Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Liven päivitykset

Re: Live päivitys

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan {LTK}Lynx
siis miten saa päivitettyä tohon v2.0? en löydä päivitys linkkiä mistään?!

Tällaisen löysin Xboxrules.com:sta:

New Xbox Dashboard Problem for Late Downloaders

I have heard from Micosoft that people now booting to Xbox Live! who haven't downloaded the new dash before will not get the download.
There is a problem at their end that doesn't get the Xbox to Auto-Update. This problem is going to be fixed as soon as possible, but Xbox Live! itself is not affected for actual online gaming.
Just means you can' have the new dash for a while and enjoy the added features.
 
Re: Re: Live päivitys

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Harza
Tällaisen löysin Xboxrules.com:sta:

New Xbox Dashboard Problem for Late Downloaders

I have heard from Micosoft that people now booting to Xbox Live! who haven't downloaded the new dash before will not get the download.
There is a problem at their end that doesn't get the Xbox to Auto-Update. This problem is going to be fixed as soon as possible, but Xbox Live! itself is not affected for actual online gaming.
Just means you can' have the new dash for a while and enjoy the added features.

Näköjään Harza kopioi jo tänne tuon mun kirjoituksen, ennen kuin ehdin. ;)
 
Jos mä nyt ymmärsin niin, sanotaanko tossa, että xbox voi tiltata liveen jos ei oo ladannu jotain ihmejuttuu, mutta ne aikoo tehä siitä automaattisesti latautuvan?
Sori jos tää mun kysymys on tyhmä. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan S-jogurtti
Jos mä nyt ymmärsin niin, sanotaanko tossa, että xbox voi tiltata liveen jos ei oo ladannu jotain ihmejuttuu, mutta ne aikoo tehä siitä automaattisesti latautuvan?
Sori jos tää mun kysymys on tyhmä. :confused:
Ei se mitään.

Niin, siis siinä sanottiin, että Microsoftin palvelussa olevan bugin takia XBox Live ei tällä hetkellä päivity eli nyt toistaiseksi ei tule Live 2.0:aa mutta ongelma korjataan mahdollisimman pian. Lisäksi sanottiin, että mitään muuta ongelmaa tuosta ei käyttäjille ole kuin se, että eivät vielä pääse käyttämään 2.0:an uusia ominaisuuksia.
 
Olen yksi näistä onnettomista. :( Harmittaa pikkaisen, mutta helpottaa vähän että MS on tietoinen ongelmsta. :)
 
Uutta päivitystä pukkaa ensi keskiviikkona (21. päivä). Sen takia Live on alhaalla jopa 24 tuntia. Luvassa on Tsunamin ominaisuuksia (mm. klaanityökalut), joskin esimerkiksi MSN-yhteensopivuutta ei vieläkään ole tiedossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Uutta päivitystä pukkaa ensi keskiviikkona (21. päivä). Sen takia Live on alhaalla jopa 24 tuntia. Luvassa on Tsunamin ominaisuuksia (mm. klaanityökalut), joskin esimerkiksi MSN-yhteensopivuutta ei vieläkään ole tiedossa.

Tietääkö kukaan onko noi klaanityökalut riippuvaisia pelistä? Eli pitääkö odotella että esim. Counter-Strike päivityy, ennekuin pääsee luomaan tiimin..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NazdaH
Tietääkö kukaan onko noi klaanityökalut riippuvaisia pelistä? Eli pitääkö odotella että esim. Counter-Strike päivityy, ennekuin pääsee luomaan tiimin..

En nyt omaa mitään satavarmaa tietoa, mutta muistaakseni asiaan liittyviä uutisia lueskellessani silmiin pisti kohta, jossa mainittiin ettei kaikki ominaisuudet heti ole pelaajien käytössä vaan tulevat käyttöön tulevissa julkaisuissa.

Siitä en sitten mene takuuseen saadaanko joihinkin peleihin kuten CS:iin päivityksellä näitä ominaisuuksia, suoraanhan ne ei siellä ole kun niitä ei ole otettu huomioon peliä tehdessä.
 
Microsoft on tuomassa Liveen Video Chat -nimistä ominaisuutta, joka mahdollistaa kommunikaation paitsi äänen, myös videokuvan välityksellä. :D Kuulostaa hienolta, mutta paljon tarvittava kamera tulee maksamaan, milloin se julkistetaan ja riittäävätkö yhteyksien kaistannopeudet? Se toivottavasti selviää pian.
 
