Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx
Minulle selvisi juuri eilen, että sama Ubisoft+ Premium tilaus toimii sekä Xboxilla että PC:llä. Ubisoft on mainostanut vielä, että palvelu on nyt 33% tarjouksessa, jos tekee tilauksen koko vuodeksi, eli maksaisi muistaakseni 135 euroa. Tarjous menee vanhaksi muutaman päivän päästä. Laskeskelin, että sisältöä olisi sen verran, että hankinta melkein kannattaisi, jos tuleva Star Wars peli on hyvä. Muuten on aika suolainen hinta. Joka tapauksessa on positiivista, että PC:n ja Xboxin välillä on niin paljon synergiaetuja nykyään. Vähän kyllä harmittaa, kun ostin juuri Rider's Republiciin uudet lisärit, jos ne olisi saanut tuolla ilmaiseksi käyttöön vuodeksi. Muutenkin on lähes kaikista vanhemmista kiinnostavista peleistä jo hankittuna lisärit. Avataria ja uusinta Assassin's Creediä ei ole tullut vielä pelattua ollenkaan, mutta kiinnostaisi. Lisäksi haluaisin pelata PC:llä Anno 1800, se maksaa lisäreineen jo yksistään ihan sairaasti.

Synergiaeduista puhuttaessa on kuitenkin huomioitava, ettei suosituissa Fallout-peleissä tai Elder Scrollseissa ole mahdollista pelata samalla tallennuksella PC:llä ja Xboxilla. Vielä olisi siis MS:llä parannettavaa.
 
En nyt tiedä onko tämä ihan oikea ketju mutta laitetaan nyt tähän.

Onko kellään muulla viime aikoina ollut ongelmia xboxin kaverien online-statuksen kanssa? Mulla tuntuu yhtäkkiä näyttävän ihan mitä sattuu. Esim. saattaa sanoa, että joku viimeksi nähty 20h sitten, mutta kun painaa profiilin auki, näkyykin esim. 2h sitten, tai että kaveri olisi onlinessa juuri nyt.
 
En nyt tiedä onko tämä ihan oikea ketju mutta laitetaan nyt tähän.

Onko kellään muulla viime aikoina ollut ongelmia xboxin kaverien online-statuksen kanssa? Mulla tuntuu yhtäkkiä näyttävän ihan mitä sattuu. Esim. saattaa sanoa, että joku viimeksi nähty 20h sitten, mutta kun painaa profiilin auki, näkyykin esim. 2h sitten, tai että kaveri olisi onlinessa juuri nyt.
Täällä ainakin on ollut samaa. Ei voi luottaa yhtään siihen mitä näyttää.
 
En nyt tiedä onko tämä ihan oikea ketju mutta laitetaan nyt tähän.

Onko kellään muulla viime aikoina ollut ongelmia xboxin kaverien online-statuksen kanssa? Mulla tuntuu yhtäkkiä näyttävän ihan mitä sattuu. Esim. saattaa sanoa, että joku viimeksi nähty 20h sitten, mutta kun painaa profiilin auki, näkyykin esim. 2h sitten, tai että kaveri olisi onlinessa juuri nyt.
Joo, hyvin vaihtelevasti näyttänyt jostain keväästä saakka jo. Tässä vuosien saatossa useemminkin ollut ajanjaksoja et tota liikkeellä. Sehän siis ei päivitä sitä kaverilista näkymää, ja sitten kun avaa jonku profiilin niin siitä nähnyt kuitenkin aina sen oikean statuksen.
 
Terve vaan tänne xboxi puolelle.
Jokaisen Xboxin generaation olen jossain vaiheessa aina omistanut ja nyt tuli jälleen aika sille.

Pleikkarin puolella ollaan oltu viimeiset n.10 vuotta ja ps5:iä ollut julkkarista asti,kahteenkin otteeseen.

Poika 13vee asuu vuoroviikoin äitinsä luona ja äidin luona hänellä on ollut minun vanha OG PS4 joka tuli hetki sitten tiensä päähän.
Siinäpä sitten miettimään että mitäs nyt?
Ei oikein huvittanut maksaa 4-500 uudesta pleikkarista jota pelataan työpöydältä 1440p-näytöltä.
Pojan pelaamat pelit löytyy myös boksille niin siitäpä ajatus heräsi series s:n hommamisesta ja poitsukin myöntyi asialle.

