Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox RGB scart kaapeli (kerran kokeiltu)

Ei vieläkään myyty, tarjouksia voi tehdä minulle osoitteeseen:

hyd3@expansemedia.com
 
En tarvitse kaapelia en, minulla on jo. Ajattelin silti pasteta tähän tämmöisen pätkän Huuto.netin Ohjeet/ Tavaran myymistä koskevia sääntöjä.

-----clip-----
Jokaisella Huuto.Netiin ilmoitetulla tuotteella on oma url-osoite, jonka avulla tuotteeseen voidaan viitata vaikkapa omalta kotisivulta tai sähköpostiviestistä. Kuitenkin kuten yleiseen netikettiin kuuluu, esimerkiksi tämän osoitteen massapostittaminen suurelle joukolle ihmisiä tai oman kohteen mainostaminen uutisryhmissä ovat kiellettyjä asioita, ja ne johtavat kohteen poistamiseen huutokauppalistoilta.
-----clip-----
@http://huuto.net/fi/saannot.shtml

Voin toki olla väärässä, tämä saattaa olla täysin sääntöjen mukaista mutta...
Anteeksi nyt varmuudeksi.
 
Siis joka paikkaanhan on sääntöjä kirjoitettu, itsekin varmaan rikon jotain sääntöä kun tätä kirjoitan. Kaikkea ei tarvitse noudattaa, kunhan pysyy järkevissä rajoissa. Pakko niiden on siellä Huuto.netissä laittaa tuollainen "varoitus", jottei joku mainostaisi esim. Jippiin tai muilla vastaavilla "turhilla" alueilla kauppaamiaan tuotteita...
 
Niin, ei tässä säännössäkään kai mitään muuta ole kuin, että sanktiona on kohteen poistaminen myynnistä. Itseäni ainakin jo se hidastaa uhmata tuota sääntöä. En usko, että Huuto.netin ylläpito tätäkään rikettä koskaan huomaa, mutta aina on niitä kateellisia jotka saattaa käräyttää.
 
Joo Tombad kiitos huomautuksesta, mutta en kyllä oikein usko, että heitä edes kiinnostaa mainostanko täällä vai en. :D
Ja vaikka kiinnostaisi niin eivät he saa tietää. Ja en kyllä huomaa tässä itse mitään väärää, saan paremmin tuotteen myytyä, ja ne jotka tuollaista johtoa juuri tarvitsevat huomaavat sen paremmin. Joten kenelle tuosta on jotain haittaa..?

Ei pitäis olla kenellekkään...
 
Voisi tietysti ottaa mallia tuolta CubeFIN puolelta ja kieltää Huuto.net -mainostuksen täällä niin vältytään ongelmilta... hmm, no kattoo nyt.
 
NviperO, se olis kyl aika vittumaisesti tehty.. :(

oikeesti, ei siitä teille mitään haittaa ole. Ei sillä että juuri tämä mun huuto.net kohde olisi niin tärkeä, mutta yleensäkkin ei minua ainakaan haittaa jos joku laittaa huuto.net kohteensa tänne.
 
Joo, ei se minuakaan haittaa, mutta se on sitten huuto.netin säännöistä kiinni. Varsinkin jos siitä tulee valituksia.
 
Eipä tuo mainostaminen minuakaan haittaa mutta harmittaa ettei täällä ole pelejä myynnissä tai vaihdossa tämän enempää. En viitsisi registeröidä huuto.net oikeuksia vain sen takia että voisin huutaa jonkun pelin sieltä itselleni ja kuitenkin mieluiten hoitaisin vaihtamalla pelin toiseen ilman rahalla leikkimistä. Tänne postatut huuto.net ilmoitukset taas toisaalta saattavat vain kannustaa entistä usemman laittamaan pelinsä huuto.nettiin myyntiin, jonka takia voi kohta olla todella vaikeata vain vaihtaa peliä ilman että joutuu aina ostamaan.
 
Jotun, ymmärrän.

MUTTA

Huuto.net:iin rekisteröityminen ei kyllä ole tekona juuri mitään, ei vie aikaa juurikaan ja on helppoa.

Toiseksi, itse esim. olen jo huuto.net:stä jonkun verran tavaraa itselleni huutanut, ja voin sanoa, että se on aivan hyvä tapa hankkia pelejä ja muutakin tavaraa. Useimmiten kaupat sujuvat hyvin ilman ongelmia.

Mutta oikeassa olet siinä, että ehkäpä huuto.net "mainokset"/ilmoitukset voisi jättää vähemmälle täällä konsolifin bbs:ssä, ja keskittyä täällä mainostamaan ihan juuri tänne "tehtyjä" ilmoituksia.

Itse olen kummankin tavan kannalla, ja olen ostanut molempien paikkojen avustuksella pelejä hyvään hintaan.
 
No älkää nyt naurattako.
Tottakai saa myydä ja mainostaa yhtä piuhaa missä vaan.
Itse myin rgb-scartti piuhoja kymmenen kpl. sekä täällä, että huuto.netissä samaan aikaan. Eihän se nyt oikeasti ketään muita kiinnosta. Onhan lehdissäkin osto ja myynti palstoja ilmaiseksi.
Älkää täriskö olemattoman asian takia. :)
 
Onhan se Sorbitoli, mailaa minulle: hyd3@expansemedia.com , niin keskustellaan hinnasta. Saat hyvän ja kerran kokeillun piuhan hyvään hintaan.
 
Ylös Bottom