Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One [Hype]

Sekä Microsoft että Sony molemmat.
Käsittääkseni sony ei ole alkanut jakaa ilmaisia pelejä konsolisukupolven lopulla ja poistanut patchien maksuja? Yllättävän moni lukemani perusteella luulee, että ilmaisia pelejä jaetaan vielä seuraavalla boxilla.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Yllättävän moni lukemani perusteella luulee, että ilmaisia pelejä jaetaan vielä seuraavalla boxilla.

Itse en ainakaan yllättyisi, jos Microsoft jatkaisi tällä linjalla myös Xbox Onella, mutta tämä toki jää sitten nähtäväksi. Joitain pikkupelejä kärkeen, myöhemmin jopa hyllytavaraa? Onhan sieltä toki tulossa f2p-pelejä, joita jotkut ilmaiseksikin peleiksi jostain syystä kutsuvat, mutta näitä en tietenkään tässä kohtaa tarkoita. Ja ehkä tosin vuokralle näitä pelejä tulisi kuten Sonynkin puolella, eikä kokonaan omaksi, kuten nyt. Eli kun Gold on voimassa, pelit on pelattavissa, sopparin loputtua ei pelejäkään pääsisi pelaamaan.

Kääntäen hullunkurista, että vasta Sonyn hypättyä maksullisen verkkopelaamisen puolelle myös MS:n konttorissa varmaan halutaan hieman parantaa Live Goldin mielekkyyttä, mutta näin sen näkisin kuitenkin olevan. Mielenkiinnolla seuraillaan olisiko minullekin - ei-verkkopelaajalle - vihdoin syy maksaa Goldista. PSN+:n tyyliset kylkijäiset olisivat helposti hyvä syy.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Näköjään jonkinlainen headset lisätty pakettiin.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Harmittaako sinua, että Xbox Onesta poistettiin sisällön käyttöä rajoittavat DRM:t? Nyt on sinun mahdollisuutesi vaikuttaa, sillä netissä kerätään ääniä elektroniseen vetoomukseen Xbox Onen alkuperäisten ominaisuuksien palauttamiseksi:

"This was to be the future of entertainment. A new wave of gaming where you could buy games digitally, then trade, share or sell those digital licenses. Essentially, it was Steam for Xbox. But consumers were uninformed, and railed against it, and it was taken away because Sony took advantage of consumers uncertainty.

We want this back. It can't be all or nothing, there must be a compromise."


http://www.change.org/petitions/microsoft-give-us-back-the-xbox-one-we-were-promised-at-e3-2

Vetoomus löytyi Destructoidin kautta.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Harmittaako sinua, että Xbox Onesta poistettiin sisällön käyttöä rajoittavat DRM:t? Nyt on sinun mahdollisuutesi vaikuttaa, sillä netissä kerätään ääniä elektroniseen vetoomukseen Xbox Onen alkuperäisten ominaisuuksien palauttamiseksi

Tuolla varmasti yli puolet äänistä on tullut Pleikkari puolelta... Koska oikeasti ei kukaan boksi pelaaja tuota halua takaisin!
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Tuolla varmasti yli puolet äänistä on tullut Pleikkari puolelta... Koska oikeasti ei kukaan boksi pelaaja tuota halua takaisin!

Jaa, miksi ei? Itseä drm/alwaysonline ei olisi haitannut yhtään, ja levytön pelaaminen olisi ollut varsin mieluisa ominaisuus. Täytyy muistaa, että osa X1-ennakkotilaajista teki tilauksen ennen kuin takkia oli käännetty, minä mukaanlukien. Kärpäsestä tehtiin härkänen mediassa, ketään omasta boxituttavapiiristä ei häirinnyt nuo uudistukset lainkaan.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Tuolla varmasti yli puolet äänistä on tullut Pleikkari puolelta... Koska oikeasti ei kukaan boksi pelaaja tuota halua takaisin!
Ei välttämättä, ei toi 8-9 tuhatta ole edes luku eikä mikään. Eikä ms muuttaisi konsolia vaan sen takia että muutama tuhat haluaa.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

, ja levytön pelaaminen olisi ollut varsin mieluisa ominaisuus.

Levytön pelaaminen on edelleen mahdollista. Ostat vain kaiken digitaalisesti.

Xbox Onessa on tietääkseni myös sama ominaisuus, kuin PS4, eli pääset pelaamaan peliäsi ennen latauksen loppumista.

Mitään tärkeää ei mielestäni menetetty. Microsoft olisi alkuperäisellä suunnitelmallaan sen sijaan menettänyt paljon pelaajia toisilla kilpailijoille, joten bisneksen kannalta heidän takin kääntö oli hyvin älykäs kompromissi.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Levytön pelaaminen on edelleen mahdollista. Ostat vain kaiken digitaalisesti.

Xbox Onessa on tietääkseni myös sama ominaisuus, kuin PS4, eli pääset pelaamaan peliäsi ennen latauksen loppumista.

Tarkoitin luonnollisesti verkkokampanjaan liittyen, että ostettua fyysistä pelilevyä ei tarvisi asemassa pitää asennuksen jälkeen. Ymmärrän ettei digiversion ostajan tarvi pitää levyä asemassa.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Tarkoitin luonnollisesti verkkokampanjaan liittyen, että ostettua fyysistä pelilevyä ei tarvisi asemassa pitää asennuksen jälkeen.

