Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No ilmankos mulla ei ollutkaan kuin tuosta division 2 sta toi tarjous...oli nimittäin se perusversio siitä mulla ostettuna jo....oikeastaan kaikista muista assassins creedeistä, far crysta ym mulla jo ainakin goldit niin ei mistään muusta ollut mitään. Eli sun analyysi varmaan naulan kantaan. Vitun ubisoft...ton takia en osta teiltä enää mitäänLogiikka vaikuttaisi mutulla siltä, että tarjotaan halvalla gold/complete yms. editionia sellaisesta pelistä, jonka jo omistaa.
Tuli ostettua Shadow Tactics: Blades of the Shogun, kun halvalla sai. Kyllä tästä tuon 3,99€ maksaa ja jos sinuakin kiinnostaa, niin Xbox Storessa tuo on tarjolla vielä muutaman päivän.
Tattikset vinkistä. Eipä olisi tarvinnut lisää pelejä backlogiin, mutku hyvät metakritiikkipisteet ja halavalla lähti.
Samat Powerissa, mutta 5 senttiä edullisemmin. Tokmannilla näitä ei ikävä kyllä ole.Gigantissa ohjain 46,95€.
Esim tämä ja neljä muuta väriä.
Microsoft Xbox Wireless langaton ohjain (pinkki) - Gigantti verkkokauppa
Langattomassa Xbox Wireless -ohjaimessa on uudistettu muotoilu, jossa on parannettu hybridiristiohjain liikkeiden tarkempaan hallintaan sekä teksturoidut liipaisimet, puskurit ja takakotelo, jotka takaavat entistä paremman otteenwww.gigantti.fi
En tiedä onko tämä nyt ihan sama kuin kesäalet, mutta siellä on nyt Ultimate Game Sale -tarjouskampanja menossa.Onko tietoa milloin kesäalet alkavat storessa?