Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Milloin näitä tarjouksia tulee? Mistä kyse? Vai joku peli aina silloin tällöin -15 %
Ensi viikolla on Gamescom ja boksilla alkaa uudet alet silloin, niin kannattaa sieltäkin kyttäillä hyviä tarjouksia.

Ja pelejähän voit ostaa noista tarjouksista, vaikka konsolia ei sulla olisikaan vielä. Sitten kun saat konsolin, niin ei muuta kun lataukseen.

Series X vissiin hommaat, niin noita pelejä saa fyysisenä halvemmalla, kuin diginä jos et halua pelkkiä digipelejä ostaa.
 
Paras vaihtoehto on hommata se Gamepass ultimate kun siellä pelattavaa riittää, mieluiten jollain muulla kuin kuukausi maksulla, sitten tarjouksista ostaa pelejä mitä haluaa. Kaikkea ei ainakaan kannata kerralla ostaa ja maksaa ryöstöhintoja koska et ehdi kuitenkaan kaikkea pelata ennenkuin ne on alessa.
 
Itse maksan täyttä hintaa Gamepass ultimatesta ja tyytyväinen olen. En ole jaksanut noita aleja edes kikkailla. Maksu tulee kerran kuussa puhelinlaskuun ja siinä menee vähän kuin huomaamatta maksuun.
 
Itse maksan täyttä hintaa Gamepass ultimatesta ja tyytyväinen olen. En ole jaksanut noita aleja edes kikkailla. Maksu tulee kerran kuussa puhelinlaskuun ja siinä menee vähän kuin huomaamatta maksuun.
Muutaman minuutin "kikkailulla" (jota se ei edes ole...) voi säästää yli 300€, jos hyödyntää 36kk maksimiajalla.

Olettaen tietenkin, että 1:1 konversio vielä toimii, Redditin mukaan ainakin vajaa kuukausi sitten toimi. Tosin jonkun verran halvemmaksi tulee noin, vaikka suhde olisi 3:1.

Mutta joo, kukin tyylillään. :p

Pääasia kuitenkin on, että kokee saavansa rahoilleen vastinetta.

Ja väärässä ketjussa tätä tuli puitua, sori... :(
 
Viimeksi muokattu:
Olen tosiaan vasta tilannut Xbox Series X konsolin. Pahoin pelkään etten saa sitä vielä tämän vuoden aikana. Toivon kuitenkin että kun se aikanaan saapuu, niin The Ascent olisi viritetty huippuunsa. Ehkä puhetta jatko-osasta. Sitten RDR2 olisi saanut XSX uppauksen. RE2 remastered olisi 20 € tarjouksessa sekä Mortal Kombat 11.

Jos oikein huonosti käy niin tilaus venyy niin pitkälle että hankin PS5 konsolin, elikkä uusi digtaalinen versio ehditään julkaista sitä ennen. Giganttia en voi sietää. Olen saanut sieltä aina todella kylmää ja heikkoa palvelua. Eli en sieltä ikinä ennakkotilaisi. Verkkokauppa.com ei ota uusia tilauksia vastaan.
 
Olen tosiaan vasta tilannut Xbox Series X konsolin. Pahoin pelkään etten saa sitä vielä tämän vuoden aikana. Toivon kuitenkin että kun se aikanaan saapuu, niin The Ascent olisi viritetty huippuunsa. Ehkä puhetta jatko-osasta. Sitten RDR2 olisi saanut XSX uppauksen. RE2 remastered olisi 20 € tarjouksessa sekä Mortal Kombat 11.

