Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onko tieto milloin meille Gears Of War Ultimatea pelanneille tulee ladattavaksi kaikki vanhat Gears of warit? ei vieläkään näy Valmiina asennettavaksi listalla :confused:
 
Vastaus: Xbox One

Onko tieto milloin meille Gears Of War Ultimatea pelanneille tulee ladattavaksi kaikki vanhat Gears of warit?
1. joulukuuta.

We will begin fulfilling these tokens starting December 1 through Xbox Live in-dash message system so be sure to check your inbox. Tokens will be sent out in waves and we will not get everyone in the first wave – we appreciate your patience as we roll this program out!

Lähde: Gears Of War
 
Vastaus: Xbox One

Ehkei NXE tällä kertaa räjäyttänyt tajuntaa kokonaisuutena, mutta backwards compatibility tuntuu kyllä melko huikealta ilmaiselta uudelta ominaisuudelta. Ihan kuin joulu olisi, kun aikanaan Gold-peleinä ladattuja, mutta pelaamatta jääneitä pelejä ilmaantuu yhtäkkiä konsoliin. Eihän siinä voi olla kuin huuli pyöreänä. Yleensä sitä on tottunut siihen, ettei mitään saa ilmaiseksi, mutta näköjään kiristynyt kilpailutilanne sataa lopulta kuluttajan laariin. Tuskin silti laajemmin tulee wanhoja pelejä pelattua, mutta kunhan ne muutamat kulttuurihistoriallisesti arvokkaat tekeleet saisi pelattavaksi niin avot.

Toki myös yleinen parantunut nopeus sekä button mapping ansaitsevat kiitoksen.
 
Vastaus: Xbox One

Ehkei NXE tällä kertaa räjäyttänyt tajuntaa kokonaisuutena, mutta backwards compatibility tuntuu kyllä melko huikealta ilmaiselta uudelta ominaisuudelta. Ihan kuin joulu olisi, kun aikanaan Gold-peleinä ladattuja, mutta pelaamatta jääneitä pelejä ilmaantuu yhtäkkiä konsoliin. Eihän siinä voi olla kuin huuli pyöreänä. Yleensä sitä on tottunut siihen, ettei mitään saa ilmaiseksi, mutta näköjään kiristynyt kilpailutilanne sataa lopulta kuluttajan laariin. Tuskin silti laajemmin tulee wanhoja pelejä pelattua, mutta kunhan ne muutamat kulttuurihistoriallisesti arvokkaat tekeleet saisi pelattavaksi niin avot.

Toki myös yleinen parantunut nopeus sekä button mapping ansaitsevat kiitoksen.

en mä tiedä edes miten tommosesta voi edes pyytää rahaa, jonkun dlc muodossa vai?...kuka tietää
 
Vastaus: Xbox One

Mistähän tossa uudessa dashissa näkee partyn jäsenet, jos ei ole itse partyssa? Ennen näki, kun painoi kaverin profiilin auki, mutta nyt en löytänyt millään. Tykkäsin kyllä enemmän vanhemmasta dashista.
 
Vastaus: Xbox One

Mistähän tossa uudessa dashissa näkee partyn jäsenet, jos ei ole itse partyssa? Ennen näki, kun painoi kaverin profiilin auki, mutta nyt en löytänyt millään. Tykkäsin kyllä enemmän vanhemmasta dashista.

Ei mitenkään, mutta lisäävät sen ominaisuuden vissiin myöhemmin (toivottavasti)
 
Vastaus: Xbox One

Ei näy mulla ainakaan, tai sit en löydä sitä mestaa mihin ne ilmestyy itekseen kuulemma. :mad:

Ne tulee sinne omien pelien loppuun listaksi. Aloitussivulta oikealla liipaisimella alas, ja sieltä omat pelit ja sovellukset. Omien pelien valikossa ihan oikeaan laitaan asti.
 
Vastaus: Xbox One

Nyt löyty jotain pelejä, ja olin kyl löytäny mielestäni ton omat pelit ja tutkinu koko uuden käyttiksen mut hyvä et jotain ees.
 
Vastaus: Xbox One

Seurueen keskustelut eivät toimi, yleinen jutustelu sen ulkopuolella kyllä. Onko muilla samoja havaintoja? Alla käyttöliittymän testiversio joka (ehkä) on sama kuin tämä äskettäin julkaistu.
 
Vastaus: Xbox One

Onko tässä uudessa käyttiksessä vieläkään automaattista kirjautumista? (Ilman kineticiä) En ainakaan löytänyt mistään.
 
Vastaus: Xbox One

Onko tässä uudessa käyttiksessä vieläkään automaattista kirjautumista? (Ilman kineticiä) En ainakaan löytänyt mistään.

Löytyihän tuo ominaisuus jo edellisestäkin käyttiksestä :)

Tässä uudessa, kun etsit tämmöisen valikon Näytä liitetiedosto 15064 niin tuosta ekasta lootasta pääsee laittamaan automaattisen kirjautumisen päälle (jos oikein muistan)
 
Ylös Bottom