Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Ok, hyvä tietää. Ei minulla varsinaisesti ole ollut kiinnostusta Xonen ostoon, vaan olen PS4:sta silmäillyt, mutta halpa on aina halpaa ja taaksepäin yhteesopivuus x360 kanssa on plussa näin x360 omistajana. Voisi sitten vaikka vanhan X360 antaa velipojalle, mutta silti pitää vanhat pelit.
 
Vastaus: Xbox One

Onko kellään ilmenny semmosta ongelmaa, että Xone ei löydä mitään langatonta verkkoa? Eilen toimi ihan normaalisti, mutta tänään ei enää tunnu toimivan. Kokeilin resetointiakin, mutta ei siitä ollut mitään apua. Kokeilin myös yhdistää puhelimen nettiin, mutta ei toimi sitäkään kautta. Kaikki muut vehkeet kyllä toimii langattomasti ilman ongelmia..
 
Vastaus: Xbox One

Onko kellään ilmenny semmosta ongelmaa, että Xone ei löydä mitään langatonta verkkoa? Eilen toimi ihan normaalisti, mutta tänään ei enää tunnu toimivan. Kokeilin resetointiakin, mutta ei siitä ollut mitään apua. Kokeilin myös yhdistää puhelimen nettiin, mutta ei toimi sitäkään kautta. Kaikki muut vehkeet kyllä toimii langattomasti ilman ongelmia..


Itellä tekee elisan kanssa välillä tuota. Puhelin saattaa toimia todella hyvin, mutta boxi ei yhdistä. Itellä auttanut niiden kaikkien yhteystestien tekeminen.
 
Vastaus: Xbox One

Itellä tekee elisan kanssa välillä tuota. Puhelin saattaa toimia todella hyvin, mutta boxi ei yhdistä. Itellä auttanut niiden kaikkien yhteystestien tekeminen.
Ei auttanu mulla mitään. Kokeilin sitten laittaa piuhan päähän Xonen ja kaikki toimii ihan normaalisti. Kai se pitää sitten toi modeemi asetella tänne olohuoneen puolelle. Pitää kyllä kokeilla myöhemmin uudestaan saisko langattoman verkon pelaamaan..
 
Vastaus: Xbox One

Ei auttanu mulla mitään. Kokeilin sitten laittaa piuhan päähän Xonen ja kaikki toimii ihan normaalisti. Kai se pitää sitten toi modeemi asetella tänne olohuoneen puolelle. Pitää kyllä kokeilla myöhemmin uudestaan saisko langattoman verkon pelaamaan..
Onko Instant-on vai virransäästö? Itsellä oli Instant-on tilassa ja jouduin pistämään virransäästön hetkeksi päälle et meni nettiin ja langatonta käytin.

Eli käynnistin uudestaan virransäästöllä ja vaihdoin Instant-on tilaan heti.
 
Vastaus: Xbox One

TuneIn radiosovellus näköjään tullut boxiin. Tai voi olla että on ollut jo jonkun aikaa mutta itse huomasin tänään kun pläräilin sovelluksia.
 
Vastaus: Xbox One

Onko Instant-on vai virransäästö? Itsellä oli Instant-on tilassa ja jouduin pistämään virransäästön hetkeksi päälle et meni nettiin ja langatonta käytin.

Eli käynnistin uudestaan virransäästöllä ja vaihdoin Instant-on tilaan heti.
Instant-on tilassa on. Ei kyllä tullu ees mieleen noita vaihdella. Noh, nyt on konsoli piuhan päässä kiinni ja tuntus vielä toimivan ainakiin.
 
Vastaus: Xbox One

En tiennyt mihin ketjuun kirjoitan, ajattelin tänne sopivan. Mulla on siis ps4 ja xbone, ps4:ssä käytän sony 2.0 hedareita, joten kysynkin että toimiiko ne sillä controller adapterilla piuhan kanssa party chatissä yms. Xbonen puolella ? En oikein löytänyt mistään netistä kunnon vastausta asiaan.

Gigantissa tietty palautusoikeus jos haluaisi testata asian.
 
Vastaus: Xbox One

En tiennyt mihin ketjuun kirjoitan, ajattelin tänne sopivan. Mulla on siis ps4 ja xbone, ps4:ssä käytän sony 2.0 hedareita, joten kysynkin että toimiiko ne sillä controller adapterilla piuhan kanssa party chatissä yms. Xbonen puolella ? En oikein löytänyt mistään netistä kunnon vastausta asiaan.

