Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

On toi Elite ohjain kyllä hieno. Ei jumaliste kuinka paljon voi vaikuttaa tällaiset perusasiat.
 
Vastaus: Xbox One

On toi Elite ohjain kyllä hieno. Ei jumaliste kuinka paljon voi vaikuttaa tällaiset perusasiat.

Ostitko jostain verkkokaupasta vai löysitkö kivijalasta? Itseänikin hieman kiinnostaisi toivoa tuota joululahjaksi sillä verukkeella, että tytär tiputti lattialle toisen langattomista ohjaimista ja nyt siitä kuuluu ärsyttävää natinaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox One

Ostitko jostain verkkokaupasta vai löysitkö kivijalasta? Itseänikin hieman kiinnostaisi toivoa tuota joululahjaksi sillä verukkeella, että tytär tiputti lattialle toisen langattomista ohjaimista ja nyt siitä kuuluu ärsyttävää natinaa. :rolleyes:

Omani tuli Verkkokaupasta, sinne niitä näyttää saapuvan kerran parissa viikossa ~30 kappaleen erä. Toimitus tuli päivässä (aamulla lähti, seuraavana päivänä paketti noudettavissa).
 
Vastaus: Xbox One

Discshopistakin sai Elite-ohjainta yllättävän ripeästi, vaikka tilaushetkellä tuotetta ei löytynytkään varastosta. Paketti saapui heti seuraavalla viikolla.
 
Vastaus: Xbox One

Varmaan täällä jo joku valittanutkin, mutta ainakin itselle oli uusi tilanne: eli kannattaa tarkistaa ennen rahakorttien koodien syöttämistä, että on sama lokaatio valittuna kuin se missä edelliset massit on.
Nyt mulla on samalla gamertagilla kaksi eri rahasummaa käytettävissä kahdella eri kauppapaikalla (Suomi ja Irlanti). Eivät pysty yhdistämään mikrosoftilla. :(
 
Vastaus: Xbox One

Nyt mulla on samalla gamertagilla kaksi eri rahasummaa käytettävissä kahdella eri kauppapaikalla (Suomi ja Irlanti).

Mulla täsmälleen sama tilanne. Ratkaisuna törsäsin aikoinaan "väärälle" Irlanti-tilille menneet rahat Dying Lightiin, joten sinne ei jäänyt kuin 20 senttiä lojumaan. Onneksi pelit toimivat riippumatta siitä, miltä kauppapaikalta ne on ostettu.
 
Vastaus: Xbox One

Toi oli aika jännä. Itsellä toi vaikutti mm. siihen ettei Oni ja Destiny toimineet lainkaan... AC:S ja Twitch ym. pelittivät taas normaalisti. Mistään ei oikein saanut mitään tietoa et mikä on vaikutus ja miksi osa peleistä toimii ja toiset taas ei. Sama appsien puolella.
 
Vastaus: Xbox One

Live näyttää olevan toistamiseen 12h sisään alhaalla. Tai tarkemmin sanottuna "Yhteisö & pelaaminen". Onko kukaan saanut tietoa mistä on kyse? Major Nelsonilta ja Xbox Supportista yrittänyt katsoa, mutta ei tietoa.
http://support.xbox.com/fi-FI/xbox-live-status

A few "hacker groups" over twitter have been claiming that they will DDoS both psn and xbl around christmas, so sadly this is only the beginning.

https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/3wmss3/psaxbox_live_status_down_again/

Kaippa siellä taas jotkut ipanat leikkii hakkereita ja iskee DDoS hyökkäyksillä.
 
Vastaus: Xbox One

Miten pääsee xboxin preview ohjelmaan?

Laita vaikka mulle boksilla kaverikutsua, niin laitan kutsun previewiin sulle (voi vissiin kutsua vain kaverilistalla olevia)

Sitten vain odottamaan, että microsoftilta tulee ilmoitusta, että pääsitkö mukaan ohjelmaan :)
 
Vastaus: Xbox One

Miten Xbox Onella saa ladattua live goldin ilmaiset xbox 360-pelit? Kovasti mainostavat, että saa ilmaisia 360-pelejä onelle, mutta en kaupasta löytänyt samasta paikkaa, kuin missä natiivit Onen pelit olivat.
 
Vastaus: Xbox One

Miten Xbox Onella saa ladattua live goldin ilmaiset xbox 360-pelit? Kovasti mainostavat, että saa ilmaisia 360-pelejä onelle, mutta en kaupasta löytänyt samasta paikkaa, kuin missä natiivit Onen pelit olivat.

Lunasta ne ensin selaimen kautta. Sen jälkeen yhteensopivien pelien pitäisi ilmestyä Onen "My Games and Apps" -välilehden loppuun "Ready to download" -listaukselle.
 
Vastaus: Xbox One

Minulla ilmestyivät tuonne välilehteen valmiina lataukseen ilman lunastuksiakin.

Hmm.. tämän Xbox.comin ohjeen perusteella täytyy ensin lunastaa toisella aparaatilla ja sen jälkeen ilmestyvät:
How do I download the backward compatible Games with Gold titles to play on Xbox One?
You can either download the Xbox 360 Games with Gold titles on an Xbox 360 console or in a browser at Games with Gold. The games will automatically show up on Xbox One in the "Ready to Install" section of My games & apps. We are working on a way for users to download the games on Xbox One directly, but at this moment you'll need to do it on Xbox.com or have previously redeemed/downloaded the title on Xbox 360. See Moving from Xbox 360 to Xbox One.

Mutta aina parempi, jos näin ei ole asian laita. :)
Meikäläinen klikkailee nuo automaattisesti selaimella talteen niin en voi varmaksi sanoa.
 
Vastaus: Xbox One

Voisiko olla niin, että jos on joskus X360:llä tarjolla olevaa peliä pelannut, niin silloin se ilmestysi automaattisesti tuonne latauslistaan?

Ei siis pienintäkään käryä itsellä, kunhan heittin vaan veikkauksen. Flashpointia olen ainakin pelannut joten täytyykin tsekata kun pääsee boxille ääreen duunin jälkeen.
 
Vastaus: Xbox One

Voisiko olla niin, että jos on joskus X360:llä tarjolla olevaa peliä pelannut, niin silloin se ilmestysi automaattisesti tuonne latauslistaan?

Ei siis pienintäkään käryä itsellä, kunhan heittin vaan veikkauksen. Flashpointia olen ainakin pelannut joten täytyykin tsekata kun pääsee boxille ääreen duunin jälkeen.

Jos se on sulla tikitaalisena ni sit se on latauslistalla valmiina
 
Vastaus: Xbox One

Saatanan keijot on laittanu pakko luottokortituksen viime päivityksen yhteydessä noille GwG peleille, no pitää vaan olla nyt tarkkana et ei kännissä tilaa mitään ku oon live ajan aina tilannu sähköpostiin et ei tarvis laittaa kortilla.
 
Vastaus: Xbox One

Saatanan keijot on laittanu pakko luottokortituksen viime päivityksen yhteydessä noille GwG peleille, no pitää vaan olla nyt tarkkana et ei kännissä tilaa mitään ku oon live ajan aina tilannu sähköpostiin et ei tarvis laittaa kortilla.

Xbox 360 pelit vaatii luottokortin, mutta Onen pelien ei pitäisi vaatia sitä.

Mun ei ainakaan tarvinnut laittaa kortin tietoja, kun laitoin Thiefin lataukseen.
 
Ylös Bottom