Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Kuuluuko teillä muilla ohjaimista semmosta jännää voimakasta ääntä silloin kun ohjain tärisee? Hyvin kyllä lähti käyntiin tämä Xbox urani, menee ihan hukkaan tämä ensimmäinen Xbox Live kuukausi kun jouduin ohjaimen palauttamaan. :mad:
 
Vastaus: Xbox One

Pelit voi toiveiden mukaan tallentaa ulkoiselle kovolle.

Ja mikä tärkeintä, myös asentaa. Nopeudestakaan ei ulkoisen levyn käytön pitäisi olla kiinni, kun tuetaan USB3-levyjä. Kuvassa näkyy X1:een liitettynä samaan aikaan 4 ja 2 teran ulkoiset levyt, joten tallennustilakaan ei lopu heti kesken.

Kuulostaa melkeinpä höveliltä, että ulkoiselle levylle asennetut pelit toimivat sellaisinaan myös kaverin konsolilla. Tietty tämä vaatii pelien omistajan Live-tilillä kirjautumisen (tai optisen levyn käyttämistä asemassa).
 
Vastaus: Xbox One

Kuulostaa melkeinpä höveliltä, että ulkoiselle levylle asennetut pelit toimivat sellaisinaan myös kaverin konsolilla. Tietty tämä vaatii pelien omistajan Live-tilillä kirjautumisen (tai optisen levyn käyttämistä asemassa).
Ehkäpä tässä on paikkailtu sitä huhuttua kaverille pelien lainailua, jonka digiversio romuttui.
 
Vastaus: Xbox One

1. Kaikki tulee toimimaan normaalisti, mistä laitteen ostatkaan.



2. Kinectillä tekee paljonkin, äänikomennot toimivat oikeasti suht rallienglannillakin ja kyllä se kasvot tunnistaa aika nätisti. Ei se turha vehe ole lainkaan.



3. Luulisin että koskee vain uusia gamertageja, mutta takuuseen en mene.

Edit: Ja kiitos Tapatalkin, vastasin näemmä ikuwanhaan viestiin.
 
Vastaus: Xbox One

Mitä veikkauksia kfiniläisillä on, tuleeko Cortana windows-luureihin myös Suomessa? Lähinnä mietin, että olisiko taustalla samaa teknikkaa (puheentunnistus) kuin tulevassa Xboxin suomipäivityksessä?
 
Vastaus: Xbox One

Mitä veikkauksia kfiniläisillä on, tuleeko Cortana windows-luureihin myös Suomessa? Lähinnä mietin, että olisiko taustalla samaa teknikkaa (puheentunnistus) kuin tulevassa Xboxin suomipäivityksessä?

Ihmettelen suuresti jos ei tule. Niin kauan on MS kuitenkin hautonut noita suomenkielen äänikomentoja (X360 Kinectistä lähtien).

Mutta jos pistetään taas jalat maahan nii Suomi on kuitenkin aika pieni markkina-alue, että saas nähdä miten käy. Itselläni Cortana jo käytössä, mutta kolmannella kotimaisella.

Itse odotan innolla Xbox Onen suomenkielisiä äänikomentoja!
 
Vastaus: Xbox One

En jaksa uskoa että suomenkieliset äänikomennot ehtisivät julkaisuun. Ei siellä ole vieläkään äänikomentoja tarjolla edes kaikissa englannin kielisissä maissa.

Kyllä nuo äänikomennot kotimaisellakin maittaisivat. Niitä tulee käytettyä huomattavan paljon jo englanniksi. Kieli vaan ei meinaa taipua hyväksyttävästi kaikkiin sanoihin, internet brauwseeööörh...
 
Vastaus: Xbox One

En jaksa uskoa että suomenkieliset äänikomennot ehtisivät julkaisuun. Ei siellä ole vieläkään äänikomentoja tarjolla edes kaikissa englannin kielisissä maissa.

Kyllä nuo äänikomennot kotimaisellakin maittaisivat. Niitä tulee käytettyä huomattavan paljon jo englanniksi. Kieli vaan ei meinaa taipua hyväksyttävästi kaikkiin sanoihin, internet brauwseeööörh...

Noh itse odotan positiivisin mielin. Tiedän, että on jo kuitenkin työn alla ja kyse on vaan tosiaan siitä, ehtiikö syyskuuksi.

Onhan se aina helpompi kun pääsee kotimaisella komentelemaan!
 
Vastaus: Xbox One

Kuuluuko teillä muilla ohjaimista semmosta jännää voimakasta ääntä silloin kun ohjain tärisee? Hyvin kyllä lähti käyntiin tämä Xbox urani, menee ihan hukkaan tämä ensimmäinen Xbox Live kuukausi kun jouduin ohjaimen palauttamaan. :mad:

Itsekin tuota tärinän voimakkuutta ihmetellyt alusta asti. Varsinkin Trialsissa välillä tuntuu, että lähtee oikea käsi irti, kun tulee korkealta alas. Liekö tehty tarkoituksella vai onko viallinen ohjain? Eipä sitä viitsisi alkaa turhaan palautellakaan. Joku voimakkuuden säätömahdollisuus olisi kyllä ohjaimessa paikallaan.

Kakkosohjain olisi myös hieman hakusessa. Play-Asialla näyttäisi olevan ohjain+lataussarja 43,80€, samaan hintaan lähtee myös pelkkä ohjain. Onko kellään kokemuksia puljusta + toimitusajoista? Onko joku törmännyt halvempaan hintaan muualla? Lataussarjalle ei ole niinkään tarvetta, paitsi jos "ilmaiseksi" saa.
 
