Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live (toimivuus ja asennus) LUE (jos haluat, ei ole pakko)!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rash
Elisan 512\512 latenssi 180 UL 374 DL 366 ja P 20\20
Miksiköhän latenssi tosiaan on noin iso?

Eihän 180ms:n latenssi Lontooseen ole hirvittävän suuri.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Johann
Ei tavallinen visakaan ole luottokortti, vaan maksukortti. Ostokset maksetaan seuraavan kuukauden lopussa. Tosin luotto-ominaisuuden on nykyään myös mahdollista saada visaan.
...
Ai, mistäs tällasen 'luottokortin' saa.
Mä haluun heti eroon kaikista 'maksukorteistani' :D

Tavallinen perusvisa on luottokortti, ja siihen on mahdollista saada osamaksuluotto-ominaisuus
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ai, mistäs tällasen 'luottokortin' saa.
Mä haluun heti eroon kaikista 'maksukorteistani' :D

Tavallinen perusvisa on luottokortti, ja siihen on mahdollista saada osamaksuluotto-ominaisuus

No oli mikä oli, mutta esim luottokunnan sivuilla (www.luottokunta.fi) sanotaan Visasta esim "maailman johtava maksukortti" ja "mahdollisuus lisätä luotto-ominaisuus". Joten kyllä luottokunnankin mielestä tavallinen perusvisa on maksukortti, ei luottokortti.
 
www.luottokunta.fi VISA Electronista:

Visa Electron on kansainvälinen online-maksukortti, joka on reaaliaikaisesti kytketty kortinhaltijan pankkitiliin
&
Kate ostokseen varataan aina kortinhaltijan tililtä ostoksen yhteydessä

VISA:lla voi puolestaan ostaa vaikka ei rahaa tilillä olisikaan, josta syystä se on luottokortti. Sama se miksikä luottokunta sitä kutsuu ;)
 
Ollaanko sitä eksytty pikkusen aiheesta? No enivei(p3310?), mistä saa tietää mikä o poksin ip osote?
Mitä portteja live käyttää?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan phoe
Ollaanko sitä eksytty pikkusen aiheesta? No enivei(p3310?), mistä saa tietää mikä o poksin ip osote?
Mitä portteja live käyttää?
Entäs saako boxin MAC-osoitteen jotenkin selville?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Eihän 180ms:n latenssi Lontooseen ole hirvittävän suuri.
Kyllä se aika iso on. Xbconnectilla on jenkkeihin 180 ja englantiin alle 80 riippuen servusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rash
Kyllä se aika iso on. Xbconnectilla on jenkkeihin 180 ja englantiin alle 80 riippuen servusta.

Toi pingi minkä xbox live näyttä on jenkkeihin.
Eli ihan hyvä ei paniikkia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JBL74
Toi pingi minkä xbox live näyttä on jenkkeihin.
Eli ihan hyvä ei paniikkia.

Jep, näin on. Ja varsinaisessa pelaamisessahan tuolla ei ole mitään merkitystä koska pelaaminen tapahtuu suoraan boksien välillä eikä mene minkään palvelimen kautta.
 
Eli hetkinen kun luottokunnan sivuilla lukee näin "Visa Electron on kansainvälinen online-maksukortti, joka on reaaliaikaisesti kytketty kortinhaltijan pankkitiliin. Visa Electron kortilla voi maksaa ostokset online-maksukorttijärjestelmään liittyneissä kaupoissa niin Suomessa kuin ulkomaillakin"

Eli voinko omalla Nordea visa electron kortillani tilata ulkomailta(mikäli kauppa hyväksyy ton visa electronin) ja tuon xbox liven kuukausimaksut maksaa. Mä en siis todellakaan ole haka näis pankkiasioissa , mut pankissa ei puhuttukkaan tälläsistä mahdollisuuksista.
 
Siis ensinnäkin Visa ja Mastercard ovat joko maksuaikakortteja tai luottokortteja (eli maksua ei veloiteta heti vaan vasta seuraavassa kuussa tai voi olla luotollinen).

Visa Electron on elektronin maksukortti (debit card). Se käsittääkseni toimii tässä Livessä. Näin siis saamieni tietojen perusteella, ei ole kokemusta.

Osuuspankki on muistaakseni estänyt oman electroninsa käytön verkkomaksamiseen, joten se ei varmaankaan toimi. Ainakin Sammon kortin taas pitäisi toimia.

Muistelen, että MS olisi kertonut että kun Live lanseerataan virallisesti suomessa, siihen tulisi mahdollisuus hoitaa maksu myös muulla kuin luottokortilla suomen vähäisen luottokorttikannan vuoksi.
 
Mulla on DNA:n 256/256, ensimmäisellä kerralla tuli lukemat: UL: 195 DL: 150 L: 221 P: 20/22 ja toisella UL: 197 DL: 151 L: 222 P: 20/24. Oma live pakettini on jo postissa joten toivon että se toimii näillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan {LTK}Lynx
Mulla on DNA:n 256/256, ensimmäisellä kerralla tuli lukemat: UL: 195 DL: 150 L: 221 P: 20/22 ja toisella UL: 197 DL: 151 L: 222 P: 20/24. Oma live pakettini on jo postissa joten toivon että se toimii näillä.

Tiedätkin varmaan, että subscription coden saapuessa sähköpostiisi, pääset pelaamaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
Tiedätkin varmaan, että subscription coden saapuessa sähköpostiisi, pääset pelaamaan...
Itse asiassa oon kuullu tost mut en mielestäni saanu mitää koodii sähköpostiin?! tilasin liven newtech:iltä ruotsista, onko muut saaneet kyseisen koodin tilatessaan tuolta?
 
Omia live kokemuksia...

Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia täällä:)

Sain live-kitin Ruotsista (maksoi 599kr) pari päivää sitten ja hyvin toimii Sonera ADSL 512 kbs liittymällä. Mukana tuli jopa suomenkieliset ohjeet, joten tuotteen lokalisointi on jo tehty meikäläisiä markkinoita varten. Hain Sampo pankistani Visa Electron maksukortin (siis ilman luotto-ominaisuutta) ja sain luotua yhteyden aivan normaalisti. Joten keskustelu Visa korttien ominaisuuksista on turhaa, kaikki Visa-tunnuksella olevat kortit käyvät. Ainut ongelma oli, että xboxini on modattu, joten piti laittaa kytkin väliin, muuten käy huonosti. Mikäli menee vahingossa modi päällä live-palveluun, Microsoft bannaa koneesi pysyvästi, joten varovaisuutta tässä. Tämä tarkoittaa automaattisesti tietysti sitä, että joutuu pelaamaan vain alkuperäisillä peleillä, jos aikoo käyttää live-palvelua. Kertokaa muut toki live-kokemuksistanne!
 
joten tuotteen lokalisointi on jo tehty meikäläisiä markkinoita varten.

No sehän on selvää, sillä kaikki Ruoutsissa myytävät LIVE-kitit kulkee Suomen ja Turun kautta ( TOPTRONICS ). Mietin vaan että mikä on mukamas syynä, ettei Suomi ole mukana LIVE:n virallisessa levityksessä :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sminkkinen1
Mutsi tilas just Sampon Mastercard eurocardin, onko kenelläkään tietoa että toimiiko kyseinen kortti Livessä?

Minulla sama kortti. Toimii.
 
Ylös Bottom