Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

En tunnista tuota ongelmaa. Täällä 50/10 Mbps yhteys ja sukkelasti ne bitit sieltä virtaa. Ainoastaaan ennakkolataukset ovat kestäneet, kun samaan aikaan miljoonat muut ovat lataamassa samaa peliä. Tämäkään ei kuitenkaan ole estänyt pelaamista, kun bitit virtaa taustalla.

Päivityksistä et pääse eroon leiriä vaihtamalla. Käy kokeilemassa ja totea sama. Mitä tulee verkon muihin häiriöihin, ovat nämä DDOS-hyökkäykset yhteinen murheenkryyni molemmille. Tekevät yhteistyötä niiden torjumiseksi.

Jatketaanpa keskustelua PS4 verkko-ongelmat ketjussa.
 
Vastaus: Xbox One

domeus: Ei mitään valittamista kyllä Onen verkkopuolesta, harvinaisen tyytyväinen olen ollut PS3:n jälkeen. En edes käytä valmiustila latausta (mikä lie termi nyt onkaan oikeasti) ja silti ei ongelmia alottaessa pelaamaan. Toki Onellakin täytyy pelejä päivittää mutta ei se ole samanlaista jähimistä kun PS verkosta.Itellä oli vielä pleikka aikana 100 meganen kuitu ja silti hitaampaa kun Onella nyt 10 megasella. Kertonee jotain...

Nisupulla oikeesti, kysyttiin Onesta ni miksi se pitää väkisin vääntää PS4 asiaksi.Kyllä joka jätkä tietää täällä että olet pleikka jätkä henkeen ja vereen mut kyl toi konsolisotiminen täytyy jättää omaansa ketjuun. Eli jos One ketjussa kysytään Onen toiminnasta ni jätä se PS4 propaganda pois,kiitos!
 
Vastaus: Xbox One

domeus: Ei mitään valittamista kyllä Onen verkkopuolesta, harvinaisen tyytyväinen olen ollut PS3:n jälkeen. En edes käytä valmiustila latausta (mikä lie termi nyt onkaan oikeasti) ja silti ei ongelmia alottaessa pelaamaan. Toki Onellakin täytyy pelejä päivittää mutta ei se ole samanlaista jähimistä kun PS verkosta.Itellä oli vielä pleikka aikana 100 meganen kuitu ja silti hitaampaa kun Onella nyt 10 megasella. Kertonee jotain...

Nisupulla oikeesti, kysyttiin Onesta ni miksi se pitää väkisin vääntää PS4 asiaksi.Kyllä joka jätkä tietää täällä että olet pleikka jätkä henkeen ja vereen mut kyl toi konsolisotiminen täytyy jättää omaansa ketjuun. Eli jos One ketjussa kysytään Onen toiminnasta ni jätä se PS4 propaganda pois,kiitos!

Ok kiitos vastauksesta. Sopivan vaihdokin ilmaantuessa taidan vaihtaa leiriä.
EDIT: ei prkl, luin tuota Nisupullan vinkkaamaa linkkiä. Ei se taida vaihtamalla parantua. Jätetään laitteet pölyttymään ja odotellaan parempaa aikaa :)
 
Vastaus: Xbox One

Ok kiitos vastauksesta. Sopivan vaihdokin ilmaantuessa taidan vaihtaa leiriä.
EDIT: ei prkl, luin tuota Nisupullan vinkkaamaa linkkiä. Ei se taida vaihtamalla parantua. Jätetään laitteet pölyttymään ja odotellaan parempaa aikaa :)

Itelläkin kyllä lataa päivitykset loppupeleissä pirun nopeesti. On käytössä 10M netti niin ei siinä kovin kauaa joudu odottamaan, että on päivitykset ladannut.

Itse vaihdoin aikonani ps4:n oneen ja päivääkään en ole katunut :)
 
Vastaus: Xbox One

Itse en ole edes huomannu xbonen päivittävän, vaikka joka päiväisessä käytössä. Pelikki latautuu nopeasti ei valittamista.
Ainoastaan pieni bugi on herättäny ihmettelyä. Esim dasboardilla yritän klikata vaikka netflix A:napilla konsoli ei reakoimitenkään ennen kuin käy jonkin toisen sovelluksen päällä ja sitten klikkaa. Tämä toistuu monessa tilantees. Muut huomannu?
 
Vastaus: Xbox One

Itse en ole edes huomannu xbonen päivittävän, vaikka joka päiväisessä käytössä. Pelikki latautuu nopeasti ei valittamista.
Ainoastaan pieni bugi on herättäny ihmettelyä. Esim dasboardilla yritän klikata vaikka netflix A:napilla konsoli ei reakoimitenkään ennen kuin käy jonkin toisen sovelluksen päällä ja sitten klikkaa. Tämä toistuu monessa tilantees. Muut huomannu?
Välillä kun oon jättänyt netflixin päälle ja sammuttanut konsolin Instant-on tilassa, niin takaisin tullessa on tilassa jossa valitaan oma profiili vai lapset. Ei pysty tekemään mitään vaan pitää sulkea koko sovellus ja käynnistää uudestaan. Muuten toiminut täydellisesti.

