Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onko kenelläkään ollut ongelmia Xbox Onen ohjaimen kanssa? Vasen analogitatti on vahingoittunut Halo 4 sesison aikana ja sen takia tuo analogitatti liikkuu automaattisesti oikealle, vaikka en koske koko tattiin. Esim https://www.youtube.com/watch?v=ahi68FW5qBI

Itsellä ei tätä kyseistä ole ollut, mutta vika on tuttu 360 puolelta. "Kuollut alue" on kasvanut kovan käytön jälkeen, soitto boksilaan, pistävät sinulle UPS:n lähetteen ja lähetä ohjain heille. Lähettävät sitten uuden takaisin. Ikävä vaihtoehto, jos omistat vain yhden ohjaimen.
 
Vastaus: Xbox One

Itsellä ei tätä kyseistä ole ollut, mutta vika on tuttu 360 puolelta. "Kuollut alue" on kasvanut kovan käytön jälkeen, soitto boksilaan, pistävät sinulle UPS:n lähetteen ja lähetä ohjain heille. Lähettävät sitten uuden takaisin. Ikävä vaihtoehto, jos omistat vain yhden ohjaimen.

Onkos tietoa mistä tuon numeron löytää? En ole ennen joutunut näitä takuuhommia hoitamaan mikkisoftan kanssa. Ja itselläni on sama vika, mutta oikean tatin kanssa. Mukava pelata bäfää kun on automaatti tähtäys taivaalle :)
 
Vastaus: Xbox One

Tullee hulluksi tuon Kinectin ääniohjauksen kanssa ihminen. Välillä ymmärtää välillä ei. Osaa komennoista ei ymmärrä laisinkaan. Oppiikohan tuo ajan kanssa tunnistamaan komentoja paremmin ... nyt on kyllä aika *aska.
 
Vastaus: Xbox One

Tullee hulluksi tuon Kinectin ääniohjauksen kanssa ihminen. Välillä ymmärtää välillä ei. Osaa komennoista ei ymmärrä laisinkaan. Oppiikohan tuo ajan kanssa tunnistamaan komentoja paremmin ... nyt on kyllä aika *aska.


Kannattaa tehdä vaan uusiksi se Kinectin konfigurointi läpi. Itse teen vähintään kerran kuussa. Päivityksien myötä saattaa kato tulla muutoksia siihen puheentunnistukseen.
 
Vastaus: Xbox One

Kannattaa tehdä vaan uusiksi se Kinectin konfigurointi läpi. Itse teen vähintään kerran kuussa. Päivityksien myötä saattaa kato tulla muutoksia siihen puheentunnistukseen.

Joo, päivitysten jälkeen kannattaa kalibroida uudelleen. Ja todettakoon vielä kerran, että se volume kannattaa laittaa niin lujalle että boksi sanoo että se on liian lujalla. Siitä sitten napsu alaspäin. Jos kalibroi liian hiljasella, niin boksi ei ymmärrä yhtään mitään sun puheesta. Näin ainakin täällä taloudessa.

Ja toki ääntämiselläkin on oma vaikutuksensa. Itse esim. en saa boksia päälle xbox on -komennolla kuin joskus, emäntä saa sen joka kerta...
 
Vastaus: Xbox One

Tyhmä kysymys: onko Boksille samanlaista lompakkosysteemiä kuin Pleikkarilla on. Esim. voit ostaa kaupasta 50€ PSN-koodin, onko tälläista boksilla?
 
Vastaus: Xbox One

Tyhmä kysymys: onko Boksille samanlaista lompakkosysteemiä kuin Pleikkarilla on. Esim. voit ostaa kaupasta 50€ PSN-koodin, onko tälläista boksilla?

Kyllä niitä monen hintaisia löytyy...
 
Vastaus: Xbox One

Kysymyksiä Xbox live goldista ja Locationista:

1. Sisältääkö se Xbox music tilauksen?
2. Onko totta, että tammikuussa ei ole mitään ilmaista pelattavaa Xbonelle?
3. Oletteko saaneet säädettyä Locationin USAhan siten, että voitte myös ostaa Storesta heidän videoita ja TV sarjoja. Esimerkkinä nyt vaikka Big Bang Theory Season 8?
 
