Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox-pelien tarjousketju (tarjoukset & keskustelu)

Siellä olis nyt kunnon pervoille ja hieman sairaan huumorin omaaville kaksi peliä tarjouksessa hintaan 7,99€/kpl ja nehän ovat tietenkin nuo uudet Leisure Suit Larry pelit. Taisi @Eliminaattori ainakin tykätä tuosta ekasta, kun sitä joskus striimissä pelasi :D


 
@Pirate fin Totta, molempia Larry-pelejä tuli pelattua. Alennuksessa olevaa ykköstä pidän parempana mielenkiintoisempien puzzlejen ansiosta. Tosin osa niistä on niin häröjä, että vaatii välillä tuuria saadakseen ne ratkaistuksi. Etenkin moniosaisemmat tapaukset, joihin tarvitaan useampi esine. Tässä revikka, jos joku haluaa lukea vanhan pelin arvostelun.
 
Siellä olis nyt kunnon pervoille ja hieman sairaan huumorin omaaville kaksi peliä tarjouksessa hintaan 7,99€/kpl ja nehän ovat tietenkin nuo uudet Leisure Suit Larry pelit. Taisi @Eliminaattori ainakin tykätä tuosta ekasta, kun sitä joskus striimissä pelasi :D



Tähän tuli Gog.comilta sähköpostikoodilla sellainen tarjous, että tämäkin pervo jo tarttui. Eli molemmat tekeleet yhteishintaan 5.29e!
 
Nyt oli pitkästä aikaa jotain ostamisen arvoista tarjolla sillä timesplitters 2 ja future perfect on 2.5e/kpl ja kohtalaisesti kehuja kerännyt hot wheels unleashed 15e.
 
Joulun tarjoukset pyörähti käyntiin Xbox Storessa ja siellä on tarjouksessa mm.

The Quarry 24,74€
Resident Evil Village 19,99€
Disco Elysium: The Final Cut 17,99€
Tony Hawk's Pro Skater 1+2 17,99€
RE 2 & 3 - Raccoon City Edition 14,99€
Alan Wake Remastered 14,99€
Batman: Arkham Collection 14,99€
Spyro Reignited Trilogy 13,99€
Diablo II: Resurrected 13,19€
Metro Saga Bundle 11,99€
Sleeping Dogs Definitive Edition 4,49€
Dragon's Dogma: Dark Arisen 3,74€
 
Viimeksi muokattu:
Ilahduttavan usein päivittyvien Xboxin kauppapaikan tarjouksien seasta tuli bongattua tällä kertaa esimerkiksi BioWaren kulta-ajan ARPG Jade Empire, joka on tuohon hintaan no-brainer. Muitakin BC-pelejä näkyy olevan alle tuopin hintaan.

Ikaruga 3,13€
Jade Empire 3,29€
Radiant Silvergun 4,74€
D4: Dark Dreams Don't Die 4,94€
MGS: Peace Walker HD 4,94€
Sonic Generations 4,99€
Sonic Unleashed 5,24€
Blue Dragon 6,59€
 
Pari peliä osui silmään aika hyvillä alennuksilla.
As Dusk Falls 9,89€
Psychonauts 2 19,79€
Halo 5: Guardians 4,99€
Halo Master Chief Collection 15,99€
Gotham Knights 37,49€
RACCOON CITY EDITION (sisältää Resident Evil 2 ja Resident Evil 3 remaket) 14,99€
Crysis Remastered Trilogy 27,49€


Sitten jokerina indie-peli Cloudpunk 8,74€. Kirjoittelin tästä omat fiilikset läpipeluun jälkeen pari vuotta sitten:
 
Xbox-kaupassa näkyy olevan jotain Vain sinulle -alennuksia. Itselleni tarjoaa Far Cry 6 Gold Editionia 10,00 eurolla ja AC Valhalla Ragnarok Editionia 12,00 eurolla. Myös Complete ja GOTY versiot noista on 25,20 ja 26,60 euroa. Kannattaa tsekata.

Edit: Näkyy vain konsolin kautta nuo alet, ei webbistoressa.
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaan nuo "vain sinulle" tarjoukset vaihtelevat käyttäjäkohtaisesti. Itse ostin 79% alennuksella FarCry 6:n gotyn ja 90% alella gold version Riders Republicista, joista molemmista minulla oli jo levyversiot. Pääsyynä ostolle oli laiskuus, koska nyt ei tarvitse vaihtaa levyä, kun alkaa pelaamaan, mutta lisärit on myös kiinnostaneet kohtuuhinnalla ja noissa tarjouksissa ne olivat paljon halvempia kuin normaalisti. Siegeä ja Breakpointia oli myös tarjolla mutta ei juuri muuta. Omistan suunnilleen kaikki Ubin Xbox one pelit jo valmiiksi.
 
