Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx
En tilannut. 200€ kuulostaa jotenkin kalliilta, vaikka pienessä alennuksessa olikin. Varmaan kohta ottaa päähän kun en tilannut kun sisäinen levy täyttyy peleistä. :D
Samalla ajatuksella tilasin. Luulis ettei tuota halvemmalla saa vähään aikaan ja pystyy kaverille ottaan mukaan :)

Ilman konsolia jääneitä ehkä vähän lohduttaa, että täällä Xbox Series X:llä pelataan tänään vain kirjautumisruutua. :)

Aika monet Microsoftin palvelut näyttävät olevan alhaalla tällä hetkellä:

Edit: Pääsi Xboxiin lopulta kirjautumaan, mutta aika pitkään joutui yrittämään.

Viimeksi muokattu:
Alkuryntäys näyttäisi tosiaan olevan sen verran railakas, että Live kyykkäsi...

Itsekin hankin Gigantista sen teraisen massamuistin alehintaan ja samalla parit lataa&varmista -setit ohjaimiin.

En tiedä, että pitäisikö aiheeseen ottaa mukaan myös Series S, sillä uutiset koskevat loppuen lopuksi kumpiakin konsoleita? :D
Suurin osa uutisista ehkäpä joo.

En osaa tähän ottaa kantaa. Henkilökohtaisesti ihan sama vaikka puhuttaisiin samassa ketjussa molemmista konsoleista. :)

Edit. Otsikon muokkaus onnistuu hyvinkin uudelleen, jos tarvetta. :D

Suurin osa uutisista ehkäpä joo.

En osaa tähän ottaa kantaa. Henkilökohtaisesti ihan sama vaikka puhuttaisiin samassa ketjussa molemmista konsoleista. :)
Tai sitten muokkaa Series S ketjun otsikkoa, kun semmoinen näköjään löytyy, mutta samapa tuo mullekkin on :)

Tai sitten muokkaa Series S ketjun otsikkoa, kun semmoinen näköjään löytyy, mutta samapa tuo mullekkin on :)

Se on juurikin @SeveriS :n tekemä ketju, siksipä hän varmaan vähän tiedustelikin, että pitäisikö nämä yhdistää. :)

Mietintää omasta X mallista.. (oli joskus X1 ja pari kuukausi sitten x1x) tyylikäs, painava/tiheä!, toimii sutjakasti, äänetön minun ympäristöön.
Eka tylsä juttu oli ohjainen ristikon kova nakse..ja xyab näppäimet jotenkin reagoimattomia, pitää painaa melko voimakkaasti että rekisteröityy.

Sitten quick resume ihmetys...onko sille joku asetus jossain, Forza horizon ja no mans sky aloitti aina alusta kun yritin swapata vaikka kummassakaan en ole onlinessä..?

Mietintää omasta X mallista.. (oli joskus X1 ja pari kuukausi sitten x1x) tyylikäs, painava/tiheä!, toimii sutjakasti, äänetön minun ympäristöön.
Eka tylsä juttu oli ohjainen ristikon kova nakse..ja xyab näppäimet jotenkin reagoimattomia, pitää painaa melko voimakkaasti että rekisteröityy.

Sitten quick resume ihmetys...onko sille joku asetus jossain, Forza horizon ja no mans sky aloitti aina alusta kun yritin swapata vaikka kummassakaan en ole onlinessä..?
Eli liian kova ääninen ristiohjain oli ihan oikea miinus. Kova! :)

Quick resumea olen itse kokeillut vasta Assassin's Creed Valhallan ja Tetris Effectin välillä ja silloin on kyllä palannut juuri siihen kohtaan kummassakin pelissä mihin pelin jätin. Ja nopeasti onkin palannut. Ethän vaan sammuta peliä? Eli et tee mitään muuta kuin palaa takaisin dashboardille ja valitset sieltä toisen jo taustalla käynnissä olevan pelin. Et siis esim. valitse pelin tiedoista Lopeta/Sulje, mikä se nyt virallisesti onkaan.

Saanko kertoa mihin Mikkisofta saisi tunkea noi kymmenet webbikamerafaninsa tuosta lähetyksestä? Rasittavia ihan joka kerta.

Eli liian kova ääninen ristiohjain oli ihan oikea miinus. Kova! :)

Quick resumea olen itse kokeillut vasta Assassin's Creed Valhallan ja Tetris Effectin välillä ja silloin on kyllä palannut juuri siihen kohtaan kummassakin pelissä mihin pelin jätin. Ja nopeasti onkin palannut. Ethän vaan sammuta peliä? Eli et tee mitään muuta kuin palaa takaisin dashboardille ja valitset sieltä toisen jo taustalla käynnissä olevan pelin. Et siis esim. valitse pelin tiedoista Lopeta/Sulje, mikä se nyt virallisesti onkaan.
Juu ihan suoraan xbox popupista tai dashin kautta menin.. ehkä nuo 2 on sitten jotenkin online ja siten ei pikavaihto käytössä..

Tännekin tuli Series X! Vaikutti aika kovaääniseltä toi levyasema (ja alussa asentaessa peliä levyltä), kun hetken kokeilin kattoa elokuvaa, muuten ei kyllä kuulu mitään ääntä. Watch Dogs: Legion on latauksessa, menee varmaan huomiselle ennen kun näkee miltä toi säteen metsästys näyttää :)

Juu ihan suoraan xbox popupista tai dashin kautta menin.. ehkä nuo 2 on sitten jotenkin online ja siten ei pikavaihto käytössä..
No hemmetti. Kunhan saa lisää pelejä asennettua, niin täytyypä itsekin testailla ihan kaikilla mahdollisilla peleillä.

Ylös Bottom