Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBox-mainos - huoh

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tommi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Mikä oikeudenkäynti? Linkkiä kehiin, tuostahan en ole kuullutkaan :)
Mä ainkin muistelen, että Playmore haasto Microsoftin oikeuteen, kun se käytti tossa mainoskampanjassaan slogania "PLAY MORE!".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Mä ainkin muistelen, että Playmore haasto Microsoftin oikeuteen, kun se käytti tossa mainoskampanjassaan slogania "PLAY MORE!".

Ja Playmore on minkä alan yritys? Aika heikot perusteet voipi olla tuolla Playmorella, elleivät he sitten olleet rekisteröineet tuota Play More -slogania. Ja luulisi MS:n tarkistaneen moisen ennenkö otti sen käyttöön.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ja Playmore on minkä alan yritys?

Playmore on tää firma, joka ostin SNK:n jämät. Elikkä SNK kulkee nykyään nimellä Playmore. Ja SNK:han on tehnyt mm. Fatal Furyt, King of Fighterssit ja Metal Slugit.
 
Microsoft "regrets" Mac-to-PC ad

Although the ad appears to be from a "real person," similar to the Apple campaign, Microsoft said it commissioned the posting from a freelance writer who was paid for her work, although the company claims her experience was genuine. Microsoft also said that the photograph of the "convert" was actually a stock photograph.

The ad was pulled down from Microsoft's Web site Monday, following an inquiry from CNET News.com. Microsoft said the posting, made by Microsoft's software marketing group, was a mistake in judgment.

Microsoft "regrets the action" and said it did the right thing in removing the page. The company has no plans for an ad campaign featuring Mac to PC "converts."


Microsoft Pulls Ad After Web Flap

Red-faced executives at Microsoft Corp. on Monday pulled a breezy advertisement purportedly by a free- lance writer who switched to using Windows software from the rival Macintosh (news - web sites), amid questions about whether the woman actually exists.

An employee at a public relations company hired by Microsoft, Valerie G. Mallinson of Shoreline, Wash., later acknowledged she was Microsoft's mysterious convert. The Associated Press tracked Mallinson by examining personal data hidden within documents that Microsoft had published with its controversial ad.

Trouble erupted after amateur sleuths at a popular technology Web site, Slashdot.org, noticed that a photograph showing the woman with a cup of coffee was a stock image available for purchase elsewhere on the Internet.


Microsoft PR Rep is the Switcher

The AP tracked down the switcher and spoke with her: she's an employee at a Microsoft public relations firm but says she actually did switch from Mac to Windows. Microsoft's page is still 404 (but Google's cache still works). The interesting part to me is that the AP "tracked Mallinson by examining personal data hidden within documents that Microsoft had published with its controversial ad." Hmmmmmm. (Kudos to obidonn, the first to demonstrate the use of a stock photo, which piqued interest in this story. As of 9 PM EDT, other stock photos are still being used in anonymous Microsoft "testimonials.")
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ja Playmore on minkä alan yritys? Aika heikot perusteet voipi olla tuolla Playmorella, elleivät he sitten olleet rekisteröineet tuota Play More -slogania. Ja luulisi MS:n tarkistaneen moisen ennenkö otti sen käyttöön.

Olihan se XBox-nimikin jo rekisteröity, ja MS joutui maksamaan tuhottomasti jollekin pikku-lafkalle, kun se halusi pitää nimen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Niitähän ne Xboxin pelaajat ja kannattajat onkin.. siis ala-astelaisia(älkää ottako henkilö kohtaisesti)
Kirjoittaa kaveri kuka selvästi on ala-asteella.

henkilö kohtaisesti...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Niitähän ne Xboxin pelaajat ja kannattajat onkin.. siis ala-astelaisia(älkää ottako henkilö kohtaisesti)
Minkä tahansa konsolin pelaajien haukkuminen vasta lapsellista onkin. No, tuollaiset viestit pitää vaan jättää huomiotta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Niitähän ne Xboxin pelaajat ja kannattajat onkin.. siis ala-astelaisia(älkää ottako henkilö kohtaisesti)

Agh, tuo sattui... Syvälle, sydänmeen...:(

Anteeksi, iltakahvit jäi väliin.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No ettekö osaa lukea, siinä siinä viestissä luki ÄLKÄÄ OTTAKO HENKILÖ KOHTAISESTI!!! sorge vaan en tarkoittanut pelaajia vaan niitä mainos suunnittelusta vastaavia hörhöjä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
No ettekö osaa lukea, siinä siinä viestissä luki ÄLKÄÄ OTTAKO HENKILÖ KOHTAISESTI!!! sorge vaan en tarkoittanut pelaajia vaan niitä mainos suunnittelusta vastaavia hörhöjä.

Täh? Meni vähän ohi, kun katsoin sitä edellistä viestiä ja tätä viestiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi
Totta, ei tule heti edes mieleen missä olisin viimeksi nähnyt XBox-mainoksen. Onkos millään XBox-pelillä tällä hetkellä (tai lähiaikoina ollut) mitään TV-mainoskampanjaa? Suomessa siis. En ainakaan muista nähneeni, mutta toisaalta en muista muutenkaan ikinä mitään.

Onhan sillä ollut. esim. se, missä se vauva syntyy ja ilmalennon aikana siitä tulee aikuinen ja se laskeutuu hautaan ja sitte tulee, että: life is short, play more. Ja xboxin mainos se mun muistaakseni oli.

Ja sitte vielä on tullu DoA3:n mainoksia mun mielestä joskus
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuo joskus on erityisen mielenkiintoinen sana tuossa viimeisimmässä viestissä. Koskas viimeksi muistatte nähneenne Xboxin mainoksen televisiossa, myös ulkomaalaiset kanavat kelpaavat. Itse en kyllä muista nähneeni niitä kuin silloin joskus kauan sitten.
 
Hitman 2:n mainoksessa luki lopussa Xbox (niinkuin myös PC ja PS2)... mutta se ei taida ihan kelvata.
 
jostain olin lukevinani että MS alkais panostamaan euroopan markkinointiin ihan kunnolla, tv, radio, sponssaa kilpailuja yms yms, johan on tulossa "xbox bileet kotiisi" ja "xbox room" vai mikä olikaan, itse odottelen vaan uutta kamaa tv:stä
 
Ylös Bottom