Kuullostaa siltä, että MS on tuomassa omaa vastinetta Sonyn EyeToylle, ja tämä video chat -ominaisuus on vain oven avaaja mahdollisille tuleville sovellutuksille.
 
Uutisista:

Microsoft on viimeinkin liittänyt Microsoft Alerts -palvelun Xbox Liveen. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Live-pelaajat voivat nyt saada esimerkiksi pelikutsuja tai tiedotuksia uudesta ladattavasta sisällöstä suoraan MSN Messengeriin, sähköpostiin tai jopa kännykkään. Palvelu esiteltiin ensimmäistä kertaa yli vuosi sitten E3 2003 -messuilla.

Microsoft Alertsin hyödyntäminen vaatii Livessä käytettävän Gamertagin linkittämisen Microsoftin .NET Passportiin. Tämän jälkeen pitää suorittaa yksinkertainen rekisteröityminen, jossa valitaan, mitä viestejä Alerts lähettää ja mihin.

Mitäs tuumaatte? Minusta ominaisuus on vallan mainio, sillä se helpottaa yhteydenpitoa Live-kavereihin. Harmi vain, että tuo kännykkätuki ei ilmeisesti toimi Soneran liittymissä... :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Kyllähän tuo yhteys MSN Messengeriin kuullostaa vallan hyvältä.

Joo. Se on ihan näppärä. Itse olen valinnut, että systeemi ilmoittaa kaikesta Messengeriin, tai jos mese on pois päältä tai kone on idle-tilassa (mese menee Away-tilaan), viestit ohjautuvat sähköpostiini. Kaikella tarkoitan sitä, että ilmoituksia tulee aivan laidasta laitaan. Esimerkiksi jos joku kavereista on Livessä ja alkaa pelata jotain peliä, systeemi ilmoittaa siitäkin (kuva). Sen ohella tulevat kutsut, Live-uutiset ynnä muut sellaiset. Eli ehkä pysyn nyt paremmin kärryillä siitä, mitä Livessä tapahtuu. :D

Btw, kutsujen viive oli ainakin kuvan ottohetkellä tuollaiset 10-15 sekuntia. Laskin ajan siitä, kun kutsu näkyi pelissäni, siihen, kun mese pompautti kutsuhuomautuksensa esiin.
 
Uutisista:

Japanin Xbox-markkinointijohtaja Takashi Sensui on pitämässään lehdistötilaisuudessa paljastanut tarkempia tietoja E3-messuilla esitellystä Xbox Live Video Chatista. Palvelun saa käyttöönsä ostamalla 6 800 jenin (noin 51 euron) arvoisen Video Chat -pakkauksen, joka sisältää Xboxin ohjainporttiin liitettävän pienen web-kameran, Liven aloituspakkauksesta tutun mikrofoni-kuulokeyhdistelmän, asennuslevyn sekä 12 kuukautta ilmaista Live-aikaa.

Itse palvelu tukee viiden samanaikaisen keskustelijan välistä ääni- ja videokommunikointia. Keskustelua värittämään mukaan on lisätty kymmeniä ääni- ja kuvatehosteita sekä esimerkiksi mahdollisuus täristää muiden keskustelijoiden peliohjaimia verkon yli. Mukana on myös kymmeniä kappaleita esiasennettua taustamusiikkia soitettavaksi.

Xbox Live Video Chat julkaistaan vielä tämän vuoden puolella, mutta vain Japanissa. Toistaiseksi ei ole tietoa siitä, milloin palvelu saadaan länsimaihin. Sensuin mukaan palvelu julkaistaan ensin Japanissa kahdesta syystä: ensinnäkin Video Chat on japanilaisen Xbox-tiimin kehittämä, ja toisekseen Japanissa normaalihintaisten laajakaistayhteyksien nopeudet ovat monikymmenkertaisesti suuremmat kuin länsimaissa, mikä mahdollistaa selkeän videokuvan siirtämisen verkossa ilman häiritsevää viivettä.

Täytyy kyllä sanoa, ettei ole hirveän hinnakas kapistus. Tuolla rahallahan kustantaa itse Livenkin vuodeksi. Tosin se on vain Japanin hinoittelu... Euroopassa on varmasti kaikki kalliimpaa. Niin, jos ja kun palvelu tänne ehtii.

Uutisen yhteydessä sekä lähdelinkin takana on kuvia kapistuksesta sekä käyttöliittymästä.
 
Ylös Bottom