Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

No nyt se x1 sitten tuli..harmillisesti tilatut pelit ei kerinneet yhtä nopeasti :(

Aatokset kinectistä..samaa paskaa kuin edeltäjä, yhtä huterat liiketunnistukset ja äänikomennot ei normi äänellä toimi (4m matkaa sensoriin) kompastuskivi on jo sana xbox, voi ziisun miten monella tavalla ja äänellä tuota on yritetty, osuma noin 1:50... sitten kun sen saa niin alkaa paremmin mutta homma menee komentamiseksi eikä puhumiseksi.

Kumma kun mulla riittää ihan normaali puheääni. Siirtymät menee ihan tarpeeksi jouhevasti.
Tosin etäisyys on pari metriä. Sille kelpaa hyvä suomirallienglanti, kunhan ei lausu Suomeksi esim."äxbox" vaan"exbox".
Mutta eihän tuota äänikomentelua tulla käyttämään kuin harvoin huvikseen.
Padilla kulkee paljon paremmin.

Muuten todella tyytyväinen koneeseen. Hiljainen kuin mikä.
 
Vastaus: Xbox One

Et sitten ole perehtynyt yhtään tähän import juttuun...jos sulla on laillinen luottokortti niin sillä et voi ostaa kuin luottokorttin osoitteen kauppapaikasta eli suomesta...ja suomessahan ei ole kauppapaikkaa vielä kuukausiin.

Voitko valaista millä tavalla meikäläisen luottokortti on laiton, koska ostin sillä ongelmitta Forzan Irlannin kauppapaikalta? Osoitteeni on Suomessa.
 
Vastaus: Xbox One

Kumma kun mulla riittää ihan normaali puheääni. Siirtymät menee ihan tarpeeksi jouhevasti.
Tosin etäisyys on pari metriä. Sille kelpaa hyvä suomirallienglanti, kunhan ei lausu Suomeksi esim."äxbox" vaan"exbox".

Muuten todella tyytyväinen koneeseen. Hiljainen kuin mikä.

Joo en tiiä mikä tuossa on..testivideo kuulosti 4m päästä oudosta ja metalliselta ja 2m päästä aika kovalta..plasma tv surisee ja ilmalämpöpumppu hurisee hieman huoneessa mutta on vaan tiukkaa koko xbox sanonta :-/
 
Vastaus: Xbox One

Itse linkitin PayPal tilin Irlannin xbox.com:iin ja sillä ostelin pari peliä. Hyvin toimi.
 
Voitko valaista millä tavalla meikäläisen luottokortti on laiton, koska ostin sillä ongelmitta Forzan Irlannin kauppapaikalta? Osoitteeni on Suomessa.

Kuis moinen onnistu??? Mikä kortti? Ennakkoonhan eri tahot mainitsi että luottokortin on oltava rekisteröity kauppapaikka maahan!!

Itse linkitin PayPal tilin Irlannin xbox.com:iin ja sillä ostelin pari peliä. Hyvin toimi.

Ok eli tuommonen on siis nykyään mahdollista.. kätevää!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Kuis moinen onnistu??? Mikä kortti? Ennakkoonhan eri tahot mainitsi että luottokortin on oltava rekisteröity kauppapaikka maahan!!

Ihan normaali Mastercard. Näin tekivät mutta pitihän se kokeilla, kun ei Live-tilillä olevilla rahoilla osto onnistunut ja PayPal -vaihtoehdosta en ollut vielä tietoinen.
 
Vastaus: Xbox One

Xbox supportti kertoo että suomessa ei vois käyttää paypallia??? No anyway kokeilen tuota kyllä..
 
Mulla on toi usa region joten voitteko selittää tyhmälle että mitä mun pitää tehä, siis sellaset yksinkertaset ohjeet... :rolleyes:

Täytyykö mun luoda uus tunnus tonne xoneen että toimii...

Itse linkitin PayPal tilin Irlannin xbox.com:iin ja sillä ostelin pari peliä. Hyvin toimi.

Miten sä ton teit??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Joo ei suomen xbox.com:ssa, mutta irlannin voi.

Mene sinne jollain sellaisella selaimella missä ei ole mitään muistissa, koska se ohjaa sut automaagisesti suomen com:iin.
http://www.xbox.com/en-IE#fbid=rRwfPk0O-Sa

Ja sitten tietysti Onen region pitää olla Irlanti.

Mihinkäs siulla on sitten live tunnari alunperin laitettu? Itselläni on Suomi. Kokeilin nimittäin x1:llä (jenkki region) suoraan vaihtaa payment optiota ja ei tule edes paypallia vaihtoehdoksi..ja nyt ei ollut livekirjaus netissä jotenkin toiminnassa..herjasi selaimella virhettä kun yritin profiilin tietoja katsella.
 
