Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onkohan kukaan muu törmännyt tämänkaltaiseen raivostuttavaan ongelmaan,
Elikkäs mulla on etukäteen maksettu Live Gold mikä päättyy 24.1.2017. Home screenissä kuitenkin mainostetaan, että "less than 14 days left" ja en pääse mistään katsomaan viikottaisia alennuksia, saati ilmaisia Gold pelejä. Microsoftin tuki ei osannut chatissa muuta sanoa, kuin että voi johtua jostain huoltotöistä. Vika on ollut minulla kuitenkin jo toista viikkoa. Alkaa lievästi sanottuna ärsyttämään tämä, kun home screen on kuin minulla ei olisi goldia lainkaan.

Näytä liitetiedosto 15275
 
Vastaus: Xbox One

Onkohan kukaan muu törmännyt tämänkaltaiseen raivostuttavaan ongelmaan,
Elikkäs mulla on etukäteen maksettu Live Gold mikä päättyy 24.1.2017. Home screenissä kuitenkin mainostetaan, että "less than 14 days left" ja en pääse mistään katsomaan viikottaisia alennuksia, saati ilmaisia Gold pelejä. Microsoftin tuki ei osannut chatissa muuta sanoa, kuin että voi johtua jostain huoltotöistä. Vika on ollut minulla kuitenkin jo toista viikkoa. Alkaa lievästi sanottuna ärsyttämään tämä, kun home screen on kuin minulla ei olisi goldia lainkaan.

Näytä liitetiedosto 15275

Onkos sun Xbox laitettu kotikonsoliksi? (Löytyy asetuksista My Home Xbox)

Mulla joskus teki samaa, mutta tuo kotikonsoliksi laittaminen ja hard resetin teko auttoi (painaa konsolista virtanappia n.10 sekuntia, että boksi sammuu ja odottaa vähän aikaa, sitten vain käynnistää uudelleen)

Ei välttämättä auta, mutta kannattaa yrittää jos et ole viellä noita tehnyt :)
 
Vastaus: Xbox One

Onkos sun Xbox laitettu kotikonsoliksi? (Löytyy asetuksista My Home Xbox)

Mulla joskus teki samaa, mutta tuo kotikonsoliksi laittaminen ja hard resetin teko auttoi (painaa konsolista virtanappia n.10 sekuntia, että boksi sammuu ja odottaa vähän aikaa, sitten vain käynnistää uudelleen)

Ei välttämättä auta, mutta kannattaa yrittää jos et ole viellä noita tehnyt :)

Joo on kotikonsoli, sekä hard reset myös kokeiltu, mutta ei auta :(
Naputtelin tuon prepaid live koodin xbox.comissa, mutta ei kai sillä nyt mitään merkitystä luulisi olevan.
Kun katsoo tilaustiedoista niin sielläkin se näkyy, että gold jäsen olen ja 24.1.2017 asti. Ahdistaa kun 8 vuotta gold jäsen ollut, ja yhtäkkiä tapahtuu tämmöistä.
 
Vastaus: Xbox One

Joo on kotikonsoli, sekä hard reset myös kokeiltu, mutta ei auta :(
Naputtelin tuon prepaid live koodin xbox.comissa, mutta ei kai sillä nyt mitään merkitystä luulisi olevan.
Kun katsoo tilaustiedoista niin sielläkin se näkyy, että gold jäsen olen ja 24.1.2017 asti. Ahdistaa kun 8 vuotta gold jäsen ollut, ja yhtäkkiä tapahtuu tämmöistä.

Tuskin tästäkään on apua, mutta oletko koittanut laittaa boksin kautta alueen Suomeen ja tarkistanut bugittaako sielläkin jos syötit tuon koodin Suomen Xbox.comissa?

En usko, että tuokaan auttaa mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos koittaa :) On kyllä outo bugi..
 
Vastaus: Xbox One

Tuskin tästäkään on apua, mutta oletko koittanut laittaa boksin kautta alueen Suomeen ja tarkistanut bugittaako sielläkin jos syötit tuon koodin Suomen Xbox.comissa?

En usko, että tuokaan auttaa mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos koittaa :) On kyllä outo bugi..