Päivitykset tulee mahtavasti taustalla ja pelitkin lataa storesta nopeasti, ei juuri mitään valittamista. Ainut tietysti et käyttis on vähän hidas, mut nämähän tulee muuttumaan kuukausien saatossa.
 
Vastaus: Xbox One

Missaanko jotain vai onko nuo otetut screenshotit oikeasti pakko uploadata onedriveen yksi kerrallaan?
 
Vastaus: Xbox One

Tyhmien kysymysten ketju jatkukoot. Vaihdoin maaksi jenkkilän. Onko asiassa haittapuolia? Ärsyttää tuo pakkosuomi parissa pelissä niin ei jaksa katsella sitä.
 
Vastaus: Xbox One

Tyhmien kysymysten ketju jatkukoot. Vaihdoin maaksi jenkkilän. Onko asiassa haittapuolia? Ärsyttää tuo pakkosuomi parissa pelissä niin ei jaksa katsella sitä.

Ilmeisesti ainoastaan storen puolella olet nyt jenkeissä. Eli käytännössä jos haluat ostaa kortilla jotain niin sun täytyy vaihtaa siksi aikaa suomi. Mutta jenkki storessa on muutenkin halvempaa :) Käyttää vaan noita valmiiksi maksettuja dollari kortteja siellä.
 
Vastaus: Xbox One

Ilmeisesti ainoastaan storen puolella olet nyt jenkeissä. Eli käytännössä jos haluat ostaa kortilla jotain niin sun täytyy vaihtaa siksi aikaa suomi. Mutta jenkki storessa on muutenkin halvempaa :) Käyttää vaan noita valmiiksi maksettuja dollari kortteja siellä.

Venäjän storesta vielä halvemmalla ;) Dragon age ~24€ kun taas jenkien puolelta ~32€.
 
Vastaus: Xbox One

Jahas, kiitosta jälleen vastauksista. Aluetta voi siis hyppiä rauhatta ja ostella pelejä mistä halvimmalla saa? :)
Modet voi poistella viestejä jos näkevät ettei ole sopivaa ketjuun tai ollenkaan.
 
Vastaus: Xbox One

Jahas, kiitosta jälleen vastauksista. Aluetta voi siis hyppiä rauhatta ja ostella pelejä mistä halvimmalla saa? :)
Modet voi poistella viestejä jos näkevät ettei ole sopivaa ketjuun tai ollenkaan.

Alueita muutellessa kannattaa muistaa, että noilla alueilla on omat valuuttansa ja "kukkaronsa". Eli jos lataat esim. Jenkki-alueella itsellesi valuuttaa ja vaihdat sitten takaisin Suomen alueeseen, nämä rahat eivät näy kotimaan kaupassa asioidessasi.
 
Vastaus: Xbox One

Tälläinen pikainen kysymys. En ole varma onko tässä ketjussa jo käsitelty, mutta olen myymässä tuota konsolia pois niin toimiiko nuo pelit mitkä olen ostanut digitaalisena vaikka poista oman käyttäjän? En haluaisi jättää tuota käyttäjää tuohon nimittäin.
 
Vastaus: Xbox One

Tälläinen pikainen kysymys. En ole varma onko tässä ketjussa jo käsitelty, mutta olen myymässä tuota konsolia pois niin toimiiko nuo pelit mitkä olen ostanut digitaalisena vaikka poista oman käyttäjän? En haluaisi jättää tuota käyttäjää tuohon nimittäin.
Eivät toimi mikäli poistat käyttäjän.
 
Vastaus: Xbox One

Eivät toimi mikäli poistat käyttäjän.

Oli pakko kokeilla. Poistin sen käyttäjän millä olen ne ladannut ja maksanut. Edelleen toimii muilla käyttäjillä. Tein jopa uuden tilin ja kokeilin niin toimis :) En sitten tiedä mikä on... Googletin tästä asiasta myös ja puolet sanoo, että eivät toimi ja puolet sanoo, että toimii :D
 
Vastaus: Xbox One

Eivät toimi mikäli poistat käyttäjän.

Ainakin X0:lla ostoksien lisenssi sidottiin sekä käyttäjätiliin että konsoliin. Jos jompi kumpi sidos oli voimassa, ostokset ovat käytettävissä. (Lisenssisidos on myös mahdollista siirtää konsolista toiseen.)

X1:llä toisen käyttäjätilin ostaman sisällön käyttäminen edellyttää, että konsoli on edelleen valittu sisällön ostajan kotikonsoliksi:
Kun määrität kotikonsoliksi tietyn Xbox Onen, muut voivat pelata lataamiasi pelejä kirjautumatta sisään.

Voit vaihtaa Xbox-kotikonsolina käytettävän konsolin kolme kertaa yhden vuoden aikana. Kun vaihdat kotikonsolia, kaikki digitaalisiin sisältöihin liittyvät laitteiden käyttöoikeudet siirretään uuteen Xbox-kotikonsoliin. Nämä laitteiden käyttöoikeudet eivät enää ole käytettävissä vanhassa Xbox-kotikonsolissa.

http://support.xbox.com/fi-FI/xbox-one/games/my-home-xbox
 
Ylös Bottom