Xbox One

Peelo

Well-Known Member
Vastaus: Xbox One

Pitkän aikaa uutta guidea käyttäneenä on pakko kysyä mihin sitä aloitusnäyttöä tarvitsee? Kaikki oleellinen (ainakin minulle) on suoraan guidessa.
Taitaa olla normaalia muutosvastarintaa. Muutaman viikon päästä jäärätkin myöntävät, että uusi on parempi (taas).

Itselläni positiivinen huomio on kiinnittynyt siihen kuinka nopeasti uusi Guide aukeaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

SeveriS

Well-Known Member

Mielestäni yksi Xbox Onen parhaimmista päivityksistä, sillä käyttöjärjestelmä pyörii vielä paremmin kuin ennen. Vaatii kyllä opettelua, mutta silti en palaisi vanhaan. :rolleyes:

Zod

Active Member

Ei ole mitään muutosvastarintaa, huonompaan suuntaan meni mä haluan se edellisen Dashin takas. Sitten asiaan eli onko tosiaan niin, että Bonesta ei noita Friend Suggestioneja saa pois päältä mitenkään? Mikähän aivopieru sielä Mikkisoftalla taas on käynyt kun tuota ei saa halutessaan pois päältä. Mä haluan ne pois päältä täysi turha koko juttu. Taas on pakko todeta, että onneksi kilpailijalla on käyttis ihan toista luokkaa, siellä ei tollasia aivopieruja viljellä. Käyttiksen suhteen on pakko sanoa, että Sony vie Mikkisoftaa kuin kuori ämpäriä.

pelle

Well-Known Member

On se kiva, että uuden päivityksen myötä videoiden ottaminen talteen on kätevämpää kuin ennen, mutta miksi niitä ei vieläkään voi kopsata usb tikulle.
Mulla olisi kaksi fallout 4 pätkää jotka tarttis saada koneelle ja tuo on nyt tuota yhtä 5 minuutin pätkää uppinut liveen jo 30 minsaa. Edelleen näyttää 0%

Silti tuo loota kahmii puolet mun kaistasta itselleen ainakin speedtestin perusteella. Mulla on 16/1 yhteys ja nyt se näyttää puolta tuosta ja jos sammutan boxin niin näyttää maksimit.
Mitä hemmettiä tuo loota sitten oikein tekee? Jos se jotain falloutin tallennuksia synkkaa niin ei siinäkään pitäisi noin kauaa kestää.

Tuo automaattinen pilveen uppiminen on toinen asia mikä tuossa kyrsii.
En tiedä mitä siellä mäsällä ollaan ajateltu kun käyttäjällä ei ole mitään keinoa tarkistaa, että mitä tallennuksia sieltä pilvestä löytyy.
Vielä typerämpää on se, että käyttäjä ei voi poistaa tallennuksia vain pilvestä vaan ainoastaan joko kovolta tai kovolta + pilvestä.

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni

Ei ole mitään muutosvastarintaa, huonompaan suuntaan meni mä haluan se edellisen Dashin takas. Sitten asiaan eli onko tosiaan niin, että Bonesta ei noita Friend Suggestioneja saa pois päältä mitenkään? Mikähän aivopieru sielä Mikkisoftalla taas on käynyt kun tuota ei saa halutessaan pois päältä. Mä haluan ne pois päältä täysi turha koko juttu. Taas on pakko todeta, että onneksi kilpailijalla on käyttis ihan toista luokkaa, siellä ei tollasia aivopieruja viljellä. Käyttiksen suhteen on pakko sanoa, että Sony vie Mikkisoftaa kuin kuori ämpäriä.
Tästä ei kannata tehdä tappelua konsolivalmistajien välillä. Kaikilla on varmasti mielipiteet siitä mikä on hyvä ja mikä ei. Tykkään uudesta käyttiksestä. Uusi guide on älyttömän kätevä.

cobalos

Well-Known Member

Tästä ei kannata tehdä tappelua konsolivalmistajien välillä. Kaikilla on varmasti mielipiteet siitä mikä on hyvä ja mikä ei. Tykkään uudesta käyttiksestä. Uusi guide on älyttömän kätevä.
Guide on kyllä jees, mutta uudesta dashboardista on tullut omaan makuuni vähän sekamelska. Eikä yhtään auta se, että mulla on värikäs ja yksityiskohtainen taustakuva.

