Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Ei mitään riskejä.
Miten niin vähän tilataan? Näitä on tilattu aika paljon Suomeenkin.
Maksu luottokortilla. Mulle koneen toi UPS suoraan kotiin kolmessa arkipäivässä lähdöstä.

Jotenkin mulla oli sellainen mielikuva että aika vähän tilattaisiin mutta olin sitten väärässä. Tuolla on ilmeisesti eri toimitustapoja niin mikä on järkevin valinta hinnan ja nopeuden suhteen?
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Jotenkin mulla oli sellainen mielikuva että aika vähän tilattaisiin mutta olin sitten väärässä. Tuolla on ilmeisesti eri toimitustapoja niin mikä on järkevin valinta hinnan ja nopeuden suhteen?

No tuolla Saksassa on nyt valittavissa vain yksi toim.tapa. Ja se on sama mikä mulla oli, eli 5-6 päivää. Yleensä se tulee UPS:lla.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Takuuasioita et pysty Suomessa hoitamaan vaan joudut asioimaan myyjäliikkeen kanssa. Tämä ongelma loppunee kun xboxone joskus Suomeen tulee virallisesti.

Suomiluottokortilla et pysty ymmärtääkseni ostamaan sovelluskaupasta.

"vähän" ja "paljon" on aika epämääräisiä käsitteitä, onkohan mitään lukuja tiedossa kellään? Eipä taida olla.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Pystyy ostamaan suomikortilla mistä vaan. Tosin ihan pienellä ja helpolla kikalla. Maksukortit käyvät ongelmitta myös, kunhan ostaa oikean valuutan kortteja.

Takuuvaihdatin ohjaimen englannin amazonissa. Lähettivät uuden ennenkuin ehdin kissaa sanoa. Ylempänä asiaa siitä.

Jos vierimaalla ei ole kokemusta asioista, niin kannattaako tulla hämmentämään ihmisiä?
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Pystyy ostamaan suomikortilla mistä vaan. Tosin ihan pienellä ja helpolla kikalla. Maksukortit käyvät ongelmitta myös, kunhan ostaa oikean valuutan kortteja.

Takuuvaihdatin ohjaimen englannin amazonissa. Lähettivät uuden ennenkuin ehdin kissaa sanoa. Ylempänä asiaa siitä.

Jos vierimaalla ei ole kokemusta asioista, niin kannattaako tulla hämmentämään ihmisiä?

Ei ainakaan kannata muille mainita edes tätä pientä kikkaa...
8)
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Ja jos löytyy PayPal, niin se käy ongelmitta ainakin Irlannin kaupapaikalla.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Töpseli-johto lähtee virtapalikasta irti ja liitäntä on sama kuin missä tahansa tietokoneessa, monitorissa tai vaikka xbox360:ssä. Noita johtoja saa kahdellakin eurolla, verkkokauppa.com näyttää pyytävän 7 euroa:
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ohto-maadoitettu-230V-3-0m-pitka-musta-schuko




Niin onhan tuo tiedossa. Sanoinkin että englantilainen ei käy suoraan...Samalla vaivalla sen tilaa Saksasta ja ei tarvi alkaa ettii johtoa.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Onko harza hämmentämistä jos kerron kaksi faktaa?

Siinä nyt oli 1 fakta.
Eli se että "joutuu" hoitamaan takuuasiat myyjäliikkeen kanssa. Sekin on toimii todella hyvin. Paremmin varmaan kuin MS:n oma takuu. Lähettävät uuden tuotteen heti tilalle, ja 30pv aikaa palauttaa risa takasin.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Verkkokauppa.comiin tullut kasoittain Fifa 14 bundlea. On vaan sen verran suolanen hinta, +100€ Saksan hinnasta.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/26236/dqjnx/Microsoft-Xbox-One-FIFA-14-pelikonsolipaketti

Tottakai nostavat hintaa kun edellinen heidän tuomansa erä vietiin käsistä. Mutta, verkkokauppa.com on nyt sitten Xbox Onen maahantuoja ja jos Killi kumppaneineen irtisanovat valmistajana kätensä takuuasioissa, niin vastuu Suomessa on sitten yksistään verkkokauppa.comilla. Lakien mukaanhan sillä ei ole merkitystä mistä kaupasta olet konsolin ostanut, voit toimittaa sen takuukorjattavaksi maahantuojalle.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Verkkokauppa.com tuo itse maahan nämä konsolit ei Microsoft Finland...
Eli metsään meni taas!
8)

Kuin niin meni?
Eikös iplo juuri sanonut, että verkkis on maahantuoja?
Eli pieleen meni sulla.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Totta Harza, luki virhe!
Edit. Ajatus katko!
Mutta epäilen silti että eivät varmaankaan ota kenenkään itse maahantuomia (ebay/amazon) koneita takuuhuoltoon koska myyjän vastuu on kuitenkin tässäkin ensisijaisena...
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Ei tietenkään ota. Amazon hoitaa hyvin kyllä takuuvaihdot.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Nyt olisi verkkokaupasta varattu x1. Jos ei muita vaihtoehtoja keksi niin käyn viikonloppuna hakemassa boksin verkkokaupan pienellä kiskurihinnalla..
 
Ylös Bottom