Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Room

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Minä varmaan häpäisen itseni, kun jätän Splinterin hyllyyn. Mutta voi, tuli sitten piestyä haukka NHL 2k3:ssa 1-0, muahahhaha! :)

No sä ootkin IgeL :>

Ensinnäkin, sun ohjain laitto kuitenkin jonku XIIT-funktionin päälle ja sait vedettyä maaliin mun molarin läpi :p Ihme ja kumma, pieksin Laaxon 2-0 samaisessa pelissä :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk

Ihme ja kumma, pieksin Laaxon 2-0 samaisessa pelissä :D

Niin siinä tais käydä :(
Mutta mä sainkin Xbox-pipon hähhähää :D
Korjaan: Voitin Xbox-pipon... kun voitin sen lumilautailijan n. 10 kertaa TWS:ssä.

Vielä (vähän) kommenttia Blinxistä:

Juu olihan se nätti tasohyppely, mutta syy joka tiputti sen ostoslistaltani oli "osuma ja kanttuvei"-systeemi joka nosti v-käyrää nopsaan.

Eli kun sain osuman = taju kankaalle ja "takaisinpäinkelaus" kuolemaa edeltävään kohtaan tai jos ei ollut kelausmahdollisuutta, niin GAME OVER ja taso alusta :/

Jonkinlainen energiapalkki olisi ollut påp, tai sitten olin vaan niin surkea :)

edit: itse sain Xbox-pipon loppuillasta ihan vaan pyytämällä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
EA:n NHL tuntui hitaalta, ehkä ratkaisu olisi löytynyt valikoista.

no sieltähän se löytyy.....itsekin totesin pelin olevan vakio-asetuksilla syntisen hidas,joten laitoin äijiin vähän lisää vauhtia.

Tuosta "Sega paketti" uutisesta, jossa pohdittiin nhl 2k3:sen tapausta, siitä en verran että olin paikalla kun siinä oli henkilökuntaa asentamassa peliä ja he pohtivat siinä että mikäs vielä pantaisiin pyörimään niin yksi ehdotti että NBA 2k3, mutta päättivät asentaa Tony Hawk skeittipelin, joten en olisi siitä niin varma että jos NHL pyörii demoillassa että se myös julkaistaan. En sitten tiedä onko NviperO saanut kaivettua jostain Varmaa Tietoa, mutta ainakin kun minä jututin paria tyyppiä henkilökunnasta siellä udellen mikä tuota Morrowindiä vaivaa kun sitä koko ajan siirretään niin sanoivat etteivät tiedä mitään julkaisuajoista.

Toinen päivä takana ja eiliset mielipiteet sen kuin vahvistuivat. TWS = Supreme Snowboarding potenssiin sata. Splinter Cell = parempi kuin MGS2. 007: Nightfire = kuin leffaa pelaisi (tai jotain)...

örf, olipa karkkia ja sipsejä kupu täynnä eilen :)

Ai niin...kuuntelin MS:n edustajan juttua tilaisuuden lopussa (n. klo 22.06) ja hän kertoi että nämä kaksi päivää olivat sujuneet niin hyvin, että seuraava hyvä ajankohta Xbox Roomille olisi pääsiäislomien kieppeillä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Täällä, JH väittää kyllä ihan muuta...

En kyllä allekirjoita JH:n kommentteja tuossa tapauksessa. Se on totta, että peli ei nykinyt ollenkaan, mutta framerate häiritsi silmiä niin pahasti, että jäätiin vielä kauas 60fps -tasosta. Mutta ei se mitään, betaversiohan oli kyseessä ja pyöri vielä debug-kitillä, joten kerkiäähän sen vielä korjata (elleivät ole jo korjanneet).

Toisen päivän jälkeen omatkin ajatukseni vahvistuivat. Splinter Cell on todellinen killer-app ja varmasti MGS2:n tasoinen ellei parempikin. Nyt on paljolti juonesta kiinni, että pääseekö se MGS2:n tasolle, mutta ainakin demotehtävä (luultavasti tehtävä #1) oli niin mukaansatempaava kaikkineen ettei paremmasta väliä. Ja oli muuten hyvä ottaa "panttivanki" eli joku vartija ihmiskilveksi ja kävellä huoneeseen jossa oli toinen vartija. Tyypin miettiessä *phiu* ja 9mm ottaan, sitten toiselta taju kankaalle. Tänne se peli ja heti.

