Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Osaisikohan kukaan auttaa, kun yritän saada tästä Xbox appista poistettua vanhan konsolin nyt kun Series X tuli tilalle, mutta ei tunnu löytyvän mistään keinoa jolla sen saisi pois?
Pitäisi onnistua, kun menee vaikka tietokoneella omalle Microsoft tilin sivulle ja sieltä poistaa vanhan boksin laitteista.

 
Pari tuntia AC Valhallaa takana ja täytyy sanoa, että onhan se juhlavaa pelata 60 fps -ruudunpäivityksellä. Nyt se on uskottava sekin, ettei boksista kuulu tosiaan minkäänlaisia suhinoita eikä puhinoita. Ohjaintakin on vielä iteroitu entistä paremman tuntuiseksi, eli melkoisen kova paketti on kasassa :).
 
Rogue Company ja R6: Siege toimivat ainakin One X versiota huonommin Series X:llä. Outoa tekstuurien vilkkumista molemmissa.
 
Horizon 4 ja Gears 5 testattu hivenen. Ihan käsitttämätöntä mitä grafiikkaa tää masiina puskee ulos 60 FPS ja koneesta ei lähde pihahdustakaan. Sellainen teknologian taidonnäyte että Sonylla on kovat paikat edessä. Itsellä on todella tehokas PC ja molemmat pelit nähnyt sillä, silti ne räjäyttää tajunnan miten upeilta voivat näyttää ja miten sulavasti ne pyörii. :eek: o_O
 
Rogue Company ja R6: Siege toimivat ainakin One X versiota huonommin Series X:llä. Outoa tekstuurien vilkkumista molemmissa.

Johtuu nyt ehkä jostain muusta muuttujasta nyt, kuten näytöstä? RS: Siege näyttää aivan namilta täällä, ei missään tapauksessa ole mitään huononnusta havaittavissa.
 
Onkos kellään Series X yhtäkkiä unohtanut pariliitoksen ohjaimen kanssa? Ei reagoi mihinkään ja kun uutta pariliitosta yrittää rueta tekemään niin ei parita. Täytyy Boxi syväsammuttaa painamalla virtanäppäintä pitkään pohjassa. Sen jälkeen vasta löytää taas ohjaimen. Pari kertaa nyt tehny sitä..

Minulla kävi tuo tosiaan keskiviikkona ja itseasiassa uudestaan nyt torstaina. Molemmissa tapauksissa boksi sammutettu ja se on jäänyt lataamaan pelejä, toisella kertaa boksi ehti olla lataamassa vain vajaan puoli tuntia. Sitten kun olen myöhemmin käynnistänyt ohjaimen, niin ei boksi starttaa ja kaikki paritukset ohjaimiin ja kuulokkeisiin kateissa eikä löydy. Tuohon auttaa se, kun boksin sammuttaa "kokonaan". Sitten kun käynnistää konsolin virtanapista, niin ohjain ja kuulokkeet löytyvät suoraan ilman uutta parittamista.

Erikoinen bugi..
 
Johtuu nyt ehkä jostain muusta muuttujasta nyt, kuten näytöstä? RS: Siege näyttää aivan namilta täällä, ei missään tapauksessa ole mitään huononnusta havaittavissa.

Joo, sitä en osaa sanoa. Jännä kyllä miten se nyt näytöstä johtuu että tehokkaammalla koneella alkaa tekstuurit "vilkkumaan" o_O
 
Joo, sitä en osaa sanoa. Jännä kyllä miten se nyt näytöstä johtuu että tehokkaammalla koneella alkaa tekstuurit "vilkkumaan" o_O
Auttaisko jos tekis boxin puolelta kalibroinnit uudestaan kun vanhat onex asetukset?
 
Minulla kävi tuo tosiaan keskiviikkona ja itseasiassa uudestaan nyt torstaina. Molemmissa tapauksissa boksi sammutettu ja se on jäänyt lataamaan pelejä, toisella kertaa boksi ehti olla lataamassa vain vajaan puoli tuntia. Sitten kun olen myöhemmin käynnistänyt ohjaimen, niin ei boksi starttaa ja kaikki paritukset ohjaimiin ja kuulokkeisiin kateissa eikä löydy. Tuohon auttaa se, kun boksin sammuttaa "kokonaan". Sitten kun käynnistää konsolin virtanapista, niin ohjain ja kuulokkeet löytyvät suoraan ilman uutta parittamista.

Erikoinen bugi..

Minulla kävi näin heti tiistaina, mutta ei sen jälkeen. Olen tässä välissä tosin säätänyt asetuksia aika paljon, koska huomasin, etteivät kaikki olleet samalla kohdilla kuin edellisellä konsolilla. Esim. lepotilaan menon laitoin kokonaan pois päältä.
 
Joo kyllähän tossa joku pikku hämminkäinen voi olla havaittavissa. No varmastikin tulevat päivitykset korjannee asiaa. Vois tosiaan itekki koittaa ottaa ton lepotilan pois käytöstä.
 
Pitkästä aikaa boksin ohjain käsissä. Muuten kyllä todella hyväntuntuinen kapula, mutta pikkasen jopa pieneltä tuntuu omaan kouraan. PS4:llä olen käyttänyt viimeisen vuoden scuffia, joka on DS4:ää isompi. Onko tuo boksin elite-ohjain saman kokoinen kuin normi vai isompi?
 
Pitkästä aikaa boksin ohjain käsissä. Muuten kyllä todella hyväntuntuinen kapula, mutta pikkasen jopa pieneltä tuntuu omaan kouraan. PS4:llä olen käyttänyt viimeisen vuoden scuffia, joka on DS4:ää isompi. Onko tuo boksin elite-ohjain saman kokoinen kuin normi vai isompi?

On Elite isompi, parhaiten huomaa siitä kun normi ohjaimella kun peukalot pistää tateille on ne aika paljon koukussa, mutta Elitellä ne on melkeen suorat, joten ei rasitu peukalotkaan niin paljon.
 
Mites kaikki joilla on kokemusta, onko se Atmos kannattava hankinta jos kuulokkeilla pelailee ? Onko se paljon parempi kuin tuo windows sonic, entäs oletteko elokuvia kokeillut miten pelittää Atmoksen kanssa.
 
Mites kaikki joilla on kokemusta, onko se Atmos kannattava hankinta jos kuulokkeilla pelailee ? Onko se paljon parempi kuin tuo windows sonic, entäs oletteko elokuvia kokeillut miten pelittää Atmoksen kanssa.
On parempi, kuin Windows Sonic ja kannattaa ottaa tuo Atmos ja DTS:X testiin, niin voit vertailla kumpi kuulostaa sun mielestä paremmalta.

Molemmissa oli muistaakseni 7 päivän ilmainen kokeilu.

Itse tykkään DTS:X ehkä vähän enemmän, mutta molemmat parantaa ääniä, jos vertaa tuohon Soniciin.
 
On parempi, kuin Windows Sonic ja kannattaa ottaa tuo Atmos ja DTS:X testiin, niin voit vertailla kumpi kuulostaa sun mielestä paremmalta.

Molemmissa oli muistaakseni 7 päivän ilmainen kokeilu.

Itse tykkään DTS:X ehkä vähän enemmän, mutta molemmat parantaa ääniä, jos vertaa tuohon Soniciin.

Ah niitä voi kokeilla, no sitten pitää testailla vkl. Kiitokset.
 
Ylös Bottom