Vastaus: Xbox One

Kysymyksiä Xbox live goldista ja Locationista:

1. Sisältääkö se Xbox music tilauksen?
2. Onko totta, että tammikuussa ei ole mitään ilmaista pelattavaa Xbonelle?
3. Oletteko saaneet säädettyä Locationin USAhan siten, että voitte myös ostaa Storesta heidän videoita ja TV sarjoja. Esimerkkinä nyt vaikka Big Bang Theory Season 8?

1. Ei sisällä Xbox music tilausta
2. Tammikuussa Gold-jäsenet saavat ilmaiseksi ladattua, Dark Dreams Don’t Die -pelin
3. Uskoisin, että onnistuu noin, mutta varmaksi en osaa sanoa. Jos jollain on varmaa tietoa niin voisi vahvistaa tämän.
 
Vastaus: Xbox One

3. Oletteko saaneet säädettyä Locationin USAhan siten, että voitte myös ostaa Storesta heidän videoita ja TV sarjoja. Esimerkkinä nyt vaikka Big Bang Theory Season 8?

Eikös tuosta ollut vähän taaksepäin juttua, eli et voi ainakaan suoraan suomalaista korttia enää liittää amerikkalaisella keksityllä osoitteella. Amazon.comin kautta voi ostaa noita taalasummakoodeja, joiden luulisi käyvän myös muualle kuin Games-puolelle...
 
Vastaus: Xbox One

Eikös tuosta ollut vähän taaksepäin juttua, eli et voi ainakaan suoraan suomalaista korttia enää liittää amerikkalaisella keksityllä osoitteella. Amazon.comin kautta voi ostaa noita taalasummakoodeja, joiden luulisi käyvän myös muualle kuin Games-puolelle...




Sarjoja ja musiikkia jos haluaa ostella jenkkipuolelta, niin täytyy muistaakseni myös IP-osoite olla jenkeissä. Xbox Onen tapauksessa on kolme asiaa mitkä vaikuttaa sun lokaatioon: konsolin asetus, ip-osoite ja Live-tilin kansallisuus. Viihdepalveluiden käyttö ei ole mulla kertaakaan toiminut vaikka helmikuusta asti olen pitänyt konsolia jenkkipuolella. Toimimattomuus johtuu siis siitä, että Live-tili tai/ja IP-osoite ei täsmää.





Siinä olet oikeassa, että luottokortilla ostaminen toiselta alueelta estettiin tuossa marraskuun aikana. Itsekin olen siirtynyt Amazonin lahjakorttien käyttöön. Tuosta lahjakorttien käyttämisestä musiikkiin/elokuviin en osaa sanoa kun omat pääsääntöiset palvelut noissa ovat Spotify ja Netflix.

EDIT: Gameskeeperin postauksessa vielä vähän tarkennuksia tästä.
 
Vastaus: Xbox One

Sarjoja ja musiikkia jos haluaa ostella jenkkipuolelta, niin täytyy muistaakseni myös IP-osoite olla jenkeissä. Xbox Onen tapauksessa on kolme asiaa mitkä vaikuttaa sun lokaatioon: konsolin asetus, ip-osoite ja Live-tilin kansallisuus. Viihdepalveluiden käyttö ei ole mulla kertaakaan toiminut vaikka helmikuusta asti olen pitänyt konsolia jenkkipuolella. Toimimattomuus johtuu siis siitä, että Live-tili tai/ja IP-osoite ei täsmää.

Noihin faktoihin vielä sellainen lisäys, että palveluiden käytännöissä on jonkin verran eroja. Amazon Primen toimimiseen riitti että konsolin maa-asetus ja IP-osoite viittasivat Yhdysvaltoihin. Joillekin videopalveluille taas eivät riitä edes nuo kolme perusvaatimusta, vaan Jenkkilän maa-asetuksen, IP-osoitteen ja käyttäjätilin lisäksi vaaditaan myös yhteensopivan amerikkalaisen kaapeli-tv-yhtiön voimassa oleva käyttäjätili.

Xbox Music ja Video vaativat myös nuo kolme amerikkalaisuuden kulmakiveä, jotta pystyy käyttämään palveluiden jenkkivalikoimaa. Suomalaisilla asetuksilla toki toimivat palveluiden suomalaiset versiot. Kummastakin pitää lisäksi maksaa kuukausimaksu (ensimmäisen kokeilukuukauden voi tosin saada ilmaiseksi sopivasta kampanjasta).
 