Gigantissa tietty palautusoikeus jos haluaisi testata asian.
Kunhan on vaan tavallinen kuulokkeiden liitin niin toimii mikä vaan.
 
Vastaus: Xbox One

Kunhan on vaan tavallinen kuulokkeiden liitin niin toimii mikä vaan.
Kuulokkeina tosiaan varmasti toimii, mutta toimiiko myös mikrofonina? Se lienee Party Chatin kohdalla se oleellinen kysymys. SWH 2.0:n mukana tulevassa johdossa on kyllä nelinapainen TRRS-liitin, mutta tukeeko Xbox Onen ohjaimen adapteri myös sitä?
 
Vastaus: Xbox One

Kuulokkeina tosiaan varmasti toimii, mutta toimiiko myös mikrofonina? Se lienee Party Chatin kohdalla se oleellinen kysymys. SWH 2.0:n mukana tulevassa johdossa on kyllä nelinapainen TRRS-liitin, mutta tukeeko Xbox Onen ohjaimen adapteri myös sitä?
Ainakin itsellä toimii Sonyn tavalliset mobiili kuulokkeet mikrofonilla hyvin. Mut voi hyvin olla ettei tuo mikrofoni toimi ennen kuin kokeilee edes kerran.
 
Vastaus: Xbox One

Mistä mahtaisi saada huhtikuussa julkistettua Xbox Onen tv-viritintä? Kaikkialla se on saatavilla 2-4 viikon toimitusajalla, eli oikeasti ei. Myykö sitä jokin kauppa Suomessa ihan aikuisten oikeasti?
 
Vastaus: Xbox One

Mistä mahtaisi saada huhtikuussa julkistettua Xbox Onen tv-viritintä? Kaikkialla se on saatavilla 2-4 viikon toimitusajalla, eli oikeasti ei. Myykö sitä jokin kauppa Suomessa ihan aikuisten oikeasti?
Ei edes maahantuojalla ole Suomessa vielä tätä tv-viritintä, ei edes tietoa milloin tulisi... Täytyy itse varmaan amazonista tilata tämä
 
Vastaus: Xbox One

Mistä mahtaisi saada huhtikuussa julkistettua Xbox Onen tv-viritintä? Kaikkialla se on saatavilla 2-4 viikon toimitusajalla, eli oikeasti ei. Myykö sitä jokin kauppa Suomessa ihan aikuisten oikeasti?

Ainakin Verkkiksellä on tätä ollut oikeasti varastossa, ilmeisesti omana maahantuontina. Tällä hetkellä varastosaldo on tosin -13 ja toimitusajaksi lupaillaan paria viikkoa:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/23795/frmkm/Microsoft-Xbox-One-digitaalinen-TV-viritin
 
Vastaus: Xbox One

Kiitän vastauksista. Muistelen ko. värkin "julkistuksessa", että olisi saatavana Suomessa kesäkuussa... joka tuli ja meni. Toki jos virallisella maahantuojalla ei tätä ole, niin turhapa sitä on olettaa löytyvän ns. kivijalkaliikkeistäkään. Täytynee pistää tilaus vetämään ulkomailta.
 
Vastaus: Xbox One

Ulkoinen kovo boksille olisi itsellä hakusessa, mutta pari kysymystä ensin. Toimiiko semmoiset ilman erillistä virtalähdettä? Ja pelittääkö kaikki (USB3)? Alkaa tuo tila loppumaan ja en raaski poistaa pelejä mitkä on kesken. EA Access tuli hankittua niin olisi pari ladattavaa lisää :)
 
Vastaus: Xbox One

Ulkoinen kovo boksille olisi itsellä hakusessa, mutta pari kysymystä ensin. Toimiiko semmoiset ilman erillistä virtalähdettä? Ja pelittääkö kaikki (USB3)? Alkaa tuo tila loppumaan ja en raaski poistaa pelejä mitkä on kesken. EA Access tuli hankittua niin olisi pari ladattavaa lisää :)
Toimii ilman erillistä virtalähdettä itsellä joku 3v vanha usb3 kovo. Kannattaa ottaa mahdollisimman nopea ulkonen kovo niin latausajat putoavat yli puolella

Edit: vielä ei ole tullut netissä vastaan usb3 kovoa mikä ei toimisi tämän kanssa itse meinaan ostaa 2 terasen tässä lähiaikoina toisen ulkoisen vierelle.
 
Ylös Bottom