Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Eikö uusissa ohjaimissa ole? Muistelisin, että sellainen olisi lisätty.

En tiedä tuleeko boksin mukana noita ohjaimia missä on tuo 3,5mm liitäntä, mutta ainakin dischopista ostetussa ohjaimessa oli tuo valmiina :)

Eli kyllä niitä löytyy, mutta kaikissa paikoissa ei manita tuosta liitännästä :(
 
Vastaus: Xbox One

Mun mielestä se on vaan tulevissa ohjaimissa. Ei taida olla vielä myynnissä sitä ohjainta? Ellei jostain verkkokaupasta saa? Ite sain tuossa lauantaina uuden ohjaimen ja siihen ainakin vaadittiin se kuulokemikrofoni liitäntä.


Ostin Halo Master Chief ohjaimen, josta löytyy tuo erillinen 3,5mm liitinpaikka. Eiköst tuo ole se päivitetty ohjain?
 
Vastaus: Xbox One

Ostin Halo Master Chief ohjaimen, josta löytyy tuo erillinen 3,5mm liitinpaikka. Eiköst tuo ole se päivitetty ohjain?

Jos 3,5mm liitin löytyy valmiina, on kyseessä päivitetty malli. Kesä-heinäkuussa noita uusia versioita alkoi kauppohin valumaan, mutta luonnollisesti hyllyissä varmasti kosolti myös vanhaa varastoa.

Tällä klunssilla vanhoista ohjaimesta saadaan äänet pihalle. Käytössä suht hyväksi todettu, iso plussa valmiista äänenvoimakkuuden säädöistä. Satunnaisesti ollut kuitenkin pieniä ongelmia äänenlaadun ja pätkimisen kanssa.
 
Vastaus: Xbox One

Voisiko joku keretessään testata, toimiiko se PS4:n nappikuuloke tuossa XOnen uudessa ohjaimessa? Siis kuuluuko muiden äänet ja kuulevatko muut sinua. Olisin kiitollinen. Ei mikään kiire ole, sillä en nyt ihan heti ole konsolia ostamassa. Jouluksi ehkä, tai Black Fridayna, jos tulee hyviä tarjouksia. :)
 
Vastaus: Xbox One

Voisiko joku keretessään testata, toimiiko se PS4:n nappikuuloke tuossa XOnen uudessa ohjaimessa? Siis kuuluuko muiden äänet ja kuulevatko muut sinua. Olisin kiitollinen. Ei mikään kiire ole, sillä en nyt ihan heti ole konsolia ostamassa. Jouluksi ehkä, tai Black Fridayna, jos tulee hyviä tarjouksia. :)


Uskoisin että toimii. Tässä on osa mun viestistä minkä olen aikaisemmin tähän ketjuun kirjoittanut kun alkoi uusia ohjaimia saamaan.

Ps. Jos jollai on PS4 Wireless Headset niin toimii ainakin tuon uuden ohjaimen kanssa mikki myös, mutea ei saa joten jos pelaa netissä eikä halua että muut kuulee puheen niin varmaan oma party on paras vaihtoehto missä olla sitten yksin.

Tämähän siitä syystä että kuulokkeet toimivat passiivisena eikä niitä silloin voi mutea. Toimii varmaan myös adapterilla nuo vanhan malliseen ohjaimeen liitettynä. En tiedä onko tästä mainittu jo aikaisemmin ketjussa, mutta ns. turhaan ostaa sitten kahta settiä jos omistaa vaikka tuon PS4 headsetin.
 
Vastaus: Xbox One

Onko mitään tietoa olemassa, että jos regionina on Suomi voisi a) silti käyttää konsolia englanniksi ja b) käyttää Kinectiä englanniksi? Tuo kökkösuomennus on jotain aivan amatöörimäistä ja ala-arvoista, eikä sitä jaksa katsella kuin just sen ajan että ostaa jotain marketplacesta. Siihen lisättynä toimimattomat äänikäskyt ni huumori on kyllä vähissä.:mad:
 
Onko mitään tietoa olemassa, että jos regionina on Suomi voisi a) silti käyttää konsolia englanniksi ja b) käyttää Kinectiä englanniksi? Tuo kökkösuomennus on jotain aivan amatöörimäistä ja ala-arvoista, eikä sitä jaksa katsella kuin just sen ajan että ostaa jotain marketplacesta. Siihen lisättynä toimimattomat äänikäskyt ni huumori on kyllä vähissä.:mad:
Ei tällä hetkellä ole mahdollista. Tosin mikään ei estä käyttämästä vaikka USAa konsolin regionina.
 
