Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Vastaus: Xbox One

Tattien liikutettavuutta taidettiin ihan tarkoituksella löysentää, joten asia on ominaisuus. Tuo esimerkiksi sinne fps-peleihin sellaista nopeampaa kohdentamista. Kyllä se lähtee siitä. Itse kyllä tykästynyt, että noin.

Taustakuvia olisi varsin kiva maisemoida itse, mutta sehän ei ole tosiaan edes mahdollista vielä. Eiköhän tuokin homma tule jossain vaiheessa käyttöön.

En kai ole ainoa kenenkä Xbox One ohjaimen tatit ovat jotenkin väljän/löysän tuntuiset? Onkohan noihin mitään kiristysmenetelmää?
Tuo oli selkeä huononnus x360 ohjaimesta...valitettavan löllöt on, x1 tateissa ei saa tuntumaa. Pleikka puolella taas toisin päin, ps3:ssa oli surkeet löllöt ja nelosessa taas on hyvä jämäkkä tuntu tateissa.
Ja x1:ssä menivät vielä pienentämään niitä...tyhmä temppu.

Tuo oli selkeä huononnus x360 ohjaimesta...valitettavan löllöt on, x1 tateissa ei saa tuntumaa. Pleikka puolella taas toisin päin, ps3:ssa oli surkeet löllöt ja nelosessa taas on hyvä jämäkkä tuntu tateissa.
Ja x1:ssä menivät vielä pienentämään niitä...tyhmä temppu.

Erot ovat pieniä, mutta itse pidän X1:sen pädistä enemmän. Helpompi tehdä pieniä korjausliikkeitä Forzassa/bäfässä uusilla tateilla.

Itse taas tykkäsin Xbox 360:n ohjaimesta enemmän. Onella tattit pitävät muovista kolinaa ja tärinämoottorit häiritsevää surinaa.

Onen ohjain sai ilmeisesti myös etusormeni kipeytymään aika kovasti. Liekö sitten liipasimet jotenkin uudessa asennossa edellisen konsolin ohjaimeen verrattuna. :confused:

Itse tykkään Onen ohjaimesta, ei ole valittamista ollut. Outoa oli vain palata X360:n ohjaimen pariin kun oli pieni tauko X1 hankkimisen jälkeen, tuntui ihan oudolta kädessä :D PC:llä en ole vielä X1 ohjainta testannut, täytyy jossain vaiheessa kokeilla miten hyvin ovat saanet sen toimimaan siinä.

Onkos kuinka monella muulla Kinect aktiivisessa käytössä? Itselläni telineessä telkkarin päällä ja sen kanssa hoidan laitteiden käynnistämisen, sisäänkirjautumisen, sovelluksesta toiseen siirtymisen, videoiden ohjaamisen ja vähän kaikkea muuta.

Onkos kuinka monella muulla Kinect aktiivisessa käytössä? Itselläni telineessä telkkarin päällä ja sen kanssa hoidan laitteiden käynnistämisen, sisäänkirjautumisen, sovelluksesta toiseen siirtymisen, videoiden ohjaamisen ja vähän kaikkea muuta.

Sama täällä, 50/50 pädillä ja kinectillä ohjailua. Bing-haut yms ovat erittäin käteviä Kinectin kanssa, on jäänyt tabletin räpääminen pelitaukojen aikana reilusti vähemmälle X1:sen kanssa. Smartglass on kätevä myös tosin, tulee vastattua viesteihin sen kanssa, nopeuttaa toimintaa.

Mulla kinect ei kuule mitään. Olen laittanut sen kinect doesnt hear me ja harjoittelu ohjelmassa kuulee kyllä. Kaikki käsin ohjaukset toimii kyllä hyvin

Mulla kinect ei kuule mitään. Olen laittanut sen kinect doesnt hear me ja harjoittelu ohjelmassa kuulee kyllä. Kaikki käsin ohjaukset toimii kyllä hyvin

Mulla toiminut yllättvänkin hyvin, vaikka kolmannella kotimaisella on käytetty. Onko ihan oikeat komennot mitä koitat huudella? Jos ei ole X1 komentoa rekisteröinyt niin olen vain vähän nostanut äänenvoimakkuuttani niin sitten kuulee.

