Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Mulla kadottaa boksi aina wlan yhteyden kun konsolin sammuttaa. Päälle laitettaessa täytyy luoda yhteys uudestaan. Ennen ei tätä tehnyt.
 
Vastaus: Xbox One

Ja lisää huolia ja murheita.

Vaimo osti mulle yllätyksenä pelituolin, jossa on sisäänrakennetut kaiuttimet.
Ongelmana on, että siinä on ainoastaan RCA liitännät. In & Out. Sitte televisiona on LG (Malli: 42PA450T). Onkohan mahdollista saada jotenkin kuulumaan tuosta tuolin kaiuttimista peliäänet? Oon liitellyt RCA kaapelilla, mutta mitään ei kuulu.
 
Vastaus: Xbox One

Ja lisää huolia ja murheita.

Vaimo osti mulle yllätyksenä pelituolin, jossa on sisäänrakennetut kaiuttimet.
Ongelmana on, että siinä on ainoastaan RCA liitännät. In & Out. Sitte televisiona on LG (Malli: 42PA450T). Onkohan mahdollista saada jotenkin kuulumaan tuosta tuolin kaiuttimista peliäänet? Oon liitellyt RCA kaapelilla, mutta mitään ei kuulu.
Onkohan nuo TV:ssä olevat RCA paikat OUT paikkoja? Eli ne lähettävät ääntä, eikä IN paikkoja josta ne vastaanottavat ääntä. Ainakaan nykyisissä Samsung telkuissa ei taida enää olla RCA paikkoja joista saisi ääntä lähetettyä, vaan pelkästään RCA paikat josta TV vastaanottaa ääntä.

Mutta jos ne RCA paikat TV:ssä on OUT paikkoja, niin kato jos jossain TV:n ääniasetuksissa on kohta josta valitaan kaiuttimet jota haluat TV:n käyttävän. Eli joko TV:n kaiuttimet tai ulkoiset kaiuttimet(TV:seen erikseen liitetyt kaiuttimet).

Tai sitten jos TV:stä löytyy kuulokepaikka niin esim. tälläinen johto saattaisi toimia.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/3344/ncc/Fuj-tech-2-x-RCA-3-5-mm-audiokaapeli-5-0-m
 
Vastaus: Xbox One

Onkohan nuo TV:ssä olevat RCA paikat OUT paikkoja? Eli ne lähettävät ääntä, eikä IN paikkoja josta ne vastaanottavat ääntä. Ainakaan nykyisissä Samsung telkuissa ei taida enää olla RCA paikkoja joista saisi ääntä lähetettyä, vaan pelkästään RCA paikat josta TV vastaanottaa ääntä.

Mutta jos ne RCA paikat TV:ssä on OUT paikkoja, niin kato jos jossain TV:n ääniasetuksissa on kohta josta valitaan kaiuttimet jota haluat TV:n käyttävän. Eli joko TV:n kaiuttimet tai ulkoiset kaiuttimet(TV:seen erikseen liitetyt kaiuttimet).

Tai sitten jos TV:stä löytyy kuulokepaikka niin esim. tälläinen johto saattaisi toimia.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/3344/ncc/Fuj-tech-2-x-RCA-3-5-mm-audiokaapeli-5-0-m

Siis sepä siinä onkin, että ovat ainoastaan IN paikkoja. Mun käsityksen mukaan tuossa töllössä on ainoastaan Optinen ääni lähtö? En sitten tiedä miten saan sen liitettyä tohon RCA penkkiin :) Tuossa vielä linkki töllöön.

http://www.lg.com/fi/televisiot/lg-42PA450T-televisiot
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Onko tv:ssä kuulokeliitäntä? Jos kytkee kuulokeliitäntään johdon, jonka toinen pää on 3,5mm plugi ja toinen pää 2x rca.
 
Vastaus: Xbox One

oisko dashboard previewta tarjolla?
Kuulemma ininät poistuu viimesimmällä updatella... haluaa kokeilla
 
Vastaus: Xbox One

Äsken kävi UPS:n kaveri hakemassa paketin, joten nopeeta toimintaa ainakin sen osalta (eilen tein noutotilauksen netissä). Pyyhkyityykähän kovalevyltä kaikki tavarat korjauksessa tai jos konsoli vaihdetaan uuteen, niin tuskin kopioivat tiedostoja? Onpahan boksille sitten hommia heti saapuessa, jos pitää tuo reilu pari sataa gigaa ladata takasin :D

Päivitystä tilanteeseen, eli viime viikon maanantaina alkuiltapäivästä kävi UPS hakemassa konsolin. Konsoli matkasi Tanskan kautta Saksaan, jossa kolmen eri kaupungin kautta päätyi sitten Tsekkiin perjantaina iltapäivällä. Tänään aamupäivällä tuli sähköposti, että konsoli on paluumatkalla :eek: Tehdäänkö tuolla viikonloppunakin töitä, vai tuomittiinko konsolini samantien, että tuota ei voi korjata ja nyt sieltä tulee uutta tilalle?

E: Näköjään se oli vain sähköposti, että rahtikirja on luotu vaikka ei se mihinkään ole lähtenyt. Ainakaan UPS:n seuranta ei ole lähtenyt käyntiin. Kai siellä sitten oikeasti korjataan jotain.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Mistäs nykyään saa parhaalla kurssilla valuuttaa omalle M$-tilille (suomi)? Ennen kun niitä pisteitä sai hyvään hintaan jostain niin mitens nyt?
 
Vastaus: Xbox One

Mistäs nykyään saa parhaalla kurssilla valuuttaa omalle M$-tilille (suomi)? Ennen kun niitä pisteitä sai hyvään hintaan jostain niin mitens nyt?


http://cardscodes.com/Microsoft_50_EUROPE-223.html

Tuollaisen löysin, 44 eurolla saat 50€ MS tilille.

Olen tuolta sivulta ostanut Live Gold jäsenyyttä ja aina tullut väh. 3h sisällä koodi sähköpostiin. Vuoden Live Gold muistaakseni 30€.
 
Vastaus: Xbox One

Ennen kun niitä pisteitä sai hyvään hintaan jostain niin mitens nyt?

Edullisimmin katetta kotimaiselle Live-tilille saa ihan Anttilasta, kun hyödyntää Keskon taajaan viljelemiä alennuskoodeja tai -lipareita. Näissä kampanjoissa saa tyypillisesti 10 euroa alennusta 50 euron ostoksesta.

Syyskuun ajan voimassa oleva NetAnttilan -10/50€-alennuskoodi on NETANTTILA15. Postikulut säästää kun käy noutamassa ostoksensa lähi-Anttilan asiakaspalvelutiskiltä.
 
Ylös Bottom