Siitäpä sitten tuli itsellekin mieleen että eipä tule pleikkarilla pelattua oikein mitään jota ei saisi boxillekin.
PS+:n uusiminenkin oli juuri tulollaan ja jatkuvat hinnankorotukset ilman mitään vastinetta on suoraan sanottuna sylettäneet.

Pistin pleikkarin myyntiin ja plegen myyntirahoilla sain ostettua käytettynä sekä series x:n että series s:n.
Kertoo jonkun verran eroista arvostuksessa täällä suomenmaalla mutta mitäs sitten...

Intia kikkailulla vielä Game Pass Ultimatet pariksi vuodeksi plakkariin niin ihan tyytyväinen olen vaihtoon...
 
Terve vaan tänne xboxi puolelle.
Jokaisen Xboxin generaation olen jossain vaiheessa aina omistanut ja nyt tuli jälleen aika sille.

Pleikkarin puolella ollaan oltu viimeiset n.10 vuotta ja ps5:iä ollut julkkarista asti,kahteenkin otteeseen.

Poika 13vee asuu vuoroviikoin äitinsä luona ja äidin luona hänellä on ollut minun vanha OG PS4 joka tuli hetki sitten tiensä päähän.
Siinäpä sitten miettimään että mitäs nyt?
Ei oikein huvittanut maksaa 4-500 uudesta pleikkarista jota pelataan työpöydältä 1440p-näytöltä.
Pojan pelaamat pelit löytyy myös boksille niin siitäpä ajatus heräsi series s:n hommamisesta ja poitsukin myöntyi asialle.

Siitäpä sitten tuli itsellekin mieleen että eipä tule pleikkarilla pelattua oikein mitään jota ei saisi boxillekin.
PS+:n uusiminenkin oli juuri tulollaan ja jatkuvat hinnankorotukset ilman mitään vastinetta on suoraan sanottuna sylettäneet.

Pistin pleikkarin myyntiin ja plegen myyntirahoilla sain ostettua käytettynä sekä series x:n että series s:n.
Kertoo jonkun verran eroista arvostuksessa täällä suomenmaalla mutta mitäs sitten...

Intia kikkailulla vielä Game Pass Ultimatet pariksi vuodeksi plakkariin niin ihan tyytyväinen olen vaihtoon...

Laittaa vielä oman kotikonsolin pojan xboxiin, niin riittää kun yhden kerran hommaa sen game passin / ostaa pelejä. Olettaen tietysti että ei sitten omassa taloudessa ole tälle kotikonsolille muuta tarvetta.
 
Pistin pleikkarin myyntiin ja plegen myyntirahoilla sain ostettua käytettynä sekä series x:n että series s:n.
Kertoo jonkun verran eroista arvostuksessa täällä suomenmaalla mutta mitäs sitten...
Tämä on kyllä kova vaihtokauppa! Olisin kyllä ajatellutkin että PS5:sta saa enemmän kuin Series X:stä - eli PS5:n saa vaihdettua Series X:ään välirahatta ja voi saada rahaakin mukana - mutta että riittää vielä Series S:nkin saamiseen. Kova.
 
Tämä on kyllä kova vaihtokauppa! Olisin kyllä ajatellutkin että PS5:sta saa enemmän kuin Series X:stä - eli PS5:n saa vaihdettua Series X:ään välirahatta ja voi saada rahaakin mukana - mutta että riittää vielä Series S:nkin saamiseen. Kova.
Joo, toki yhden uuden ohjaimen jouduin ostamaan kun yksi paljastui turhan kulahtaneeksi.
Ja varmaan ainakin tuohon pojan s:ään joutuu ostaa lisämuistin jossain vaiheessa. Onneksi niidenkin hinnat on tullut jonkun verran alas (1tb WD Black C50 129e @amazon.de).

Mutta toki huomattavasti budjetti ystävällisempi ratkaisu oli tämä kuin esim. ostaa ps5 digital pojalle, uudistaa PS+ 72e:llä ja ostaa vielä uusi Codi kuukauden päästä kun halvalla GP Ultimatella sai noi kaikki.
 
Ylös Bottom