TT-2k

Päämoderaattori
Ylläpitäjä

Eikö 360 kulta pelit näy enää samassa paikassa?
Näkyy, mutta mm. Suomen kauppapaikalla on jotain mätää sen AC: Revelationsin kanssa. Vaihtamalla Xbox Onen asetuksista lokaatioksi Yhdysvallat sai tuonkin GWG-pelin ladattua ihan normaalisti.

Miqz

Active Member

Näkyy, mutta mm. Suomen kauppapaikalla on jotain mätää sen AC: Revelationsin kanssa. Vaihtamalla Xbox Onen asetuksista lokaatioksi Yhdysvallat sai tuonkin GWG-pelin ladattua ihan normaalisti.

Itsekin ihmettelin kun sitä AC:tä ei löydy koko kaupasta. Pitää kokeilla tuota asetusten vaihtoa ennenkuin se poistuu kokonaan saatavilta.

Uuha

Member

Ei juma. Tuki-tšätissä meni tunti, luokatonta tukipalvelua. Tuota epäilin. Minua kehotettiin vaan tekemään jo tekemäni asiat uudestaan ja käynnistelemään konsolia useita kertoja uudelleen, poistamaan kaikki tallennukset ja nollaamaan konsoli.

Rysen "kausikortti" ei ollut muka saatavilla, vaikka alennusmyynneissä sitä mainostettiin, samantyyppinen ongelma?

Heksa_83

New Member

Pahoittelut jos tuli väärään paikkaan.

Eli ongelmana olisi se, että esim. Borderlands 1 ja Forza Horizonia pelatessa tasot latautuu hitaasti ja välivideot pätkii. Pelatessakin pientä nykimistä on aina silloin tällöin. Ongelmaa on silloin kun pelaan niitä ulkoiselta kovalevyltä, mutta nyt kun siirsin Forza Horizon 3:sen XBoxin omalle kovalevylle ongelma poistui. Tällaista "ongelmaa" ei ollu vielä viime viikolla.

Oon aatellu muutaman syyn ongelman aiheuttajaksi

1. Kovalevy on sanomassa kaput

2. XBox Onen viimeaikaiset päivitykset on jotenkin ulkoisia kovalevyjä "hylkivä"

3. Omassa televisiossa kaksi HDMI paikkaa ja XBox kiinnitetty siihen toiseen eikä siihen alkuperäiseen kun siinä on nyt tuo Chromecast

4. Jokin muu syy

Ulkoinen kovalevyni on Seagaten XBoxille tekemä 4 gigatavun kovalevy. Pahoittelut jos on väärässä paikassa kysymys tai muutoin ihan järjetön kymysys, mut haluaisin pystyy pelaa pelejä ilman turhia nykimisiä ulkoiselta kovalevyltä.

noose01

KonsoliFIN Alumni

^3. Testaisin vaihtamalla hdmin takaisin alkuperäiselle paikalle.

5. Seagate

Edit: Sori TT, joku päivitys oli taas puskenut allekirjoituksen päälle [emoji106]

Harza

Active Member

Joskus tehnyt kerran samaa. Soft reset auttoi. Tyhjennä välimuisti.
Eli virtanappi pohjassa niin kauan kun konsoli sammuu.

Heksa_83

New Member

Joskus tehnyt kerran samaa. Soft reset auttoi. Tyhjennä välimuisti.
Eli virtanappi pohjassa niin kauan kun konsoli sammuu.
Vastaan vasta nyt kun yritetty on useamman kertaa. Lopputulos on edelleen sama eli pelit nykii aina tietyin väliajoin. Kokeilin jopa televisiosta ns. pelitilaa mutta se pahensi asioita entisestään. Joten ainut vaihtoehto taitaa olla ostaa uusi ulkonen kovalevy. Harmi.

stammy

Well-Known Member
Vastaan vasta nyt kun yritetty on useamman kertaa. Lopputulos on edelleen sama eli pelit nykii aina tietyin väliajoin. Kokeilin jopa televisiosta ns. pelitilaa mutta se pahensi asioita entisestään. Joten ainut vaihtoehto taitaa olla ostaa uusi ulkonen kovalevy. Harmi.
Mulla teki samaa. Kokeilin alustaa kovalevyn uudestaan. Nyt on toiminut, vaikka pidempää testausta en ole tehnyt.

Ylös Bottom