Yhtään jos on taustamelua niin vaatii aika kovaan ääneen käskyttämisen. Pelkkä EKSPOKS riittää, eikös se silläkin jo kysele lisää vai pitikö sanoa selectiä perään..

Yhtään jos on taustamelua niin vaatii aika kovaan ääneen käskyttämisen. Pelkkä EKSPOKS riittää, eikös se silläkin jo kysele lisää vai pitikö sanoa selectiä perään..

Itselläni ei melkein ikinä toimi se, että ensin aktivoin kuuntelemisen sanomalla Xbox ja sitten kun näkyy se, että kuuntelee, niin sanoisin sitten vasta komennon. Normaalisti käskytän aina suoraan.

Xbox, go to "sovellus/peli".
Xbox, record that.
Xbox, mute.
Xbox, snap "sovellus" .

Tuossa ehkä kaikista käytetympiä mulla.

Voi kokeilla sitä, että kalibroi kinectin uudelleen, ja tällä kertaa kun boxi pyytää laittamaan volumet kovalle niin laittaa sen TODELLA KOVALLE! Itsellä normaali puheääni riittää boxin käskyttämiseen.

Voi kokeilla sitä, että kalibroi kinectin uudelleen, ja tällä kertaa kun boxi pyytää laittamaan volumet kovalle niin laittaa sen TODELLA KOVALLE! Itsellä normaali puheääni riittää boxin käskyttämiseen.

Tuota pitääkin muuten kokeilla. Normaali puheääni riittää kyllä yleensä, mutta jos pitää peliä yhtään kovemmalla niin ei tosiaan meinaa ottaa. Gotoa ja record thattia sille tulee lähinnä mölähdeltyä..

Mitenkäs se tuo snäppi, kun laittaa snapilla jotain kylkeen niin onko sen sulkeminen komennolla unsnap vai millä se menee pois?

Harvoin tulee enää x1:stä käytettyä mutta kun halusin vertailua tehdä destiny betan kohdalla (vs ps4) niin laitoin sen lataukseen ja sittenhän on odotusaikaa kun lataa 12gt...
voi jeesus kun rupesi ottamaan aivoon tämä x1 käyttöliittymä sillisalaatti taas kerran..eilen näin storen tabissa comic con kuvakkeen josta pääsi johonkin comic con sisältösivulle...no eihän siellä eilen ne videot edes toimineet ja sitten kun nyt yritin etsiytyä stote tab/comic con sivulle uudestaan niin eihän missään edes ole sitä kuvaketta mistä ao. sivulle pääsee...mitä älykääpiöitä siellä on näitä juttuja tekemässä??!?!? Se ei ole myöskään peli, appsi tai video sivullakaan, hitto mitä amatööri räpellystä..

Samaa pastaa siellä storen peli puolella, löydäppä sieltä joku peli joka ei ole uusin tai suosituin niin tiukkaa tekee löytää..sillisalaatti...

Samaa pastaa siellä storen peli puolella, löydäppä sieltä joku peli joka ei ole uusin tai suosituin niin tiukkaa tekee löytää..sillisalaatti...

Xbox go to bing
Sieltä sitten hakee mitä tarvitsee. Äänikomennoilla aikaa tuhlautuu muutamia sekunteja halutun asian löytämiseen. Storessa toki saisi pelien näkyvyys vielä parantua. (Ja varmasti parannusta tuleekin tapahtumaan) Nykyisellään heräteostokset jäävät vähiin.