Jos oikein huonosti käy niin tilaus venyy niin pitkälle että hankin PS5 konsolin, elikkä uusi digtaalinen versio ehditään julkaista sitä ennen. Giganttia en voi sietää. Olen saanut sieltä aina todella kylmää ja heikkoa palvelua. Eli en sieltä ikinä ennakkotilaisi. Verkkokauppa.com ei ota uusia tilauksia vastaan.
Niin kyllähän game pass on se myyntivaltti boxilla. tietenkin sieltä on tulossa vie myös loistavia yksioikeuksiakin. Game Pass tulee maksaan konsolin takasi ihan puhtaassa rahassa. Toki itselle on pikkusen käyny niin et vaikka joku peli tekisin mieli ostaa niin jotenkin gamepassin takia tulee tunne et pärjään gampassi valikoimalla loistavasti ja jää sit ostamatta. Diablo 2 nyt tuli ennakko tilattua no se ikoni ja olisin siitä maksanu vaikka sen täyden 70 ekeekin. Toki Playstationin yksinoikeudet on aikakin vielä omaa luokkaansa et ei huono valinta sekään. Pojalle koitin tota gamepassia tyrkyttää, mut PS5 sen pitää olla sano hän, toki siinä ajattelin myös omaa lompakkoakin ;) PS5 pelien hankinnassa.
 
Uutta päivitystä tarjolla boksille, mutta jo kolmas kuukausi putkeen, kun saadaan pelkkiä "Yleisiä vakauteen ja suorituskykyyn liittyviä parannuksia."

 
Tarjouksia? Olen tottunut että peli maksaa lähemmäs 70 €. Jos katsotte Metacritics sivustoa niin RDR2 ja Resident Evil 2 Remake ovat kaikkien aikojen parhaita Xbox-pelejä, TOP-5. Silloin hinta on kova.
Saahan mistä vain tietenkin maksaa enemmänkin kuin vähemmän, ei siinä. Saa kuitenkin halvemmallakin nämä kyseiset nimikkeet, kuten jo mainittukin.
Minusta esim. Hollow Knight tai Dead Cells ovat täysin yliarvostettuja ja hyvin keskinkertaisia. Käsitin että Forza Horizon 5 tulisi Game Passiin. The Ascentilta odotan paljon koska Twin Stick Shooter genre niin kova juttu. Mortal Kombat leffat tuli juuri katsottua ja peli on myynyt käsittääkseni joku 11 miljoonaa kappaletta. Se kiinnostaa myös.
HK ja DC yliarvostettuja ja keskinkertaisia? Melkoisia sanankäänteitä. Kyllä nämä ovat kehunsa ansainneet ja kaukana keskinkertaisista. Ellei laske keskinkertaisiksi kaikkea mikä ei ole AAA ja maksanut miljoonia kehittää. Melko usein ne mieleenpainuvimmat kokemukset on juuri näissä nimikkeissä eikä varman päälle tehdyissä AAA-teoksissa, jotka on enemmän jotain kesäleffan vastineita tai ruuassa melkeinpä johonkin arkiseen makaronilaatikkoon verrattavissa olevaa "menee aina mutta ei mitään yllättävää".
SW Jedi Knight Fallen Orderia haluaisin kokeilla, onko millainen pelattavuus.
Se on tönkömpi Souls-peli, jossa on myös omat hyvät puolensa eikä niistä vähin ole se että on loistava Star Wars -peli. En tiedä suosittelisinko kuitenkaan pelaajalle, joka ei pidän tietyistä Soulsmaisuuksista, kuten vihollisten palaamisesta taukopaikalla lepäämisen jälkeen. Loistava peli kuitenkin jo ihan yleisestikin tunnustettuna.
Kuka vittu niitä dashin pikakuvakkeita kattelee?
Ite sain tuon päivityksen, ja ei mitään isompaa iloa.
Tätä ihmettelin tätä jo silloin kun vertailtiin PS5/SX ja itse pelailin tyytyväisenä SX:llä enkä istunut valikossa kuvia katselemassa :D
 
Series X haettu sunnuntaina Gigantista (tilaus jätetty reilu kuukausi sitten) ja varsin tyytyväisenä olen pari päivää pelaillut. Yksi asia hiukan tosin mietityttää, sillä ohjaimeni 3.5mm kuulokeliitäntä tuntuu hiukan "löysältä". Plugi siis pysyy kyllä erittäinkin tukevasti pohjassa, mutta pääsee liikkumaan aavistuksen verran sivuttaissuuntaisesti, ehkä puoli milliä. Äänenlaatuun se ei tunnu vaikuttavan, tosin pientä rätinää kuuluu jos tarkoituksella pyörittelee kuulokkeiden plugia rei'ässä. Onko liitännän "liikkumavara" vain ohjaimen ominaisuus, vai pitäisikö plugin pysyä tukevasti paikallaan, vrt. pleikkariohjaimet?
 