Vastaus: Xbox One

Eli MS:n sanelupolitiikka ei ole muuttunut mihinkään eikä ole muuttumassa... noh mennään näillä, pieni murhe tämä on. Nyt pitäisi metsästää jostain Elite-ohjain itselle, kun tuo nykyinen rupeaa naksutteluineen jo oikeasti rasittamaan ellei käytä kuulokkeita. Onko porukoilla siitä Elitesä kokemusta? Toimiiko hyvin? Mikä on paino? Onko tatit hieman "painavampia" käyttää yms. Konsolifinissä ois hienoa nähdä arvostelu aiheesta (ellei ole jo ja mä vaan puusilmäillyt sen ohi).
 
Vastaus: Xbox One

Onko porukoilla siitä Elitesä kokemusta? Toimiiko hyvin? Mikä on paino? Onko tatit hieman "painavampia" käyttää yms. Konsolifinissä ois hienoa nähdä arvostelu aiheesta (ellei ole jo ja mä vaan puusilmäillyt sen ohi).

Taitaa Paavilla olla paras kokemus ohjaimesta. Itse pääsin pelaamaan tällä elokuun Gamescomissa. Se mitä jäi mieleen oli sarvien pitävämpi pintamateriaali, muuten oltiin hyvin lähellä Onen omaa ohjainta.

Microsoftin edustaja esittelee ohjainta:

https://youtu.be/28vsC8hZ_So
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

Taitaa Paavilla olla paras kokemus ohjaimesta. Itse pääsin pelaamaan tällä elokuun Gamescomissa. Se mitä jäi mieleen oli sarvien pitävämpi pintamateriaali, muuten oltiin hyvin lähellä Onen omaa ohjainta.

Eikös se muutenkin ole aika yleistä ettei nämä spesiaali ohjaimet kauheasti laadultaan eroa? Mitä scuffia (360) yms oon kokeillut niin en huomannut mitään muuta eroa kuin nuo lisänäppäimet. Ajattelin ensin, että pitää hommata tuo elite ohjain, mutta itselleni riittää kun Onelle tuli se "Button re-mapping" systeemi. Niin saa hyppynapin vaihdettua tuohon R3:seen. Pystyy samalla sitten hyppimään ja tähtäämään :)

Pitäis tosin muutenkin tehdä valmiiksi tuo itse tehty scuff ohjain. :)
 
Vastaus: Xbox One

Peruskäytössä tosiaan ensimmäisenä ohjaimessa pistävät esiin tuo pohjamateriaali sekä parempi D-pad. En tuossa session aikana ehtinyt pahemmin tuunauspuoleen tutustua, mitä nyt yksi noista magneetilla kiinnittyvistä tateista lensi lattialle pyörimään juuri ennen H-hetkeä. Luulisin, että nimenomaan tuo ominaisuuksien säätäminen mieleisekseen on ohjaimessa niitä pääpointteja. Esimerkiksi juuri Halon moninpelissä noille ohjaimen pohjaan kiinnitettäville napeille tulisi varmasti käyttöä, jotta sormet pysyisivät enemmän tateilla. Näin jälkikäteen vähän harmittaa, että ei ehtinyt ollenkaan viritellä ohjainta kuntoon ennen session alkamista.
 
