Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S:n tulevat pelit (huhut ja uutiset)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään illalla sitten mennään:

Erittäin mielenkiintoinen Direct odotettavissa, kun oikeastaan jokainen peli on omaan makuuni kiinnostava ja viime vuoden esitys oli erittäin hyvin tuotettu paketti.

Eniten tällä hetkellä kiinnostaa nähdä luonnollisesti pelikuvaa Indystä, kun sitä ei ole nähty, mutta peleistä ennakkoon eniten odotan Avowedilta ja Hellblade II:lta, joten lisää pelikuvaa ja julkaisupäivät näistä ovat toiveissa. Aran konsolikäännöksestä olisi mielenkiintoista kuulla, varsinkin kun Age of Empires onnistui kääntymään erinomaisesti ohjaimelle.
 
oma aivan ylivoimainen ykköstoive tuolla pressissä on ,että toivon mukaan nähdään Tulevasta Fablesta uutta matskua, Fable 2 on ainakin itselleni niitä niin sanottuja Something Special pelejä, ja yleisesti Fable on niitä pelisarjoja joissa voit tehdä asiota, joita muissa peleissä ei voikkaan tehdä, sellaisella ominaisuuksilla yleensä saa paikan sieltä omasta Top 50 parhaat pelit listalta, kyllä Fable 2 menee myös tuolle listalle, sanoisin, että ehkä jopa top 30:n
 
Troy Baker ei jotenkin toimi itselle yhtään Indynä, ainakaan tuon trailerin perusteella. Toivottavasti tässä on paljon seikkailua, tukimista ja keskusteluja, toiminnan voi jättää taka-alalle.
Minusta aika hyvin tuossa pressissä painottivat sitä että seikkailua pitäisi nimenomaan olla paljon. Katsotaan mikä lopputulos on, mutta hyvät fiilikset jäi.

Ensimmäisen persoonan kuvakulma ennakkoon ennen pressiä vähän arvelutti, mutta Machine Games osaa kyllä tuon kuvakulman käytön kuin omat taskunsa. Erittäin hyvä idea käyttää esim. kiipeilyissä ja jossain muissa siirtymissä kolmannen persoonan kuvakulmaa.

Mahtavaa tosiaan että vahvistui myös huhu tämän vuoden julkaisuikkunasta.

Kokonaisuudessaan erittäin hyvä kattaus pelejä. Hellblade 2 tulee kivasti ennen kesää ja sitten kesän jälkeen Avowed ja ARA. Varmaan Indyä säästellään lähemmäksi Joulua.
 
Ei näyttänyt Indiana Jones yhtään hullummalta. Tämä nuosi kohisten odotuslistalla.

Yllätti todella positiivisesti ja mahtava homma tosiaan, että tulee vielä tänä vuonna, eli Developer Directin konsepti pysyi samana kuin viime vuonna tämän julkaisuikkunan puolesta. Noin muutenkin mukava show jälleen kerran, näitä kehittäjiä kuuntelisi pidempäänkin mielellään.

Harmillista, ettei Aran konsoliversiosta kuultu mitään, joten siitä ei näin puhtaasti konsolipelaajana voi kiinnostua vielä, mutta kaikki muu tuossa showssa esitelty kiinnostaakin sitten ja päätynee peluuseen lähellä julkaisua. Toki vahva painotus vuoden toiselle puoliskolle hieman yllätti. Sinne siirtyi myös STALKER 2, joten melkoinen pelisuma tulee syksylle.
 
Ei näyttänyt Indiana Jones yhtään hullummalta. Tämä nuosi kohisten odotuslistalla.

No niin! Tämähän voisi olla MS:lle jotain samaa kuin Spider-Man Sonylle. Tuttu lisenssi, jonka peliversio mielletään tietyn alustan teokseksi.

Tosin innokkuuden lisäksi nousi esille myös pari epäilystä. Ruoskalla heiluminen näytti jotenkin tönköltä, ihan kuin halvemman budjetin pelistä eli jotenkin hiomattoman näköinen. Samoin MachineGames: Wolfensteinit oli hyviä mutta jo kolmas osa (saati ne sen jälkeiset) alkoi tuntua jotenkin huonolta. Toivottavasti ovat saaneet siis hommansa kasaan tähän Indyyn.

