Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One X Enchanced [up to 4K/60 FPS/HDR]

Jos kiinnostaa tietää miltä upeat HDR värit näyttää niin kannattaa ottaa savut Crackdown 3 pelistä, siinä on kontrastien ilotulitusta kerrakseen! Vielä jos TV-tasoa sattuu koristamaan OLED TV niin on varmasti aivan huikea! :eek:

 
Pakkasin eilen X koneen Saksan keikalle koska WLAN ei toimi. Pelasin vähän Crackdownia eteenpäin käyttäen S konsolia, oli kyllä aika valtava ero. Itseasiassa taitaa olla suurin ero mitä olen tavannut missään pelissä ikinä S vs X. Noh kyllä se jossain tottakai näkyy kun pikselimäärä ruudussa on 9-kertainen. Peli myöskin pyörii jouheammin X kanssa, tuntuu näppiin napakammalta.

No peli alkuperäiselläänkin olemuksellaan silti ihan loistava ja en tätä telakalle ajatellut huollon ajaksi laittaa. Mutta täytyy sanoa että Crackdown, näillä Xbox One X ehostuksilla haastaa teknisesti ja aivan uusimmatkin videopelit joita kaupassa myydään. Se on aika uskomatonta...jos on muitakin jotka aikoinaan missannut Crackdownin ja X konsoli koristaa TV-tasoa niin suosittelen varsinkin siinä tapauksessa ottamaan savut. Saatat yllättyä! Peliä löytyy varmaan jostain kaverien nurkista kuleksimasta hyvällä tuurilla.

What? Crackdown 3 vai? Mulla LG oLed 4K HDR ja pelasin pari tuntia Crackdown 3:a. Aika hirveet tekstuurit ja tulee mieleen itellä PS2 ajan pelit. Räjähdykset varmaan vähän parempaa mut ei todellakaan haasta graafisesti yhtään mitään modernia, sitä mieltä kyl olen ite vahvasti.
 
Bäfän Firestorm - yksi tapa lisää nautiskella isovelikonsolien tuomasta lisämuskelista. Ja varsinkin X kanssa se on kyllä samettia silmälle.

Vähemmän yllättäen Xbox One X on isolla marginaalilla paras konsoliversio resoluution lähennellessä 4K tasoa ja ruudunpäivitys kallion vakaa 60 fps, HDR päällä ja näyttää NIIIIN hyvältä. Myös PS4 Pro versio on vaikuttaa olevan ihan messevä pelikokemus verrattuna perus Pleikkaan.

Mittauksissa havaitut huonoimman skenaarion resoluutiot: Xbox One X: 3456 x 1944, PS4 Pro: 2304 x 1296. Persukonsolit on sitten kaukana taaempana, varsinkin perus Xbox One.

 
Ei muute näytä pöllömmältä tuo uusi World War Z Zombiemättö kuningaskonsolilla!

 
Kuningaskonsoli VAIN tehojensa puolesta minun mielestä, itse pitäisin semmosta kuninkaana konsoleista joka loistaa myynneissä ja saa vuodessa hyviä yksinoikeuksia jotka menestyvät myynneissä ja arvosteluissa Eikä niitä julkaista muille alustoille kuten esimerkiksi PC:lle tai Switchille. Ohi aiheen tämäkin mutta hyvin pyörii Microsoft yksinoikeus Cuphead myös Switchillä:

 
  • Like
Reactions: Zod
Kuningaskonsoli myös monessa muussa. Ennenkaikkea laadussa. Ei muistuta turbiinimoottoria. Aitoa 4k matskua reilusti. 4k leffat. Kaikki multiplattarit selvästi parempia. Ulkonäkö. Ohjain. Xbox live.

Hoivoi :rolleyes: katselin muuten eräällä toisellakin konsolilla 4K leffoja netflixin kautta ja Microsoft myös näki soittimen höydyn julkaisemalla konsolin ilman asemaa.
 
Ps4 on pelien puolesta ykkönen, mutta tehokkain on kuitenkin se kuningas.. Tällä hetkellä Xbox One X on kuningaskonsoli.. Ennen X:n julkaisua se oli PS4 pro..
 
Mahtava väittely :p Tottakai kuningaskonsoli on se, jolla on paremmat pelit. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri. Eihän kuninkaaksi nousseet aikoinaan fyysisesti vahvimmat miehetkään
Niin eli XoX. Se on ihan keltä kysyy. Itse omistan molemmat koneet, mutta kyllä X laite omaa paremnat pelit.
Mutta jos ihan raudasta puhutaan niin ei kahta sanaa.
 
Niin eli XoX. Se on ihan keltä kysyy. Itse omistan molemmat koneet, mutta kyllä X laite omaa paremnat pelit.
Mutta jos ihan raudasta puhutaan niin ei kahta sanaa.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Nyt kun tuli luettua tämä kommenttisi tarkemmin niin ihmiskunta kiittää panostuksestasi :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
UIUI Pitääkö tämä ostaa uudelleen kirjastoon nyt kun on 4K ja näyttää näin namilta.
Pitäisi. :)

Itse olen ostellut nyt paljonkin vanhoja Xbox 360 -pelejä. Näitä on tullut osteltua monesta syystä, kuten nostalgia, pelien keräily ja halpa hinta. Silti suurin syy Xbox 360 -pelien ostoon on ollut taaksepäin yhteensopivuus ja sen myötä myös Xbox One X parannellut viime sukupolven pelit. Näiden kokemuksien uudelleen eläminen paremmalla grafiikalla on niin mahtavaa fanservicea kuin olla ja voi.
 
Ylös Bottom