Vastaus: Xbox One

Mitenkäs UPS homma toimii. Juttelin supportin kanssa niin lähettivät sähköpostiin jonkun rahtikirjan. Mitähän mun pitää nyt sitten tehdä, että saan tuon ohjaimen huoltoon :) Ja voiko tuon paketin viedä ihan postiin?
 
Vastaus: Xbox One

Mitenkäs UPS homma toimii. Juttelin supportin kanssa niin lähettivät sähköpostiin jonkun rahtikirjan. Mitähän mun pitää nyt sitten tehdä, että saan tuon ohjaimen huoltoon :) Ja voiko tuon paketin viedä ihan postiin?

Tulosta se rahtikirja, pakkaa ohjain laatikkoon ja rahtikirja kiinni pakettiin.
Joko sovitte haun UPS:n kanssa? Jos ette, niin soita sinne ja sovi. Ne hakee sen ovelta.
Ihan normi postiin jos viet, niin maksat ihan ite kans...
 
Vastaus: Xbox One

Ostin muutama päivä sitten xbox one 1tb konsolin. Aluksi kun käynnistin konsolin, niin kuului pieni piippaus konsolista, kuten normaalisti xbox onesta kuuluukin. Nyt siitä kuulu noin 2 sekunnin hurinaa (käynnistettäessä ja sammuttaessa kuulu vähän erilaista hurinaa)...Vähän niin kuin tälläistä

https://www.youtube.com/watch?v=NjNpaG6xzyU

Onkohan tämä normaalia, vai pitääkö mennä takaisin gamestopiin ja lyödä nyrkillä pöytään, että uusi konsoli tilalle :D?
 
Vastaus: Xbox One

Onko uudemmat Finnsatin kaapelidigiboksit yhteensopivia xbox onen kanssa?

Xbox.comin sivulta poimittuna.

Jos haluat käyttää OneGuidea televisiossa ja Xbox Onessa, tarvitset:

-Kaapeli- tai satelliittidigiboksin, jossa on HDMI-lähtö
-Xbox Live -yhteyden, jotta voit ladata kanavatiedot OneGuideen.
-Konsolin liittäminen kotiteatteriin, varmista ennen OneGuiden määrittämistä, että konsoli on liitetty kunnolla kotiteatterijärjestelmään ja voi vastaanottaa TV-lähetyksiä.

Ilmeisesti riittää, että digiboksissa on HDMI-lähtö, digiboksin merkillä ja mallilla ei ole väliä.
 
Vastaus: Xbox One

Tuli haettua Vantaan VPD:ltä tänään Xbox Onen Assassin's Creed Kinect bundle. En ole oikeastaan nähnyt livenä koko laitetta ja kun otin kamat laatikosta niin mielestäni laite ja yleinen ulkonäkö on vähän PS4ää laadukkaampi? Ainakin Xboxin design teemaan liittyvät matta/kiiltävät pinnat jopa HDMI-kaapelissa ovat silmäänpistäävä lisä. :)

PS4n ohjain kuitenkin sopii käteeni paremmin, joten siitä piste Pleikkarille. Muuten laitteeseen olen erittäin tyytyväinen yhtä minulle isoa ongelmaa huolimatta. Se, että laitteen kieli on lukittu alueeseen nähden on täysin naurettava ja hämmästyttävä valinta Microsoftilta. Joku logiikka siinä on tietenkin, smh. Olen kaksikielinen ja elektroniikkani olen tottunut käyttämään englanniksi. Kun ostan jotain, joudun hetkeksi vaihtamaan laitteen regionin ja sitten takaisin englanniksi. Ööö... Täh? Kinectistä, alunperin Onessa pakollisesti tulevassa lisälaitteesta, tulee siis osittain täysin palikka, kun en kinect pelejä pelaile juurikaan. Kameran ja äänitoimintoleikin takia ostinkin. En kyllä ymmärrä... No anyway, ainakin voin vaihtaa regionin vaivatta, eikä tili ole lukittu mihinkään maahan. :) Media Player ominaisuudet ja exFat tuki on tervetullut lisä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Kannattaa pyllistää suosiolla heikosti tuetulle Suomi-regionille ja tehdä ostoksetkin ulkomaan marketista. Tapoja kyllä löytyy (netistä ja aiempaa tästä ketjusta).
 
Ylös Bottom