Xbox go to bing
Sieltä sitten hakee mitä tarvitsee. Äänikomennoilla aikaa tuhlautuu muutamia sekunteja halutun asian löytämiseen. Storessa toki saisi pelien näkyvyys vielä parantua. (Ja varmasti parannusta tuleekin tapahtumaan) Nykyisellään heräteostokset jäävät vähiin.
Joo ei... aina ei muista pelistä kuin alkukirjainen tai kansikuvan tyylin ja toiseksi kinect kytketty pois kun se ei vaan toimi jostain ihme syystä minä/huone yhdistelmällä..ja arvaa onko yritetty.. kyllä se peli pitäs löytyä storesta ilman bingiäkin, tommonen käyttäjä ystävällisyys ei menis läpi pikkufirmojen tuotteissa niin miten 10000x suurempi firma ei saa noin yksinkertaista asiaa tehtyä edes lähes vuosi myynnin aloittamisesta.

Kinectin äänikomennot jos ei toimi, niin kannattaa kokeilla paria juttua:

- uusi kalibrointi todella kovalla äänenvoimakkuudella silloin kun X1 sitä pyytää.

- lokaaliin tarkistaminen, ettei alueena ole maata missä tunnistus ei ole vielä käytössä, esim Irlanti.

Itsellä toiminut todella hyvin puheohjaus, paitsi silloin kun on jäänyt se Irlanti alueeksi ostosten teon jälkeen.

Joo ei... aina ei muista pelistä kuin alkukirjainen tai kansikuvan tyylin ja toiseksi kinect kytketty pois kun se ei vaan toimi jostain ihme syystä minä/huone yhdistelmällä..ja arvaa onko yritetty.. kyllä se peli pitäs löytyä storesta ilman bingiäkin, tommonen käyttäjä ystävällisyys ei menis läpi pikkufirmojen tuotteissa niin miten 10000x suurempi firma ei saa noin yksinkertaista asiaa tehtyä edes lähes vuosi myynnin aloittamisesta.

Kyllähän ne löytyvätkin. Toistaiseksi taitaa löytyä kaikki nimikkeet samasta kuvakeellisesta listasta, varmaan kun nimikemäärä kasvaa laitetaan niitä omiin alikansioihinsa. (En ole varma vaikka näin olisi jo nytkin, toistaiseksi en ole kaivannut yhteistä listaa isompaa jaottelua, nimikkeitä on vielä kuitenkin melko vähän). Tämä lista löytyy games välikehdeltä niinkin eksoottisesta kohtaa kuin show all games tms. (Termit saattaa mennä väärin ulkomuistista heittelen niitä).

Tuo itkeminen siitä ettei löydä jotain mainos banneria tai muuta nostoa enää seuraavalla kerralla on typerää. Kuinka helvetin paljon niitä bannereita pitäisi olla, että kaikki joskus mainostetut asiat saataisiin näkyviin.

Jos Xbox Oneen tulee suomenkielinen puheentunnistus, niin mitenkähän tuo Xbox pitää lausua sille? Äkspoks vai ekspoks vai käykö molemmat?

Tuo itkeminen siitä ettei löydä jotain mainos banneria tai muuta nostoa enää seuraavalla kerralla on typerää. Kuinka helvetin paljon niitä bannereita pitäisi olla, että kaikki joskus mainostetut asiat saataisiin näkyviin.

Hellanlettas, jos niillä _on_ oma feature sivu/alue tuolle comic con jutulle ( videoita raportteja ties mitä) ja sinne ei pääse mistään muualta kuin sen bannerin kautta niin jotain on vikana.

Eli ilmeisesti vain cdon.fi:stä saa Nordic Day One editionin, Microsoftilla on vissiin joku markkinasopimus niiden kanssa, kun Xbox.comissa on Onen varaussivulla linkki sinne. Tuo Fifa 15 ja Forza 5 vähän harmittaa tuossa paketissa. No, ei auta kuin myydä ainakin toinen pois sitten. Ammuntapelejä, kiitos.

Ylös Bottom