JC Denton
Well-Known Member
Tuo tarvii jonkun johdon lisäksi. Olen etsinyt vain ulkoisia usb sen takia ei ole löytynyt noin hyvän hintaista vaan reilusti yli 200e hintaisia.
Tämä taisi olla siinä testissä:
Amazon product ASIN B011M8YACM
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuo tarvii jonkun johdon lisäksi. Olen etsinyt vain ulkoisia usb sen takia ei ole löytynyt noin hyvän hintaista vaan reilusti yli 200e hintaisia.
Saksan amatsoonista tilattu Samsung SSD T7 500gb tulevan Xbox Series X seuraksi. Hintaa noin 110€ ja riittänee vanhemmille peleille. Lienee nopeampi kuin 860 QVO... jos siitä nyt saa hyötyä.
Kannettava SSD T7 USB 3.2 2Tt (Harmaa) | Samsung Suomi
Kevyt ja taskukokoinen Portable SSD T7 on nopea ja tarjoaa tiedoille suojaa. Suurtenkin tiedostojen tallentaminen ja siirto on helppoa.www.samsung.com
Tänään on kuukausi uuden sukupolven alkuun, niin lähellä ja silti niin kaukana.
Omassa gigantin sähköpostissa lukee saapuu varastoon 3.11 niin sitten toivotaan ettei posti tai mikä sitten kuljettaa ettei sössiNo niinpäs muuten onkin tälläkin foorumilla tutut ja turvalliset pääsee sen käynnistämään Suomessa.
Nyt oli tarjouksessa toi DTS:X kuulokkeille (14€), niin tuli ostettua ja olen edelleen sitä mieltä, että kyllä tämä kuulostaa vähän paremmalta, kuin Atmos.Vertailu video noiden välillä olis aika kiva. Koska atmos on jo todella hyvä.
Tarvii ostaa kans ja testata xbox storesta varmaan löytyy?Nyt oli tarjouksessa toi DTS:X kuulokkeille (14€), niin tuli ostettua ja olen edelleen sitä mieltä, että kyllä tämä kuulostaa vähän paremmalta, kuin Atmos.
Ainakin omilla kuulokkeilla tuossa Atmoksessa on liikaa semmoista outoa "kaikumista" Gears 5:ssä.
Jep, sen sovelluksen nimi on DTS Sound Unbound.Tarvii ostaa kans ja testata xbox storesta varmaan löytyy?
Yksi parhaista AC peleistä ja joka oli aikaansa edellä, nyt 60 FPS series Xllä.
Harmillista tosin, että vaatii päivittämättömän levyversion.
Kiitos tarjous vinkistä. Nyt on dolby atmos ja dts x lisenssit voi rauhassa vertailla ja vaihdella mikä on paras tosi hyvä kun sama toimii boxilla ja pcJep, sen sovelluksen nimi on DTS Sound Unbound.
Ite ostin sen Windowsin storesta, mutta eiköhän se ole alennuksessa myös boksin puolella ja lisenssi toimii molemmilla laitteilla, kuten Atmoksenkin kanssa.
Harmillista tosin, että vaatii päivittämättömän levyversion.
Tulee myös nykykonsoleille nuo pelit.@SeveriS Ovatko nämä aitoa next geniä vai tuleeko näistä versiot myös nykypolvelle?
Ei ei aitoa kamaa