Series X haettu sunnuntaina Gigantista (tilaus jätetty reilu kuukausi sitten) ja varsin tyytyväisenä olen pari päivää pelaillut. Yksi asia hiukan tosin mietityttää, sillä ohjaimeni 3.5mm kuulokeliitäntä tuntuu hiukan "löysältä". Plugi siis pysyy kyllä erittäinkin tukevasti pohjassa, mutta pääsee liikkumaan aavistuksen verran sivuttaissuuntaisesti, ehkä puoli milliä. Äänenlaatuun se ei tunnu vaikuttavan, tosin pientä rätinää kuuluu jos tarkoituksella pyörittelee kuulokkeiden plugia rei'ässä. Onko liitännän "liikkumavara" vain ohjaimen ominaisuus, vai pitäisikö plugin pysyä tukevasti paikallaan, vrt. pleikkariohjaimet?
Sanoisin, että on enemmänkin ominaisuus. Kaikissa ohjaimissa mitä olen omistanut Onen tai Series S aikana on ollut tuota pientä liikettä.
 
Sanoisin, että on enemmänkin ominaisuus. Kaikissa ohjaimissa mitä olen omistanut Onen tai Series S aikana on ollut tuota pientä liikettä.
No hyvä juttu jos näin. Kuten sanoin niin mitään varsinaista ongelmaa äänenlaadun kanssa ei ole, ja kun olen lähinnä pleikkariohjaimiin aiemmin tottunut niin kunnollista vertailukohtaa ei ollut.
 
No hyvä juttu jos näin. Kuten sanoin niin mitään varsinaista ongelmaa äänenlaadun kanssa ei ole, ja kun olen lähinnä pleikkariohjaimiin aiemmin tottunut niin kunnollista vertailukohtaa ei ollut.

Mitä olen elite ohjainta aukonut, niin toi kuulokeliitin on "irti" siellä kahden piirilevyn välissä. Ei ole mitään klipsiä tjsp. joka pitäisi sitä kiinni. Omassa ohjaimessakin siis tuo kuvailemasi tuntuma, eli tuosta varmaan johtuu.
 
One S on kyllä aika kätevä konsoli streamaukseen, jos tuo pilvipelaaminen alkaa toimia kunnolla. Sehän on aika kevytkin, voi ottaa mökille mukaan.

Joo ja varsinkin kun streamuksen rautana käytetään Series X konsolia niin pelitkin näyttää hyvältä.
 
Moi, pelaaja ystävät, toverit ja kaverit, olisiko tällainen siisti hankinta :) täytyy vaan varautua odottamaan ja ennakko tilata nopeasti kun kerran on Limited Edition :D



En tiedä, että katsonko tämän Halo-lasien kautta, mutta tuo on kyllä hienoin limited edition -konsoli joka on tullut vastaan. o_O Jos minulla ei olisi nyt Xbox Series X -konsolia niin jäisin kyllä tätä odottamaan!
 
Moi, pelaaja ystävät, toverit ja kaverit, olisiko tällainen siisti hankinta :) täytyy vaan varautua odottamaan ja ennakko tilata nopeasti kun kerran on Limited Edition :D


Onhan toi ihan hieno, mutta mitenköhän noita riittää, kun ei normaaliakaan mallia löydä mistään :D

Sinänsä jännä, kun tämän konsolin traileri sai hypen nousemaan itse peliä kohtaan enemmän, kuin pelin omat trailerit :)
 
Ylös Bottom