Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Supportin ohjeiden mukaan paypallin lisäys onnistui vihdoin commerce.microsoft.com osoitteessa.

No nyt toimii!! Tattis!!:D

Kuinkas muuten kun eilen ostin sen 25€ lahjakortin niin tuola oma acco sivulla näytti tili nollaa, mutta boxissa se kyllä näkyy???

Edit: Sielä olikin kolme acco tiliä eli, Irlanti Usa ja Suomi. Ja tuola Irlanti tilillä on sitä rahaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

No nyt se x1 sitten tuli..harmillisesti tilatut pelit ei kerinneet yhtä nopeasti :(

Aatokset kinectistä..samaa paskaa kuin edeltäjä, yhtä huterat liiketunnistukset ja äänikomennot ei normi äänellä toimi (4m matkaa sensoriin) kompastuskivi on jo sana xbox, voi ziisun miten monella tavalla ja äänellä tuota on yritetty, osuma noin 1:50... sitten kun sen saa niin alkaa paremmin mutta homma menee komentamiseksi eikä puhumiseksi.

Sun pitää kalibroida se Kinect uudelleen siten, että boksin pyytäessä ääntä laitat volumet kaakkoon ja kun boksi sanoo, että liian lujaa, niin vähennät sen verta että ok.
 
Vastaus: Xbox One

Pelasin hetken Forzaa "Irlannin" puolella ja sit vaihdoin Usan puolelle, niin peli jatku samasta kohtaa. Joten täytyy todeta että sillä ei oo merkitystä että mistä sen ostaa ja millä regionilla sit pelaa!
 
Vastaus: Xbox One

Pelasin hetken Forzaa "Irlannin" puolella ja sit vaihdoin Usan puolelle, niin peli jatku samasta kohtaa. Joten täytyy todeta että sillä ei oo merkitystä että mistä sen ostaa ja millä regionilla sit pelaa!

Näyttää siltä että kaikkea hauskaa ei siis ole kielletty. :)

Kiitos testeistä, hyödyllistä saada vahvistus!
 
Vastaus: Xbox One

Onko kukaan ostanut tuohon Killer Instinctiin Combo Breaker bundle tai Ultra Combo bundlea? Halvimmaksi tulee varmaan ostaa USA:n kauppapaikalta? Vai onko tuolla mitään merkitystä mistä sen ostaa, kun kerran ei ole mahdollista suomesta hommata. Tuokin kaiken järjen mukaan lasketaan DLC:ksi niin onkohan tuo sitten aluelukittu? Tuonhan voisi joku ostanut testata vaihtamalla maata.
 
Vastaus: Xbox One

Vaikuttaa kyllä parin päivän pelailuilla ihan pätevältä laitteelta. Alun ihmettelyt äänikomentojen kanssa vaihtuivat tyytyväisyyteen kun vaihdoin localeksi Uk:n Irlannin sijaan. Hyvin toimivat äänikomennot, hieman vielä hakemista oman äänitason kanssa, tulee boxille puhuttua kuin vanhalle ihmiselle, kovaa ja hitaasti. Käskyt toimivat todella hyvin ja valikot vaihtuvat vikkelään. Ainoa käsky mitä en saa toimimaan on storeen meno, vaikka olen monella tapaa yrittänyt lausua "xbox, go to store". Pelinä on ollut tässä vaiheessa vain Battlefield 4, asennus oli kohtuu nopea, sillä aika nopeasti pääsin yksinpelin kimppuun, olisiko muutama minuutti mennyt, ehti hyvin pelikaffeet keitellä. Kun peli on asentunut kokonaan, on kone todella hiljainen ja peli käynnistyy todella nopeasti, ja kaiken lisäksi näyttääkin todella hyvältä, vaikka kyseessä onkin ensimmäisiä next-gen pelejä.
 
Vastaus: Xbox One

Onko kukaan ostanut tuohon Killer Instinctiin Combo Breaker bundle tai Ultra Combo bundlea? Halvimmaksi tulee varmaan ostaa USA:n kauppapaikalta? Vai onko tuolla mitään merkitystä mistä sen ostaa, kun kerran ei ole mahdollista suomesta hommata. Tuokin kaiken järjen mukaan lasketaan DLC:ksi niin onkohan tuo sitten aluelukittu? Tuonhan voisi joku ostanut testata vaihtamalla maata.

Kellään ei taida olla tästä tarkempaa tietoa? Olen linkittänyt paypall tilin gamertagiin ja X360 toimii hyvin. Kuitenkaan uudella boxilla ei löydä tuota paypalia. Ainut vaihtoehto on lisätä uusi luottokortti. Olen kokeillut USA:n UK:n kauppapaikkoja, eikä tunnu auttavan. Poistin myös gamertagin Onesta ja latasin uudestaan, mutta ei ollut apua. Auttakaahan miestä mäessä, kiva olisi jotain päästä pelailee, kun nyt olen pelkästään digitaalisten latausten varassa.
 
Vastaus: Xbox One

Onko kukaan vielä kuullu mistään puskaradiosta että saako Fanatechin ratit toimimaan täs boxis? Tiedän että virallista tukea ei oo (mut toivottavasti tulee!)
 
Vastaus: Xbox One

Onko kukaan ostanut tuohon Killer Instinctiin Combo Breaker bundle tai Ultra Combo bundlea? Halvimmaksi tulee varmaan ostaa USA:n kauppapaikalta? Vai onko tuolla mitään merkitystä mistä sen ostaa, kun kerran ei ole mahdollista suomesta hommata. Tuokin kaiken järjen mukaan lasketaan DLC:ksi niin onkohan tuo sitten aluelukittu? Tuonhan voisi joku ostanut testata vaihtamalla maata.

