Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox-pelien tarjousketju (tarjoukset & keskustelu)

Logiikka vaikuttaisi mutulla siltä, että tarjotaan halvalla gold/complete yms. editionia sellaisesta pelistä, jonka jo omistaa.
No ilmankos mulla ei ollutkaan kuin tuosta division 2 sta toi tarjous...oli nimittäin se perusversio siitä mulla ostettuna jo....oikeastaan kaikista muista assassins creedeistä, far crysta ym mulla jo ainakin goldit niin ei mistään muusta ollut mitään. Eli sun analyysi varmaan naulan kantaan. Vitun ubisoft...ton takia en osta teiltä enää mitään :)
 
Kyllä ne kultaiset pyssyt kannattaa nyt vain kiltisti ostaa, kun kerran saa halvalla. Minusta ihan kiva idea omiin tarpeisiin, kun olen niin laiska vaihtamaan levyä enkä halua ostaa Ubin lisäreitä niillä riistohinnoilla, mitä niistä yleensä kiskotaan. Aika monessa Ubin pelissä semmoiset peliä selvästi mukavammaksi tekevät luksusominaisuudet on leivottu noihin maksullisiin lisäosiin.
 
Ja kohtahan saadaan "jatkoa" tuolle Shadow Tacticsille, sillä Shadow Gambit on ihan samaa tavaraa. Itse sitä jo odottelen innolla.

Sitä ennen, jos nälkä jää, voi pelata Desperados III:n. Sekin on ihan samaa. Teema vain vaihtuu. Ja miljööt, hahmot, kyvyt. Kaikki loistavia pelejä ja uskon Shadow Gambitin olevan myös.
 
Mulla ei näy mitään vain sinulle tarjouksia, liittyykö nää siihen että hyvin harvoin ostan diginä mitään.
 
Family Time -alennuskampanja menossa Xboxin kauppapaikalla.
https://www.xbox.com/fi-FI/promotio...e?ocid=family-time-sale_web_xbo_games_hub_CTA

Muutamia poimintoja:
Assetto Corsa Ultimate Edition 13,99€
Bee Simulator 3,99€
Child of Light 4,49€
Deliver Us Mars 22,49€
FAR Changing Tides 7,99€
Hot Wheels Unleashed 9,99€ (tai GOTY Edition 22,49€)
Klonoa Phantasy Reverie Series 24,99€
ONE Piece World Seeker Deluxe Edition 9,99€
Scott Pilgrim vs. The World™: The Game – Complete Edition 4,94€
Super Monkey Ball Banana Mania 17,99€
 
Viimeksi muokattu:
Onko tietoa milloin kesäalet alkavat storessa?
En tiedä onko tämä nyt ihan sama kuin kesäalet, mutta siellä on nyt Ultimate Game Sale -tarjouskampanja menossa.

Muutamia poimintoja:
NBA 2K23 (Xbox Series X|S) - 7,99€
Ghostwire Tokyo - 23,09€
F1 23 Championship Edition - 59,99€
Red Dead Redemption 2 - 19,79€
Marvel's Midnight Suns Enhanced Edition - 29,99€
EA SPORTS™ PGA TOUR™ - 39,99€
The Crew 2 Special Edition - 5,99€
Resident Evil Village - 19,99€
The DioField Chronicle - 29,99€
Gears-triplapaketti - 23,99€
Alan Wake Remastered - 11,99€
Assetto Corsa Competizione - 13,99€
Battletoads - 4,99€
Bioshock: The Collection - 9,99€
Borderlands 3 - 10,49€
Paketti: South Park™ : The Stick of Truth™ + The Fractured but Whole™ - 17,49€
Bulletstorm: Full Clip Edition - 3,69€
Control Ultimate Edition - 9,99€
Dead Space Remake - 55,99€
+ paljon muuta, muun muassa paljon Activision Blizzardin pelejä alennuksessa, mutta jätin ne nyt mainitsematta, kun luultavasti saapuvat piakkoin Game Passiin. Toki jos omaksi haluaa, niin ei muuta kuin ostohousuja jalkaan.
 
Jos Borderlands-pelit on vielä kokematta, niin nyt kannattaa storesta napata kaikki pelit sisältävä versio huimaan 29.99€ hintaan. Tarjous voimassa 4 päivää. Ps. Näköjään pitää noista peleistä yksi olla ennestään diginä ostettuna, jotta tuo hinta on tuon 29.99, muuten hinta on 59.99€.
 
Viimeksi muokattu:
Jos joltain AC Valhalla pelaamatta, niin Xbox storessa perusversio 17.49e ja deluxe edition 22.49e. Itse otin tuon deluxen, vaikka fyysinen löytyy. Jos vaikka yli vuoden tauon jälkeen jatkaisi pelaamista. Yli 40 tuntia muistaakseni tuli pelattua silloin

 
Ylös Bottom