Vastaus: Xbox One

Mihinkäs siulla on sitten live tunnari alunperin laitettu? Itselläni on Suomi. Kokeilin nimittäin x1:llä (jenkki region) suoraan vaihtaa payment optiota ja ei tule edes paypallia vaihtoehdoksi..ja nyt ei ollut livekirjaus netissä jotenkin toiminnassa..herjasi selaimella virhettä kun yritin profiilin tietoja katsella.

Ihan Suomi tunnarilla menin sinne Irlannin com:iin.
En tiiä yhtään toimiiko tuo jenkkilässä.
Onkos sun pakko pitää se jenkkiregion?
 
Ihan Suomi tunnarilla menin sinne Irlannin com:iin.
En tiiä yhtään toimiiko tuo jenkkilässä.
Onkos sun pakko pitää se jenkkiregion?

No ei toki, kokeilen huomenissa tuota paypal juttua ensin jenkkeihin ja sitten irkkuihin... irlannin asetuksella ei tainnut olla sitten kinect tukea vai? Vai oletko ostosten jälkeen vaihtanut kinectin takia regionia?
 
Vastaus: Xbox One

Mulla on toi irlannin region mut kun meen tuola sivulla my account niin tulee virhe että:
Uh oh... that shouldn't have happened.
It appears you've found a glitch in the system.

Niin, ja ei antanu irlannin region sitä paypal vaihtoehtoa...
 
Vastaus: Xbox One

Mulla on toi irlannin region mut kun meen tuola sivulla my account niin tulee virhe että:
Uh oh... that shouldn't have happened.
It appears you've found a glitch in the system.

Niin, ja ei antanu irlannin region sitä paypal vaihtoehtoa...

Samaa virhettä minullakin ainakin jenkki, enkku ja suomi sivustoissa..
 
Vastaus: Xbox One

Milläs konstilla tuolta pystyy ostamaan pelin, kun ei voi laittaa luottokortin tietoja kun kysyy statea?
Vinkkinä muuten että Amazonia halvempia kortteja myy mm shopto.net. 50 punnan kortti maksaa 47 puntaa (huom, kannattaa maksaa puntina ja semmoisella kortilla joka ei veloita valuutanvaihtopalkkiota, esmes OP:n kortit on tämmöisiä).
http://www.shopto.net/video games/download/DWNLD33709-microsoft-xbox-live-gift-card-uk-50-gbp
Hehe, 3 punnan säästö jipii! (koodi tulee muuten sähköpostilla välittömästi)
Tosin, Zavvissa on next gen 5 punnan kampanja, jossa jokaisesta next gen pelistä lähtee hinnasta 5 puntaa pois ja lähtöhinnat näyttäisi olevan aika samat mitä on liven storessa. Silloin tosin joutuu odotteleen sen ~viikon että peli tulee perille.

Aatokset kinectistä..samaa paskaa kuin edeltäjä, yhtä huterat liiketunnistukset ja äänikomennot ei normi äänellä toimi (4m matkaa sensoriin) kompastuskivi on jo sana xbox, voi ziisun miten monella tavalla ja äänellä tuota on yritetty, osuma noin 1:50... sitten kun sen saa niin alkaa paremmin mutta homma menee komentamiseksi eikä puhumiseksi.
Mulla täysin vastakkaiset kokemukset, äänikomennot toimii 49/50 kerrasta. Mutta mä luulen että toi 4m saattaa olla siinä rajamailla että Kinect edes tunnistaa sua. Muistan jonkun videon jossa tyyppi käveli kohti konetta ja hän ilmestyi Kinectin tunnistuskuvaan kuin tyhjästä...arvioisin että tuossa ilmestymiskohdassa etäisyyttä oli noin 4 metriä. Tuo siis kuvan suhteen. Mutta mä arvelen että mikrofoneillakin on tietty etäisyy mistä kuulevat sut, oma etäisyys noin 2.5 metriä ja ihan normaali puheääni rekisteröityy hyvin.
 
Vastaus: Xbox One

Mut saanko tällä laitettua rahaa tonne xboxiin, siis sillälailla että saan ostettua sen forza 5 pelin?? http://xboxlivekortti.com/xbox-gift-card-50
En pysty suositteleen kauppaa kun ihan outo, ekaa kertaa näen.
Kaiken järjen mukaan missä tahansa lisätyt eurot toimivat niissä storeissa jotka käyttävät euroja (Saksa, Ranska, Irlanti, Espanja, Portugali...), mutta en pysty varmaksi sanomaan. 87% varmuudella. Noin suurinpiirtein.
 
Ylös Bottom