Tosiaan nuo "vain sinulle" tarjoukset vaihtelevat käyttäjäkohtaisesti. Itse ostin 79% alennuksella FarCry 6:n gotyn ja 90% alella gold version Riders Republicista, joista molemmista minulla oli jo levyversiot. Pääsyynä ostolle oli laiskuus, koska nyt ei tarvitse vaihtaa levyä, kun alkaa pelaamaan, mutta lisärit on myös kiinnostaneet kohtuuhinnalla ja noissa tarjouksissa ne olivat paljon halvempia kuin normaalisti. Siegeä ja Breakpointia oli myös tarjolla mutta ei juuri muuta. Omistan suunnilleen kaikki Ubin Xbox one pelit jo valmiiksi.
Ootteks työ gamapassin tilaajia kun itsellä ei näy mitään just for you tarjouksia??? Näyttää pelkästään noi normaalit ubin tarjoukset...esim. far cry 6 gold... 29.99€
 
Ootteks työ gamapassin tilaajia kun itsellä ei näy mitään just for you tarjouksia??? Näyttää pelkästään noi normaalit ubin tarjoukset...esim. far cry 6 gold... 29.99€
Ei näy Just For You -tarjouksia mullekaan, vaikka tässä on Game Passia ja vieläpä se ultimaattista versiota tilattu jo useammat vuodet. Mutta nää on näitä juttuja, että ei voi tietää, millä logiikalla ja algoritmilla Microsoft noita erikoistarjouksia yksittäisille käyttäjille jakelee.
 
Sielä oli Deals jutun puolella itsellä. Mutta Assassin’s Creed Odyssey joku versio vajaalla 30€ niin eipähän se ostoon mene.
 
Noita "vain sinulle" juttuja on ilmeisesti testattu eri alueilla viime kuukausina. Varmasti se vaikuttaa, mitä omistaa jo ja kuinka paljon törsää peleihin, mikä nyt ei ole ihan ongelmaton kehityssuunta. Joku oli saanut Ghost Recon Wildlandsin lisäreineen 94% alella, mutta minulla sitä ei näkynyt ja se on sellainen peli, jota en ole koskaan omistanut.
 
Ei näy Just For You -tarjouksia mullekaan, vaikka tässä on Game Passia ja vieläpä se ultimaattista versiota tilattu jo useammat vuodet. Mutta nää on näitä juttuja, että ei voi tietää, millä logiikalla ja algoritmilla Microsoft noita erikoistarjouksia yksittäisille käyttäjille jakelee.

Sielä oli Deals jutun puolella itsellä. Mutta Assassin’s Creed Odyssey joku versio vajaalla 30€ niin eipähän se ostoon mene.

Noita "vain sinulle" juttuja on ilmeisesti testattu eri alueilla viime kuukausina. Varmasti se vaikuttaa, mitä omistaa jo ja kuinka paljon törsää peleihin, mikä nyt ei ole ihan ongelmaton kehityssuunta. Joku oli saanut Ghost Recon Wildlandsin lisäreineen 94% alella, mutta minulla sitä ei näkynyt ja se on sellainen peli, jota en ole koskaan omistanut.
Katsoin tarkemmin niin oli vain sinulle tarjouksena mulle vain the division 2 joku laajin versio 8€ , mut omistan jo sen kakkosen. Multa löytyy melkein kaikki far cryt,assassins creedit ym. Niin en kyl tiedä millä logiikalla noi antaa noita tarjouksia??? Ei ollut mitään kiinnostavaa siis....valhalla vois ainoana ehkä ottaa jos dais puol ilmaiseksi.
 
Noita "vain sinulle" juttuja on ilmeisesti testattu eri alueilla viime kuukausina. Varmasti se vaikuttaa, mitä omistaa jo ja kuinka paljon törsää peleihin, mikä nyt ei ole ihan ongelmaton kehityssuunta. Joku oli saanut Ghost Recon Wildlandsin lisäreineen 94% alella, mutta minulla sitä ei näkynyt ja se on sellainen peli, jota en ole koskaan omistanut.
En kyllä ymmärrä yhtään noiden vain sinulle- tarjousten logiikkaa. Nimittäin melkein aina ne ovat peleistä mitkä minulla jo on. Hienoa, että sellaisia sitten tarjotaan halvalla. Mutta ei kiitos, kun en nyt sentään mikään Sulo Vilen ole, vaikka pelejä aleista yleensä ostelenkin. :D
 
Ylös Bottom