Kellään ei taida olla tästä tarkempaa tietoa? Olen linkittänyt paypall tilin gamertagiin ja X360 toimii hyvin. Kuitenkaan uudella boxilla ei löydä tuota paypalia. Ainut vaihtoehto on lisätä uusi luottokortti. Olen kokeillut USA:n UK:n kauppapaikkoja, eikä tunnu auttavan. Poistin myös gamertagin Onesta ja latasin uudestaan, mutta ei ollut apua. Auttakaahan miestä mäessä, kiva olisi jotain päästä pelailee, kun nyt olen pelkästään digitaalisten latausten varassa.

Mulla onnistui Visalla maksu suoraan jenkkikauppapaikallakin Paypalin lisäämisen jälkeen, se kaivoi siihen automaattisesti Paypal-tilin feikki-jenkkiosoitteen (sama osoite ja postinumero kuin Suomessa, mutta kaupunki ja osavaltio postinumeron perusteella Jenkeistä) kun lisäsin uuden kortin. Killer Instinctin jenkkistoresta ostettu DLC-paketti näyttäisi toimivan myös ainakin en-GB localella pikaisen testin perusteella.

Tosiaan Kinectiä varten kannattaa ottaa suosiolla en-US tai en-GB -locale ja kalibroida voluumit täysillä. Ei meinannut itselläkään alkuun toimia kun olin kalibroinut liian hiljaisella, mutta nyt toimii loistavasti.
 
Vastaus: Xbox One

17.12. olisi tarkoitus ulostaa Xbox Onea käsittelevä podcast-jakso, vieraaksi saimme Microsoftilta Killin. Sovittiin että jos lukijoilla on kysymyksiä, voisin keräillä niitä ja lähetellä ajoissa luettavaksi. Elikkäs jos on jotain mitä haluatte aiheesta Killiltä (tai keneltä vaan) kysyä, niin antaa paukkua 9.12. saakka, sen jälkeen kerään kysymykset ja pistän mailatan eteenpäin.
 
Vastaus: Xbox One

Näköjään jenkeistä napattu netflix sovellus toimii hyvin suomi tilauksella ja vielä suomeksi :) Valikoimakin on toki tuttu suomiversio..
 
Vastaus: Xbox One

Tv kuvan läpivienti tuli testattua. Saunavision boxin ulostulo 1080i ja x1 kyllä sumentaa tuossa moodissa tulevaa kuvaa huomattavasti telkkuun verrattuna. Kuten jo mainittu niin 50hz kuva 60hz moodissa aiheuttas ns. mikronykimää ja varsinkaan alkuperältään 25/50hz materiaalissa pannaus ei ole tasaista.

Jotain ongelmaa oli myös kuvan jäätymisenä/tippumisena joskus kun käytin saunavision valikoita..en keksi syytä tähän..

Kokeilin myös DVD toistoa, siinä sama ongelma, suuret liikkeet nykii hieman ja sitten vielä yksi outous värisyvyydessä...ainakin mustan taso toistetaan levyltä sellaisenaan eli videotasolla ja x1 ei sovita tätä konsolissa käytettyyn mustan tasoon. Lopputulos on että leffan musta on harmaata.
 
Vastaus: Xbox One

Mitähän ihmettä minun xbox accountissa oikein on... tuolla commerce.microsoft.comissa kävin tosiaan paypallin lisäämässä (luottokortti oli jo siellä) niin x1 kun meinaan ostaa powerstar golfin niin rupeaa kyselemään että lisää luottokortti...mitä hemmettiä? Ja sama jos yritän xbox.comin kautta ostaa samaisen pelin niin taas kyselee että lisää luottokortti ka missään ei voi valita olemassaolevaa tai paypallia.. minulla ei siis näy mitään maksuvälineitä x1:llä...miten teillä muilla kaikkinensa meni tuo maksusysteemi? (Jenkki regionilta yritän ostaa kun on halvinta)
 
Vastaus: Xbox One

Ja sama jos yritän xbox.comin kautta ostaa samaisen pelin niin taas kyselee että lisää luottokortti ka missään ei voi valita olemassaolevaa tai paypallia.. minulla ei siis näy mitään maksuvälineitä x1:llä...miten teillä muilla kaikkinensa meni tuo maksusysteemi? (Jenkki regionilta yritän ostaa kun on halvinta)

Luottokorttisi on varmaankin rekisteröity muualla kuin Yhdysvalloissa sijaitsevaan osoitteeseen?
 
Vastaus: Xbox One

PayPal-tilisi on varmaankin rekisteröity muualla kuin Yhdysvalloissa sijaitsevaan osoitteeseen?

No niin on mutta on taatusti muillakin jotka on saaneet tuon toimimaan...ongelman ydin lienee se että minun account tieto ei nyt etene xbox.comiin..siellä pukkaa virheviestiä jos yritän account tietoja katsella.

Edit: paypal kyllä toimii ja näkyy jos yritän ostaa xbox.comista vaikka tarjouspelin x360:lle.. mutta x1 peleissä herjaa vaan että 'add credit card'..
 
Vastaus: Xbox One

No niin on mutta on taatusti muillakin jotka on saaneet tuon toimimaan...ongelman ydin lienee se että minun account tieto ei nyt etene xbox.comiin..siellä pukkaa virheviestiä jos yritän account tietoja katsella.

Edit: paypal kyllä toimii ja näkyy jos yritän ostaa xbox.comista vaikka tarjouspelin x360:lle.. mutta x1 peleissä herjaa vaan että 'add credit card'..

Koita lisätä konsolilta peliä ostettaessa uusi luottokortti, ainakin minulla se kaivoi sitten automaattisesti tuota Paypalia varten commerce.microsoft.comissa syötetyn jenkkiosoitteen ja kortti kelpasi mukisematta.
 
Ylös Bottom