Vastaus: Xbox One

Play-asiasta kun ostat niin saattaa tulla ALV päälle. Jos tulli on tarkkana.
 
Vastaus: Xbox One

Itsekin tuota tärinän voimakkuutta ihmetellyt alusta asti. Varsinkin Trialsissa välillä tuntuu, että lähtee oikea käsi irti, kun tulee korkealta alas. Liekö tehty tarkoituksella vai onko viallinen ohjain? Eipä sitä viitsisi alkaa turhaan palautellakaan. Joku voimakkuuden säätömahdollisuus olisi kyllä ohjaimessa paikallaan.


Itse veikkaan rikkinäistä ohjainta, itsellä tärinätoiminto toimi ihan normaalisti alussa kunnes se rupesi hurisemaan kovempaa kuin vanha Xbox 360. Lähetin tuon ohjaimen takaisin jo myyjälle ja toivon että en kuvitellut vain tuota tärinä vikaa. Kuunnelkaapas muut ohjaimianne kun ne tärisee, kuuluuko sieltä samaan aikaan pieni "moottorin" ääni?
 
Vastaus: Xbox One

Kyselisin sellaisesta asiasta että miten saan Visa Electronin toimimaan Xbox Onella? Xboxin maaksi on asetettu Jenkit mutta yritin lisäillä Electronia siihen käyttäjätiliin mutta se ei jostain syystä hyväksynyt sitä vaikka laitoinkin osoitteeksi New Yorkin tjsp.
 
Vastaus: Xbox One

Kyselisin sellaisesta asiasta että miten saan Visa Electronin toimimaan Xbox Onella? Xboxin maaksi on asetettu Jenkit mutta yritin lisäillä Electronia siihen käyttäjätiliin mutta se ei jostain syystä hyväksynyt sitä vaikka laitoinkin osoitteeksi New Yorkin tjsp.

Riippuen pankista sun täytyy pistää Electronin verkkomaksu päälle verkkopankista. Niin mun piti tehdä aikoinaan Nordean kortin kanssa.
 
Vastaus: Xbox One

Riippuen pankista sun täytyy pistää Electronin verkkomaksu päälle verkkopankista. Niin mun piti tehdä aikoinaan Nordean kortin kanssa.
Siis kyllä tuo mun Electron on toiminu kaikissa muissa verkkopalveluissa vaikka kuinka monta vuotta mutta luulen että tämä juttu liittyy vain ihan siihen että pitää tunkea noita sijaintitietoja siihen ja Xbox Onea ei Suomessa vielä ole virallisesti julkaistu.
 
Vastaus: Xbox One

Siis kyllä tuo mun Electron on toiminu kaikissa muissa verkkopalveluissa vaikka kuinka monta vuotta mutta luulen että tämä juttu liittyy vain ihan siihen että pitää tunkea noita sijaintitietoja siihen ja Xbox Onea ei Suomessa vielä ole virallisesti julkaistu.

Voi ehkä ollakin. Itse sain kyllä lisättyä ihan ilman mitään ongelmia! Minulla oli käytössä osoite Alaskasta tosin!
 
Vastaus: Xbox One

Kyselisin sellaisesta asiasta että miten saan Visa Electronin toimimaan Xbox Onella? Xboxin maaksi on asetettu Jenkit mutta yritin lisäillä Electronia siihen käyttäjätiliin mutta se ei jostain syystä hyväksynyt sitä vaikka laitoinkin osoitteeksi New Yorkin tjsp.

Itse olen jo parit pelit ostanut Onen marketplacelta danske bankin Electronilla ilman ongelmia. Sijainti tiedoissa mulla on Dublin, Irlanti ja muuten täysin oman katuosoitteen Suomesssa laitoin lukuunottamatta postinumeroa koska siihen saa laitettua vaan kaksi numeroa joten laitoin siihen oman postinumeron kaksi ekaa numeroa ja se oli sitten siinä. Kaikki ostokset on sujunut täysin ongelmitta.
 
Vastaus: Xbox One

Kyselisin sellaisesta asiasta että miten saan Visa Electronin toimimaan Xbox Onella? Xboxin maaksi on asetettu Jenkit mutta yritin lisäillä Electronia siihen käyttäjätiliin mutta se ei jostain syystä hyväksynyt sitä vaikka laitoinkin osoitteeksi New Yorkin tjsp.

Ei onnistu minullakaan enää Visan lisäys jenkki kauppapaikalle ja kaikenlisäksi PayPal lakkasi myös toimimasta vaikka sillä olen aiemmin onnistunut ostamaan, sama juttu myös UK kauppapaikalla. Itselläni toimii nuo enää ainoastaan Irlannin storessa :mad:

NeoGafin forumeilla oli juttua että Microsoft päivityksien yhteydessä ruvennut estämään noita kikkailuja joten johtunee tuosta ettei enää onnistu.

Itse hommasin kuitenkin noita dollari cardeja G2A.comista ja syöttelin vain koodit US Storeen ja hyvin toimii myös tuolla tavalla ja saa nauttia halvemmista hinnoista.
 
Vastaus: Xbox One

Miten hyvin Xone suoriutuu blu-ray toistosta? Konsoli on itsellä harkinnassa ja todennäköisesti hankinnan jälkeen joudun siirtämään PS3:n syrjään, joka tällä hetkelle suorittaa leffan pyörittämisen.

Eli millaisia kokemuksia löytyy leffa käytöstä ja mahdollisesti kaukosäätimestä?
 
Ylös Bottom