Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On toi Elite ohjain kyllä hieno. Ei jumaliste kuinka paljon voi vaikuttaa tällaiset perusasiat.
Ostitko jostain verkkokaupasta vai löysitkö kivijalasta? Itseänikin hieman kiinnostaisi toivoa tuota joululahjaksi sillä verukkeella, että tytär tiputti lattialle toisen langattomista ohjaimista ja nyt siitä kuuluu ärsyttävää natinaa.
Nyt mulla on samalla gamertagilla kaksi eri rahasummaa käytettävissä kahdella eri kauppapaikalla (Suomi ja Irlanti).
Live näyttää olevan toistamiseen 12h sisään alhaalla. Tai tarkemmin sanottuna "Yhteisö & pelaaminen". Onko kukaan saanut tietoa mistä on kyse? Major Nelsonilta ja Xbox Supportista yrittänyt katsoa, mutta ei tietoa.
http://support.xbox.com/fi-FI/xbox-live-status
A few "hacker groups" over twitter have been claiming that they will DDoS both psn and xbl around christmas, so sadly this is only the beginning.
Miten pääsee xboxin preview ohjelmaan?
Laita vaikka mulle boksilla kaverikutsua, niin laitan kutsun previewiin sulle (voi vissiin kutsua vain kaverilistalla olevia)
Sitten vain odottamaan, että microsoftilta tulee ilmoitusta, että pääsitkö mukaan ohjelmaan
Miten Xbox Onella saa ladattua live goldin ilmaiset xbox 360-pelit? Kovasti mainostavat, että saa ilmaisia 360-pelejä onelle, mutta en kaupasta löytänyt samasta paikkaa, kuin missä natiivit Onen pelit olivat.
Minulla ilmestyivät tuonne välilehteen valmiina lataukseen ilman lunastuksiakin.
How do I download the backward compatible Games with Gold titles to play on Xbox One?
You can either download the Xbox 360 Games with Gold titles on an Xbox 360 console or in a browser at Games with Gold. The games will automatically show up on Xbox One in the "Ready to Install" section of My games & apps. We are working on a way for users to download the games on Xbox One directly, but at this moment you'll need to do it on Xbox.com or have previously redeemed/downloaded the title on Xbox 360. See Moving from Xbox 360 to Xbox One.
Voisiko olla niin, että jos on joskus X360:llä tarjolla olevaa peliä pelannut, niin silloin se ilmestysi automaattisesti tuonne latauslistaan?
Ei siis pienintäkään käryä itsellä, kunhan heittin vaan veikkauksen. Flashpointia olen ainakin pelannut joten täytyykin tsekata kun pääsee boxille ääreen duunin jälkeen.
Saatanan keijot on laittanu pakko luottokortituksen viime päivityksen yhteydessä noille GwG peleille, no pitää vaan olla nyt tarkkana et ei kännissä tilaa mitään ku oon live ajan aina tilannu sähköpostiin et ei tarvis laittaa kortilla.