Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onkos tuo nyt se uusi S-ohjain, jossa 3,5mm plugi? Se pitäisi ehdottomasti löytyä.

Eliten ohjaimen julkkarimallissa oli jo 3.5 mm liitin, en tiedä onko rauta edes muuttunut kertaakaan vielä. Itse tosin tykkään käyttää silti sitä "lisäkikkaretta" niin on mutet ja muut namiskat helpommin käsillä.

Jos muuten sattuu itseltä tai kaverilta konsoli puuttumaan niin tuo Elite konsoli itseasiassa on aika kilpailukykyisen hintainen, siinä tulee Elite ohjain mukana. Ja nopea teranen kovo! http://cdon.fi/pelit/xbox_one_1tb_elite_bundle-34953479
 
Vastaus: Xbox One

Paljonkos oli hinta ja mistä tilasit? Onko näistä ollut tarjouksia koskaan?

VPD:stä, hinta 135e.

Nyt ensitestit otettu ja hyvältä vaikuttaa. Tuo pinnoite on kivan tuntuinen ja muokattavuus rautaa. Täytyy toki enemmän pelailla että muodustuu parempi käsitys tästä, mutta ei menneet rahat hukkaan.
 
Vastaus: Xbox One

Onko näistä ollut tarjouksia koskaan?
Expertin Xbox-tarvikekampanjasta Elite Controllereita(kin) sai heti julkaisun jälkeen 2 yhden hinnalla (eli 75 €/kpl), jos oli valmis useamman viikon odotteluun.

Nykyisin hinta on hieman pudonnut julkaisusta eikä yli 130 €/kpl kannata enää maksaa.
 
Vastaus: Xbox One

Kyselisin Xbox Onen ulkoisista kovalevyistä (external HDD). Ajattelin ostaa 1TB kokoisen ja myös toisen samanlaisen kaiken varalle, jos tarvitsenkin enemmän tilaa kuin olin kuvitellut. Onko silloin mahdollista, että voisin kätevästi vaihtaa kovalevyjä kesken ja päästä nopeasti pelaamaan pelejäni? Eli esimerkiksi levyyn A on tallennettu X pelejä ja levyyn B tallennettu Y pelejä, jos nyt levy A on kiinni Xbox Ones niin voinko yksinkertaisesti vaihtaa levyyn B ja heti nauttia Y peleistä? Toisin sanottuna, onko ihan turvallista pelitiedostojen ja -tallennuksien kannalta?
 
Vastaus: Xbox One

tarttari: Voi vaihtaa kiintolevyjä lennosta. Toisaalta Xbox Onessa on vakiona kolme USB-liitäntää, ja muistaakseni kahta ulkoista levyä voi käyttää yhtä aikaa. Eli tarvetta tuollaiseen swappailuun ei siis välttämättä edes ole, jos ei ylenpalttista määrää USB-liitäntöjä tarvitse.
 
Vastaus: Xbox One

Ei pidä paikkaansa, mulla on 1T Forza kustomoitu sininen konsoli ja siinä on vaan 1 usb portti vasemmassa kyljessä.

Kyllä siellä takana kaksi USB-porttia pitäisi olla. Niihin vaan ulkoisia kovalevyjä kiinni ja vasemman kyljen liitännästä sitten latailee ohjaimet jne.
 
Vastaus: Xbox One

Oho niimpä näkyy, en vaan ikinä tajunnu ajatella et ne 2 päällekkäistä on usb :)
Näillä lahjoilla mennään.
 
Vastaus: Xbox One

Jos on kultainen jäsen, kannattaa suoraan harkita isompaa. Täyttyy aika vauhdilla jo ilmaisista peleistäkin. Itse ostin Day One koneen 500 gigasen kaveriksi WD:n 4 terasen levyn (olikohan joku my book), jota oli monissa testeissä kehuttu. Käyttää ulkoista virtalähdettä, joka kannattaa huomioida, jos sen kokee ongelmalliseksi. Bang for a buck paljon parempi kuin pienemmissä levyissä. Ainakin oli joskus vuosi sitten kun sen ostin.
 
Vastaus: Xbox One

Jos on kultainen jäsen, kannattaa suoraan harkita isompaa. Täyttyy aika vauhdilla jo ilmaisista peleistäkin. Itse ostin Day One koneen 500 gigasen kaveriksi WD:n 4 terasen levyn (olikohan joku my book), jota oli monissa testeissä kehuttu. Käyttää ulkoista virtalähdettä, joka kannattaa huomioida, jos sen kokee ongelmalliseksi. Bang for a buck paljon parempi kuin pienemmissä levyissä. Ainakin oli joskus vuosi sitten kun sen ostin.
Olen kanssa miettinyt isompaa vaihtoehtoa, mutta hieman mietityttää että ne ylimääräiset tilat ei tulisi koskaan käytettyä. Voiko sen kovalevyn sitten myöhemmin ottaa pois ja käyttää toisissa jutuissa (jos esim. päivittäisi Scorpioniin tai PC:hen)? Xbox One formatoi sen kovalevyn, tarkoittaako se sitä että se kovalevy on siitä lähtien ainoastaan konsolin käytössä eikä sitä voi käyttää muissa tapauksissa?
 
Vastaus: Xbox One

tarttari: Ei se Xbox One ulkoisesta kiintolevystä pysyvää orjaa itselleen tee, vaan jos sitä haluaa joskus myöhemmin käyttää jonkin muun laitteen kanssa, niin totta kai sen voi alustaa sitten sille sopivaksi.
 
Vastaus: Xbox One

Ei varmaan täysin oikea paikka tälle, mutta onkos joku nähnyt kivijalka liikkeessä myytävän noita xbox raha kortteja? :confused: Vai olenko aina liikenteessä kun ne on tilapäisesti loppu? Luottokortti löytyy ja paypal mut ei hotsita laittaa niitä tiliin kiinni.
 
Vastaus: Xbox One

Pystyykös muuten Xonella poistaan nuo korttitiedot ostoksen jälkeen asetuksista? Ainakin X360 tuo onnistui, jos käytti korttia niin pystyi sen kortin poistaan asetusten kautta.
 
Vastaus: Xbox One

Pystyykös muuten Xonella poistaan nuo korttitiedot ostoksen jälkeen asetuksista? Ainakin X360 tuo onnistui, jos käytti korttia niin pystyi sen kortin poistaan asetusten kautta.

Asetuksista löytyy maksaminen ja laskutus kohta, niin sieltä saa korttitiedot pois.
 
Vastaus: Xbox One


Olen miettinyt noita online kortti paikkoja. Jotenkin jäänyt vaan noista hommaamatta kun en tiedä mihin uskaltaa luottaa. Kysymys kuuluukin, onko kokemusta kyseisestä puljusta? :D


Ja tiedän että kortin saa pois tilistä ostoksen jälkeen, mutta turhaa säätöä omasta mielestä. Siksi mä näitä kortteja kyselinkin. ;)
 
Ylös Bottom