Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, kyllä tuo on liian vähän tilaa.Minusta tuo kolme ja puoli senttiä Kallaxissa tuntuu edelleen vähän hurjalta, kun aiemmin on ollut ohjeena monessa laitteessa jättää ilman tulolle ja poistolle vähintään kymmenen senttiä tilaa.
Tuo on ehdottomasti paras taktiikka. Eikä niiden muutenkaan tartte olla näkyvissä kun uusien konsolien ulkonäöt on "ruma monoliittinen loota" ja "halpa kiinalainen muovinen taide-esine".Itse taidan pysyä näiden tietojen valossa edelleen alkuperäisessä taktiikassa, eli Xbox Series X TV:n taakse pystyyn. Siinä on konsolille reilusti tilaa pysyä mahdollisimman viileänä.
Tuli katsottua tuo digital foundryn pätkä ja ellen ihan sokea ole niin koneessa ei näyttänyt olevan enää optista lähtöä äänelle.
Meitsin vanhan vahvarin läpi ei kulje 4k kuva ja jos vedän äänen telkkarista optisella niin ääneen tulee häiritsevä viive.
Täytyykö tässä uusien konsolien lisäksi vielä ostaa uusi vahvarikin.
Pitäähän vahvarin olla ajantasalla.. Mutta boxi kiinni hdmi:llä tv:hen ja vahvari erikseen hdmi:lla TV:hen.
Itse olen taas vetänyt kaikki kiinni vahvariin, koska vahvarissa 8 hdmi tuloa ja sieltä sitten yksi piuha töllöön. Sori en huommanutkaan tuota vahvaristasi puuttuvaa 4K tukea. Onnistuisiko tuo hdmi jakajalla?Ei onnistu noin. Telkkarissa on 3 hdmi liitäntää ja niissä on one x, ps4 pro ja switch kiinni.