden löytämiä esineitä vastaan, joten ero ei mielestäni ole niin valtava kuin väitätte: Minun esineissä omistaja on vain tehnyt löytämästään tavarasta tupla kappaleet tai enemmän.

PS. Voisitte muuten ihan asiallisesesti perustella mielipiteenne, mitä ei ole paljoakaan tapahtunut. Sen sijaan, että haukutte duuppaamista säälittäväksi, ääliöiden tai heikkoluontoisten hommaksi. En ole kuitenkaan osoittanut yhtään epäasiallista käyttäytymistä teitä kohtaan, ettekä myöskään tunne minua. Jatkossa tasoa ylöspäin. Kiitos.

EDIT: Lisättävää

Jokainen pelaa tyylillään. Legitit näkyy olevan kaikkein kovimpia whinettämään. Ja jos taistellaan tekoälyä vastaan niin mitä haittaa on koodeista?

Kuvitellaanpa tilanne missä booma seisoo pelaajan edessä. Legitiltä pelaajalta vie yleensä kauemmin tappaa se ja se saa hitaampaa experienceä. Taas hackeja käyttävä pieksee sen yhellä sarjalla, jolloin experienceä saa paljon nopeammin ja peli varmaan tuntuu mukavammalta.

Jokaisen oma asia miten taistelee, mutta muille on ihan turha valittaa toisten pelaamisesta.

Jos jotain asetta on vaikea löytää (käytännössä mahdotonta) niin tottakai useimmat turvautuvat kopioiden ottamiseen. Se on loogista ja helpposelitteistä.

"Ei me oteta sua pelaamaan ku sulla on kopioitua kamaa ja sä voit tappa noita tekoäly-dorkia helpommin"

Väitän kyllä. Ei aseita valmisteta vaan ne löydetaan, jonka jälkeen dupataan.

Voi voi voi... mähän sanoin jo sulle miten tää homma hoimii. Toi kommentti ei pidä paikkaansa!

Ensiksi hankitaan modattu xbox. Sen jälkeen katsotaan millaisista tiedostoista PSO koostuu. Etsitään sieltä se rakenne miten aseet tehdään ja saadaan mukaan peliin. Tehdään sitten oma ase tai vastaava tai käytetään esim. vanhoja DCn peli-koodeja ja poltetaan uus PSO kopio. Sitten hackataan oma save ja lisätään sinne tiedot tästä uudesta aseesta ja sillä selvä. Sitten vaan onlineen ja ase duuppaukseen.

Näin.

Jos pelin tarkoitus on löytää kaikki aseet, niin miten voi väittää löytäneesi aseen, joka itseasiassa on duupattu tai hackattu?

Mä en yksinkertaisesti ymmärrä sitä ajattelumallia mikä liittyy siihen, että käyttää laittomia aseita, suojia, jne. Se helpottaa pelaamista kyllä, tottakai, mutta miksi sen pitäisi olla helppoa? Saat kaikki aseet, kyllä, mitä sitten, et sä kuitenkaan käytä niitä kaikkia - onko kyse lopulta siitä, että sä voit sanoa toiselle, että sulla on jo se ja se ase.

"Ihmiset pyrkivät valoon, eivät paremmin nähdäkseen vaan paremmin loistaakseen?"

Eikö se ole paljon palkitsevampaa, kun voi sanoa, että mentiin ultimatella Dark Falz omilla tavaroilla, kuin se, että käytettiin eri lähteistä saatuja laittomia kamoja.

Se että te käytätte näitä aseita, johtaa ensinnäkin siihen, että mä en ainakaan luota teihin ollenkaan - Raurukin sanoi, että ei lähde tolle linjalle. Valehtelit. Kiitos. :rolleyes:

Kun TFLO tulee ja tod.näk. sama porukka ostaa sen kuitenkin... niin älkää odottako, että mä vaan tosta noin rupean pelaamaan teidän kanssa taas... te olette valintanne tehneet. Se ei ehkä teitä haittaa, eikä muakaan, mutta olisiko parempi jos kaikki voisivat tulla toimeen keskenään? Näin se ei tule tapahtumaan.

Ylös Bottom