Vastaus: Xbox One

gwg.png


Nyt marraskuusta lähtien KAIKKI X360 tulevat GOLD-pelit toimivat myös XBONE:lla... ei huano
 
Vastaus: Xbox One

Halo 5:sta asennettu kohta 24h ja mittari näyttää 87% kauan teillä kesti asentaa kyseinen peli että mikä ***** tässä on homman nimi? :mad:
 
Vastaus: Xbox One

Halo 5:sta asennettu kohta 24h ja mittari näyttää 87% kauan teillä kesti asentaa kyseinen peli että mikä ***** tässä on homman nimi? :mad:
Se on se Xbox Onen helmasynti, eli tolkuttoman hidas asennus, jos samaan aikaan ladataan isoa päivitystä. Halo 5:llehän tuli 9 gigan Day 1 -päivitys. Nopeimmin hommasta selviää ottamalla konsolin irti netistä siksi aikaa, että itse peli on asentunut, ja sen jälkeen vasta lataa päivityksen.
 
Vastaus: Xbox One

Halo 5:sta asennettu kohta 24h ja mittari näyttää 87% kauan teillä kesti asentaa kyseinen peli että mikä ***** tässä on homman nimi? :mad:
Itsellä mennyt digitaalisen asennuksessa yli 24 tuntia. Ekana yönä välissä lopetti asennuksen, eikä osannut jatkaa ennen kuin aamulla painoin itse jatkamaan, samana aamuna tuli pari kertaa samaa asennuksen keskeytystä, mut kyllä se siitä lähti taas. Sit illalla pistin uudestaan lataamaan joskus 8 aikoihin oli ladannut 47% ja nyt näyttää yön aikana päässeen 97%. Eli hiljaa hyvä tulee
 
Vastaus: Xbox One

Se on se Xbox Onen helmasynti, eli tolkuttoman hidas asennus, jos samaan aikaan ladataan isoa päivitystä. Halo 5:llehän tuli 9 gigan Day 1 -päivitys. Nopeimmin hommasta selviää ottamalla konsolin irti netistä siksi aikaa, että itse peli on asentunut, ja sen jälkeen vasta lataa päivityksen.

PirateFin tästä sanoikin että asentaa peli eka ja sitten päivitys, tästä neuvosta pidetään nyt kyllä kiinni ja vahvasti :D
 
Vastaus: Xbox One

Nyt marraskuusta lähtien KAIKKI X360 tulevat GOLD-pelit toimivat myös XBONE:lla... ei huano

Jäävätkö nämä pelit omaksi Gold-jäsenyyden päätyttyä? Tästä syystä X360 kiinnostaisi hommata käytettynä, vaikka en vielä tiedä, mikä malli konsolista todennäköisimmin ei räjähdä käsiin.
 
Vastaus: Xbox One

Jäävätkö nämä pelit omaksi Gold-jäsenyyden päätyttyä?
X360-pelit jäävät kyllä, mutta jäävätkö niiden Xbox One -emuloidut versiot, onkin jännempi kysymys. Oletan, että jäävät.

Aidot Xbox One GWG -pelit ovat pelattavissa vain kultajäsenyyden aikana.
 
Vastaus: Xbox One

X360-pelit jäävät kyllä, mutta jäävätkö niiden Xbox One -emuloidut versiot, onkin jännempi kysymys. Oletan, että jäävät.

Aidot Xbox One GWG -pelit ovat pelattavissa vain kultajäsenyyden aikana.

Mitenköhän noihin X360 emuloituihin GwG peleihin on tehty tuki esim. ratille? Huomena kun pääsisi lataamaan Dirt 3:sen ja olisi Thrustmaster TX ratti pölyyntymässä rallipelin puutten takia kun ei ole vielä tuota WRC 5:sta tullu hommattuu :)
 
Vastaus: Xbox One

Jäävätkö nämä pelit omaksi Gold-jäsenyyden päätyttyä? Tästä syystä X360 kiinnostaisi hommata käytettynä, vaikka en vielä tiedä, mikä malli konsolista todennäköisimmin ei räjähdä käsiin.
Ymmärsinkö siis, että ostaisit Xbox 360:n käytettynä, koska sen Gold-pelit tulevat olemaan taaksepäinyhteensopivia Onen kanssa? Siihenhän ei ole tarvetta, sillä Xbox 360:n Gold-pelit saa lunastettua myös netissä, jolloin tili "omistaa" ne ja ne voi myös ladata Onelle. Xbox 360:n omistamista ei pitäisi tarvita, ellei sitten tähän ole jotain uutta sääntöä tullut?
 
Ylös Bottom