Levyn pitäminen asemassa ei ole minulle ollut koskaan ongelma ja tuskin enemmistölle konsolipelaajistakaan.
Jos olet lukenut uusimman Pelaajan, markkinoille on jossain vaiheessa saapumassa laite(löytyy lehden sivulta 18), joka välittää konsoliin kaiken tarvittavan tiedon, jotta peliä voi pelata rauhassa(levyn ollessa tämän erillisen aparaatin sisällä. Masiinaan mahtuu levypelejä 10 kappaletta).

Täydellinen aparaatti ihmiselle, joka ei halua poistua sohvalta puuhastellessaan lempiharrastuksensa parissa.

EDIT: Laitteen nimi on Extreme Gamer XG 10.
Tuo on vasta nyky genille suunnattu versio mutta Pelaajalehden mukaan uudelle sukupolvelle ollaan kehittämässä myös omaa "Extremeä".

Kuva:
http://www.ubergizmo.com/2013/06/exeo-entertainment-extreme-gamer-xg-10-disc-changer/
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Levyn pitäminen asemassa ei ole minulle ollut koskaan ongelma ja tuskin enemmistölle konsolipelaajistakaan.
Jos olet lukenut uusimman Pelaajan, markkinoille on jossain vaiheessa saapumassa laite, joka hoitaa levyn laiton konsoliin(ja todennäköisesti poistonkin) itse.

Kyllä, ymmärrän että kaikki eivät välitä siitä, onko levyä siellä asemassa vai ei. MINÄ olin tyytyväinen alkuperäiseen filosofiaan jossa olisin voinut kesken blöröleffan katsomisen hypätä suoraan änärimatsiin kun vastustaja ilmaantuu linjoille. Vaihtamatta levyä kelkassa. En myöskään tarvi laitetta siihen jonka pystyn omilla kätösilläni tekemään, nyt kun siihen pakotetaan siis. En tässä nyt mitenkään hauku ihmisiä joita levy kelkassa ei häiritse, kunhan ilmaisin oman pienen mielipiteeni siitä, että MS:n takinkäännös oli minulle henkilökohtaisella tasolla huono uutinen.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

jossa olisin voinut kesken blöröleffan katsomisen hypätä suoraan änärimatsiin kun vastustaja ilmaantuu linjoille.

En usko, että tuon toteuttaminen on edelleenkään mahdotonta, vaikkei rajoituksia enää ole. Esim. tämä voitaisiin tehdä mahdolliseksi digitaalisten peliversioiden kohdalla. Ei luulisi olevan ylitsepääsemätön ongelma Microsoftin kaltaiselta isolta firmalta.

Uskon, että pelkkä yksi firmispäivitys riittäisi.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Levyn pitäminen asemassa ei ole minulle ollut koskaan ongelma ja tuskin enemmistölle konsolipelaajistakaan.
Jos olet lukenut uusimman Pelaajan, markkinoille on jossain vaiheessa saapumassa laite(löytyy lehden sivulta 18), joka välittää konsoliin kaiken tarvittavan tiedon, jotta peliä voi pelata rauhassa(levyn ollessa tämän erillisen aparaatin sisällä. Masiinaan mahtuu levypelejä 10 kappaletta).

Täydellinen aparaatti ihmiselle, joka ei halua poistua sohvalta puuhastellessaan lempiharrastuksensa parissa.

EDIT: Laitteen nimi on Extreme Gamer XG 10.
Tuo on vasta nyky genille suunnattu versio mutta Pelaajalehden mukaan uudelle sukupolvelle ollaan kehittämässä myös omaa "Extremeä".

Kuva:
Exeo Entertainment Extreme Gamer XG 10 Disc Changer | Ubergizmo
Käsittääkseni ps3 ja boxi versiokin on vasta kehitteillä ja ne esiteltiin E3:ssa. Paljonkohan tolla mahtaa olla hintaa? Eiköhän sen verran, että mieluummin vaihdan vaan ne levyt.
 
Vastaus: Xbox One [Hype]

Comic-Con: The Future of Xbox - IGN aika hauskalta toi omien kasvojen käyttö peleis kuulostaa. Pelistä riippumatta voi omat kasvot ottaa käyttöön, muutakin hyvää tietoa tossa =)

Kunhan saadaan moninpeli puolelle kyseinen ominaisuus niin halleluja! Jo aikoinani Sims pelejä kokeillessani mietin, että miksi ei voi web kameralla vain ottaa kuvaa omista kasvoista ja peli muokkaisi hahmon minulle. Skyrimissä ynnä muissa ei ominaisuu juuri kiinnostaisi, koska itse ainakin pelaan 99% ajasta first person -kuvakulmalla, eikä kukaan minua olisi näkemässä.

Mutta moninpeleissä olisi suurtakin hupia etsiä niitä paria tuttua Tanakka Tonia ja Hujoppi Harria, ja iskeä takaa päin puukko kylkeen katsoen toisen kauhistunutta ilmettä (bf3 puukotusanimaatio)! Realistisuuttakin toisi peleihin, jos siellä omilla vartalon muodoilla liikuttaisiin. Kasvattaisi tosin harmaita hiuksia, jos olisi ylimääräistä kertynyt vyötärölle :D Helpompi maalitaulu niin luodeille kuin vittuilulle :p Jos kyseisiä ominaisuuksia ei Playstation eye:lle käännetä, niin kaatteliseksihan tässä tulee boksin hankkijoille tässä asissa :D
 
Ylös Bottom