Sega GT 2002 sai myös lisää pisteitä eilisen aikana omassa päässäni. Aivan loistava pelattavuus, ja visuaalisesti upeaa jälkeä. Toivottavasti vaan pelattavaa riittää, sehän on kai ollut ainoa asia mikä sen pisteitä on pudottanut arvosteluissa.

Myös Bondista mielipide parani kokeiltuani sen yksinpeliä, joka on saanut huiman kasvojenkohotuksen AUF:ista.

MGS2 olikin aika keskinkertainen verrattuna ensimmäiseen osaan. Mutta asiasta aasinsiltaa pitkin jonnekin asiaan kuulumattomaan ja tässä palkkapäivän lähestyessä olen ajatellut tuon ÄksPoksin hommata, joten oliskohan esim. modulaattorilla:rolleyes: tietoa enemmän tuosta Sega-Microsoft paketista; mistä sitä saa (Gigantista tietoa?)...
No joo...toivottavasti ei mee kilokaupalla herneitä nenään tämmöisestä aiheeseen liittymättömyydestä, mutta kerto kiellon päälle viel ja käykää tseggaa ja kuuntelee ranggaa elektronista jyskettä:

www.mikseri.net/ensentiume

T: Jumala

Kyllä sen paketin pitäisi tulla myyntiin ihan joka paikkaan 1.11, mutta kannattaa silti kysellä kaupoista vaikka sähköpostilla ennakkoon.

Unreal-Hawk: Toi sun Blinx kommentti jäi vähän häirittemään... Oli sun mielestä täys floppi, vai? :eek:

Bondista sen verran että saako siinä sitä auto-aimia pois ollenkaan? jossei saa ni se saada kyllä kaupan hyllylle jäädä :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorbitoli
Unreal-Hawk: Toi sun Blinx kommentti jäi vähän häirittemään... Oli sun mielestä täys floppi, vai? :eek:

Bondista sen verran että saako siinä sitä auto-aimia pois ollenkaan? jossei saa ni se saada kyllä kaupan hyllylle jäädä :(

Se Blinx saattaisi olla hyväkin, mutta kun siinä on aikansa elänyt energia-"mittari", eli yksi hitti -> kuolema. Se ei ollut yhtään kiva. Siihen saattaa tottua ja jos tämän tyyppiset tasoloikka-pelit iskee, niin suosittelen testaamaan eka ennen osotoa.

Jos joku sattu tänää olemaan Xbox Roomissa 14:00-15:30 ja tuskaili kun joku pelaa jo toista tuntia NHL2k3:a putkeen niin mua voi syyttää :) Ihan loistava peli ^^ Vielä kun oppii kaikki kikat niin oon taivaassa.. :D ..ja niin siis tietysti sillä edellytyksellä että peli tänne Eurooppaan päätyy.. Jää EAn räpellykset KAUAS taakse! :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Dr.

No joo...toivottavasti ei mee kilokaupalla herneitä nenään tämmöisestä aiheeseen liittymättömyydestä, mutta kerto kiellon päälle viel ja käykää tseggaa ja kuuntelee ranggaa elektronista jyskettä:

www.mikseri.net/ensentiume

T: Jumala

No ei mene kilokaupalla herneitä nenään. Eikä tuo aiheeseen liittymättömyys nyt niin hirveän paha ollut :) Mutta noille oman sivun mainostuksille on oma paikkansa, nimittäin sen linkin voi laittaa allekirjoitukseen.

Varsin hienolta kuulosti noi jutut Splinter Cell:in suhteen,mutta jos oikein ymmärsin,niin Ghost Recon:ia ei ollut tuolla kuitenkaan esillä vai? Mieluusti olisin kuullut myös tästä mietteitä...

:rolleyes:

Ylös Bottom