Se eka uusi Wolfenstein oli kyllä ainakin hyvä, joten jos tässä on oikein asiat tehty niin pakkohan tämä on pelailla.

Toivon tietysti paljon muutakin kuin räiskintää, ruoskintaa ja toimintaa, sillä puzzlet ja mysteerit pitää olla vahvasti mukana. Trailerin perusteella näin taitaa ollakin.
 
Toivon tietysti paljon muutakin kuin räiskintää, ruoskintaa ja toimintaa, sillä puzzlet ja mysteerit pitää olla vahvasti mukana. Trailerin perusteella näin taitaa ollakin.

Tätä painotettiin ja näytettiin läpi koko esittelyn, joten tällä hetkellä on kyllä vaikea uskoa muuta :D

Ja siis luonnollisesti samaa mieltä, nimenomaan se puzzleilu ja seikkailu pitää olla ytimessä.
 
Tosin innokkuuden lisäksi nousi esille myös pari epäilystä. Ruoskalla heiluminen näytti jotenkin tönköltä, ihan kuin halvemman budjetin pelistä eli jotenkin hiomattoman näköinen. Samoin MachineGames: Wolfensteinit oli hyviä mutta jo kolmas osa (saati ne sen jälkeiset) alkoi tuntua jotenkin huonolta. Toivottavasti ovat saaneet siis hommansa kasaan tähän Indyyn.
Minusta taas muutama ruoskan sivallus näytti erittäin hyvältä, kun oli niin dynaamisen näköistä, eli osuma kohdalla oli merkitystä. Toivottavasti tosiaan myös pelatessa tuntuu asialliselta. Näytti olevan tuo ruoska aikamoinen multitool niinkuin se Indyllä tietysti pitää ollakin, joten oletan että sen tekemiseen on myös panostettu.
 
Myös Avowedin esitelty monipuolinen arsenaali näytti hyvältä omaan silmääni, vaihtoehtoja lähestyä taistelua tuntuu olevan reilusti ja eri variaatiot tuovat tähän syvyyttä. Obsidianiin luotto on muutenkin korkealla, joten sinänsä ei yllättänyt, että peli näyttää edelleen oikein hyvältä. Toivottavasti ovat naulanneet myös tarinankerronnan, mitä toki odottaa Carrie Patelin ohjaamalta peliltä.
 
Minusta taas muutama ruoskan sivallus näytti erittäin hyvältä, kun oli niin dynaamisen näköistä, eli osuma kohdalla oli merkitystä. Toivottavasti tosiaan myös pelatessa tuntuu asialliselta. Näytti olevan tuo ruoska aikamoinen multitool niinkuin se Indyllä tietysti pitää ollakin, joten oletan että sen tekemiseen on myös panostettu.
Joo, no katselin videon hyppien koska en halua katsella yleensä liikaa trailereita joten ehkä näit asian paremmin.

Katselen itse enemmän sitten kommenttien ja arvosanojen kautta että lähteekö ostoon. Pelillisesti ja idealtaan tuo kyllä jo iskee jos vain on hyvä teos muuten.
 
Milloinkohan saataisiin uusi Unreal tournament ?
Oli se orkkis Tournament sekä 2004 kovaa settiä!

Eipä taida tuollaiselle olla enää kysyntää.
Esim doom 2016 moninpeli oli sitä vanhaa kunnon sinkohippaa jossa ei ollut mitään level lukittuja ylivoimaisia perkejä tai aseita vaan aseet oli kentällä ja ne spawnaa aina samaan paikkaan ja tuosta johtuen se lytättiin yleisellä tasolla ihan täysin.
Mulle se oli vuoden paras moninpeli just tuosta syystä.

Jos nyt tulis uusi unreal tournament niin se olis niin täynnä nykyään suosiossa olevia elementtejä ettei sitä vois enää edes unreal tournamentiksi kutsua.
 
Ylös Bottom