Joo kokeilin itseasiassa myös tuota, mutta sielläkin oli sama viesti vastassa, että "Gold jäsenenä saat enemmän" :D
 
Vastaus: Xbox One

Onkohan kukaan muu törmännyt tämänkaltaiseen raivostuttavaan ongelmaan,
Elikkäs mulla on etukäteen maksettu Live Gold mikä päättyy 24.1.2017. Home screenissä kuitenkin mainostetaan, että "less than 14 days left" ja en pääse mistään katsomaan viikottaisia alennuksia, saati ilmaisia Gold pelejä.

Tarkista vielä, mitä seuraava sivu sanoo tilistäsi ja siihen liitetyistä maksuvälineistä:
https://commerce.microsoft.com/PaymentHub

Pudotusvalikosta voi tarkistaa eri alueiden maksutiedot.

Jos kerran tilaustietosi kertovat että jäsenyys on voimassa 2017 asti, asiassahan ei sinänsä pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Konsolisi pitäisi vain saada ymmärtämään tämä. Oletko koittanut poistaa omaa profiilisiasi konsolilta ja ladata sitä uudestaan verkosta?
 
Vastaus: Xbox One

Jos kerran tilaustietosi kertovat että jäsenyys on voimassa 2017 asti, asiassahan ei sinänsä pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Konsolisi pitäisi vain saada ymmärtämään tämä. Oletko koittanut poistaa omaa profiilisiasi konsolilta ja ladata sitä uudestaan verkosta?

Tunti kikkailtiin Microsoftin support chätissä tänään tämän ongelman parissa, ja tuokin kikka käytiin tosiaan läpi. Ei harmikseen auttanut mitään. Loppujen lopuksi hän veikkasi, että tämä kaikki voi johtua Preview Programmista, ja uskotteli kovasti, että helmikuun päivityksen mukana asian pitäisi korjautua. :confused:
 
Vastaus: Xbox One

Mikä on nykypäivänä paras tapa ladata prepaid-tyyliin rahaa Microsoft-tilille ostoksia varten (eli ns. "digitaalinen lahjakortti")? En halua enää laittaa luottokorttitietojani Xboxin palveluun.
 
Vastaus: Xbox One

Mikä on nykypäivänä paras tapa ladata prepaid-tyyliin rahaa Microsoft-tilille ostoksia varten (eli ns. "digitaalinen lahjakortti")? En halua enää laittaa luottokorttitietojani Xboxin palveluun.

Varmaan ostamalla lahjakortti normaalista kaupasta (Gamestop, Anttila, Prisma yms.)
 
Vastaus: Xbox One

Onkos joku Preview jäsen täällä saanu tuon uusimman päivityksen?

Itse olen jäsen, mutta en ole vielläkään saanut tuota tammikuun päivitystä :(
 
Vastaus: Xbox One

Mikä voisi olla minun xbox ohjaimessa vikana toimii ajoittain ei tunnu löytävän yhteyttä yhdistetty on mutta ei toimi jos joku tietäisi tämän toinen ohjain taas toimii normaalisti
 
Vastaus: Xbox One

Mikä voisi olla minun xbox ohjaimessa vikana toimii ajoittain ei tunnu löytävän yhteyttä yhdistetty on mutta ei toimi jos joku tietäisi tämän toinen ohjain taas toimii normaalisti

Onko molemmat ohjaimet päivitetty? Kannattaa myös kokeilla synkronoida toimimaton ohjain uudelleen.
 
Vastaus: Xbox One

Onko jollain tietoa, mitä Onen päivityksissä tullut lisää. Tammikuun päivityksestä olen kyllä tietoinen ja lukenut. Näkee mm. Partyssa olevat henkilöt.
Itseäni kiinnostaa tuo twitchin puoli. Major Nelsoni oli sanonut https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/41u6ar/party_is_being_broadcast_twitch_is_this_new/ että party chatin kuuluminen twitchin kautta striimatessa olisi tulossa.
Xbox on nyt vain tuntunut puskevan varmaan 1500mb edestä päivitystä tässä 1 vkoa sisällä. Onko jollain käryä tästä ominaisuudesta?
PS. Kuulun preview programiin.
 
Vastaus: Xbox One

Kaikki päivityksissä tulevat jututhan näkee siinä Preview appsissa.
 
Vastaus: Xbox One

Kaikki päivityksissä tulevat jututhan näkee siinä Preview appsissa.

Woops!! Tämä mennyt täysin ohi! Cheers!
edit: Siis unohtanut tarkistaa, jäänyt unholaan. Appi löytyy mutta aivot narikassa kun ei tajunnut tarksitaa. Heh. :eek:
 
Ylös Bottom