Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live (toimivuus ja asennus) LUE (jos haluat, ei ole pakko)!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nookie
Kysynpä nyt täällä kysymykseni.

Eli tarkalleen mitä kaikkea siinä rekisteröimisessä kysytään (kaikki)?

Ja miten se asennus tapahtuu?

Ja sitten kun olen sen asentanut, voinko vaan törkätä RJ45 piuhan Xboxista tuohon kaapelin takana olevaan "USB" porttiin?

Liveä jo asennettaessa pitää olla yhteys päällä. :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nookie
Kysynpä nyt täällä kysymykseni.
Ja sitten kun olen sen asentanut, voinko vaan törkätä RJ45 piuhan Xboxista tuohon kaapelin takana olevaan "USB" porttiin?

Et. Kaapeli pitää kytkeä vapaaseen ethernetporttiin.
 
Linux + Xbox

Terve, olen uusi täällä.

Olen tilanut xboxin ja odotan sen saapumista live:n kaa. Itelläni on 10/10 meganen yhteys ja on 3 konetta 1=pelikone, 2=linux server, 3=BSD router. Ja toki ne on yhdistetty LAN:iin. Routeri jakaa yhteyden muille ja ihmittelen tässä, että jos liitän xboxin LAN:iin niin toimiiko se? Siis windows ja linux toimii...pitää vaan asetta gateway koneksi mun routerin LAN ip.

Onko kokemuksia, ehdotuksi?
 
sisäinen modeemi.

Mulla on sisäinen adsl modeemi pc:ssä. Miten mä saan mun liven toimimaan? Ei oikeen mistään tunnu saavan apua :(. Tosiaan, aika vittumaista kun ei saa ilman luottokorttia maksettua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
Tosiaan, aika vittumaista kun ei saa ilman luottokorttia maksettua.
On erittäin todennäköistä että Liven Suomen julkaisun yhteydessä maksaa voi muutenkin kuin luottokortilla. Käsittääkseni kyse on jonkinlaisesta "latauslipuke" -systeemistä, vähän Prepaid-matkapuhelinliittymien tapaan.
 
Re: sisäinen modeemi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
Mulla on sisäinen adsl modeemi pc:ssä. Miten mä saan mun liven toimimaan? Ei oikeen mistään tunnu saavan apua :(. Tosiaan, aika vittumaista kun ei saa ilman luottokorttia maksettua.

Voisit routata liikennen xbox:lle kytkimen kautta. Itse aina pysyn kaukana adsl-korteista, ulkoinen boxi on aina oikea valinta :)
 
Billing Region

Säädöt on säädetty ja kaikki toimii.. paitsi, minkä billing regionin laitan??? tos listas ei oo Suomea ja jos laitan other tulee vaa Xb live is not available in all regions. Auttakaa joku nopee plz.
 
Voit laittaa joko ruotsin, jolloin oikea postinumerosi pitäisi kelvata tai sitten englannin, jolloin postinumero pitää olla paikallista formaattia, esim. NG7 2WS

Itse valitsin billing regioniksi englannin ja kaikki toimi ilman ongelmia.
 
Ei koidu ongelmia. Jatkossa peliajan maksaminen hoidetaan luottokortilla, johon osoitetiedot eivät liity mitenkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Livegamer
Ei koidu ongelmia. Jatkossa peliajan maksaminen hoidetaan luottokortilla, johon osoitetiedot eivät liity mitenkään.
Hieman riippuu. Esimerkiksi useat nettikaupat vaativat tarkalleen sen osoitteen joka on liitetty luottokortin tietoihin väärinkäytöksien estämiseksi.
 
Ei pidä paikkaansa... ainakaan MasterCardin/VISAn osalta.

Osoitetietoa ei ole liitetty mitenkään kortin haltijaan. Lisävarmenteena nettikaupoissa käytetään kyllä täsmällistä NIMEÄ tai sitten kortin takaa löytyvän numerosarjan viimeisiä numeroita.

Itse olen käyttänyt erilaisia nettikauppoja Hawaiia, Kanadaa ja Hongkongia myöden eikä missään ole tullut esille osoitetietokyselyä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Livegamer
Itse olen käyttänyt erilaisia nettikauppoja Hawaiia, Kanadaa ja Hongkongia myöden eikä missään ole tullut esille osoitetietokyselyä.

Kysymys kuuluukin, miten olet saanut tavarasi? :p

Ainakin play.com vaatii tilaajan yhteystietojen _täydellistä _ vastaamista kortinhaltijan vastaaviin tietoihin. Riippuu toki paikasta. Xbox Liven kohdalla tämä on tuskin ongelma, jos rekisteröityminen kerran onnistuu.

"You need to use a valid credit card (Visa, Eurocard/MasterCard, or American Express) to sign up for Xbox Live. The credit card information is used as a security measure in several places to verify that you are the owner of the account. Many web sites use credits cards as a means of identifying customers."

http://www.xbox.com/uk/live/start/connect/faq/support.htm
 
Jyväsviestinnän kanetti kaapeli modeemilla toimii. Tulis nyt vaan äkkiä se live eilen laitoin tulee VPD:stä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Kysymys kuuluukin, miten olet saanut tavarasi? :p
Ainakin play.com vaatii tilaajan yhteystietojen _täydellistä _ vastaamista kortinhaltijan vastaaviin tietoihin. Riippuu toki paikasta. Xbox Liven kohdalla tämä on tuskin ongelma, jos rekisteröityminen kerran onnistuu.
No johan on... olen käyttänyt play.comia kohta kolmatta vuotta (yli 50 tilattua dvd:tä ja useita pelejä) - luonnollisesti kaikki ovat tulleet oikein perille vaikka osoitekin on vaihtunut jo kolmesti. Siellä ei missään vaadita osoitetietojen täsmäämistä - yksinkertaisesti siitä syystä ettei luottokorttiin liity osoite (ainoastaan nimi) millään tavalla. simple as that. Sitäpaitsi tarkastaminen olisi äärimmäisen hankalaa, osoitekentät kun eivät tue suomalaista formaattia. Ja 100% varmuudella play.comin osoitetietoni eivät ole samanlaiset kuin Nordean tietokannoista löytyvät.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Livegamer
Ja 100% varmuudella play.comin osoitetietoni eivät ole samanlaiset kuin Nordean tietokannoista löytyvät.

Ei Nordealla ole tekemistä Visa/Mastercard ostojen kanssa. Ne menevät suoraan luottokunnalle pankista riippumatta. Luottokunta päivittää tietokantaansa uuden osoitteen suoraan väestörekisterikeskuksesta..

http://www.posti.fi/yksityisille/vastaanottaminen/muutpalvelut/osoitteenmuutos/pysyvamuutto/ilmoitusyrityksille.html

Kyllä tuo ainakin play.comin kanssa on aika tarkkaa.
 
Jyväsviestinnän KaNetti - liittymällä olen yrittänyt pari päivää Liveen päästä. Ja ei onnistu. Mikä ihme tässä voi olla? "DNS not resolved" tulee teki sitten mitä tahansa. Ei toimi automaatilla, ei toimi manuaalisella. Mikä tämä MAC on? Apuva! Apuva! Aa-puu-va!
 
Ylös Bottom